G4S juhtimiskeskus tagab sinu kodu turvalisuse 24/7
G4Si juhtimiskeskus, hellitavalt nimetades G4Si süda, tagab operatiivse häiretele reageerimise 24/7 ja 365 päeva aastas.
Juhtimiskeskuses registreeritakse üle miljoni häiresignaali aastas ja igapäevaselt vastatakse ligi 1100 kõnele. G4Si juhtimiskeskuses tagavad kliendi kvaliteetse teeninduse atesteeritud vahetuse juht, tema abi, häirejuhtimise spetsialistid, mehitatud valve ja videooperaatorid. Kokku töötab juhtimiskeskuses 49 inimest.
Ööpäevaringne valmisolek
Ööpäevaringne valmisolek on G4S juhtimiskeskusele mitte ainult kohustus, vaid ka missioon. Nad on alati valmis reageerima ja leidma lahendused erinevatele olukordadele, olenemata kellaajast või nädalapäevast. Eriti kirjuks muutub pilt, kui kontoris suurem osa aknaid jääb pimedaks – siis tuleb nutikalt kõigile muredele lahendus leida.
Erilist tähelepanu väärib juhtimiskeskuse valmisolek ka pühade ajal. Kui paljud ettevõtted võivad pidada pühasid aegadeks, mil pidada pausi ja lõõgastuda, on G4S teadlik, et vargad ei puhka. Juhtimiskeskus töötab nii jõulupühadel, aastavahetusel kui ka teistel tähtpäevadel, et tagada turvalisus ja reageerimisvalmidus, mis on hädavajalik igal ajal.
Teenindus- ja juhtimiskeskuse direktor Reiko Tääker sõnas, et jõuludele eelnev aeg on juhtimiskeskuse jaoks intensiivne ning on palju erinevaid sündmuseid ja häireid. Pühad on aga veidi rahulikum ning uue aasta saabumisega kasvab taaskord häirete arv. See aga ei tähenda juhtimiskeskuse jaoks, et jõulupühade ajal saab hoo maha võtta.
Juhtimiskeskuse töö jätkub ka kriisiolukorras
Kriisiolukorras, kui tavapärases asukohas ei ole võimalik tööd jätkata, paigutatakse juhtimiskeskus tagavara juhtimiskeskusesse. Samuti on valmidus töötada mobiilsetelt töökohtadelt, s.t juhtimiskeskuse töö jätkub ka olukorras, kui töötajate ühes ruumis viibimine on takistatud (näiteks Covid-19 eriolukorra ajal).
Juhtimiskeskus enne ja nüüd
G4S on tegutsenud juba üle 32 aasta, kandes varasemalt nimesid ESS ning Falck. Sama kaua on töötanud ka juhtimiskeskus. Selle aja jooksul on lisaks ettevõtte nimele muutnud ka viis, kuidas juhtimiskeskuses töö käib.
Tääker tõdes, et varem töötas juhtimiskeskuses oluliselt rohkem inimesi, kuid uute tehnoloogiliste lahendustega on töökohtade arv vähenenud. Alates 2011.aastast on e-patrulli ja Logini kasutuselevõtt aidanud hoida optimaalset töökohtade arvu, kuna iga aasta tõusva objektide arvuga tõuseb ka video- ja tehnilise valve vajadus. Positiivse poole pealt toob ta välja, et tehnoloogia arengu tõttu on juhtimiskeskusel vähem helistamisi ning täpsemad andmed. Sellest tingituna on andmevahetus oluliselt kiirem ning töös tekib minimaalselt vigu. Nii jõuame võimalikult kiirelt reageerida häiretele ning vajadusel saata välja abijõud.
Kui oled valinud enda ja oma pere turvatunnet tagama just G4Si, siis tea, et oleme valmis teenindama kõiki häireid, mis saabuvad. Nii saad rahuliku südamega nautida jõulupühi ning veeta pere ja sõpradega meeleolukalt aega.