Nublu anduri testimine
Anduri testimiseks vajuta laes oleva anduri korpust kuni 1 sekund kuni kostub klikk ja andurist kostub kolm lühikest piiksu ja kõik kolm LED-indikaatorit süttivad vaheldumisi 35 sekundi jooksul.
Seejärel logi palun sisse G4Si iseteenindusse minu.g4s.ee ja vaata järele, kas Sinu saadetud signaal tuli läbi.
Häire- ja valvelogi leiad, kui valid esilehel NUBLU, millele klikates jõuad lehele, kus näed rubriigis „Häired ja valvelogi“ anduri saadetud signaale. Rohelisega on kuvatud anduri enda saadetud testid, sinisega Sinu saadetud signaalid ja kui NUBLU peaks olema saatnud mõne häire, siis need on kuvatud punase ikooniga. Häirete juures näed kuupäeva, kellaaega ja selgitust.

Testsignaali saatmise korral võib selle häire- ja valvelogisse jõudmiseks kuluda kuni 10 minutit, seega kui oled väga kiire, võib juhtuda, et testsignaali veel näha ei ole. Häire korral G4Si juhtimiskeskusse signaali saatmisel viiteaega ei ole.
Mida test-ala vajutamine täpsemalt kontrollib?
Test-ala vajutades kontrollid seadme korrasolekut. Samuti lülitab see seadme n-ö ärkvel oleku režiimi ja saadab informatiivse SMSi G4Si e-teenindusse, kust saad kontrollida, kas saadetud testsignaal jõudis kenasti kohale.
Test-ala vajutades:
- saad teada, kas seade töötab. NUBLU sees on SIM-kaart, mis saadab häire ja testsignaali G4Si. Seadme asukohas peab olema seega Telia levi, et signaalid saaksid edastuda.
- saad teada, kas anduri helisignaal töötab ehk kui peaks olema tõeline häire, kas andur teeb ka kohapeal valju häält.
- mõõdetakse testi käigus ka aku taset. Kui aku tühjeneb, saadab G4S Sulle selle kohta varakult teavituse. Sul jääb vaid üle sellele reageerida, valides välja sobiva Omniva pakiautomaadi asukoha, kuhu uus aku Sulle seejärel saadetakse. Nii aku kui ka selle saatmine on tasuta.
- kontrollitakse, kas punane häire indikaator (LED-tuli) on töökorras.
- testitakse seadme suitsu- ja vinguanduri korrasolekut.
NB! See funktsioon kontrollib, kas andur annab vajadusel häiret ja edastab häire. Kui on vaja kontrollida, kas andur reageerib suitsule, siis seda saab teha spetsiaalse testsuitsu abil, kuid tavaolukorras selleks otsest vajadust igakuiselt ei ole. Ole hea, tee kord kuus oma NUBLULE ka ise test. Nii veendud, et seadmega on kõik korras. Kui unustad seadet ise testida, siis tea, et kui NUBLU automaattestid mingil põhjusel G4Si ei jõua, võtame Sinuga samuti ühendust. Koos selgitame välja, mis on põhjus ja parandame selle, et NUBLUST tõelise ohu korral ikka kindlasti abi oleks. Kui teed ise testi ja helisignaali mingil põhjusel kuulda ei ole, märguanne seadmel ei vilgu või signaal ei ole jõudnud e-teenindusse, võta kindlasti meiega ühendust, kirjutades g4s@ee.g4s.com või helista 651 1911. Ohu korral on abi ju ainult töökorras suitsu- ja vinguandurist!