Sinu eest valvel!

Suvi 2012


Räägi, palun!

  • Kuupäev: 09.08.2012
    Autor: Priit Sarapuu

Kas teil on olnud elus hetki, kus sooviksite, et üks või teine teenusepakkuja teie vajadusi paremini mõistaks? Hetki, kus tahaksite teenindajale öelda: „Kuula, palun!“ Ja leida võimaluse oma vajadusest rääkida. Minul on, ja usun, et sama tunnet on tundnud enamik meist. Võttes üle G4S Eesti juhtimise, luban ma, et G4S kuulab oma kliente ja loob senisest enam võimalusi klientidega suhtlemiseks. Seetõttu esitan omalt poolt üleskutse: „Räägi, palun! Meie kuulame.“

Teie arvamus, mis ütles, et G4Sil tuleks senisest rohkem panustada klienditeenindusprotsessi paindlikkusse ja abisse tehnikaga toimetulekul, on andnud konkreetse tulemuse. Suve algul teavitasime teid uue üksuse – klienditeenindusdivisjoni – loomisest. Oleme lihtsustamas ja kiirendamas kliendihaldusprotsesse ja panime juba juuni alguses 24/7 režiimil tööle ka tehnilise toe osakonna. Valmistame ette uue iseteeninduskeskkonna loomist ja sotsiaalmeediapõhise teeninduskanali kasutuselevõttu. Piltlikult öeldes oleme nende sammudega suurendamas oma kuulmisteravust. Luban ka, et eespool esitatud üleskutse ei jää viimaseks. Seega, kui jälle mõni küsitlus G4Silt teie postkasti potsatab, andke meile andeks, teeme seda tõesti vaid selleks, et saada veelgi paremaks teenindajaks ja luua teie vajadustele paremini vastavaid teenuseid.

Ostes teenust, soovime maksta selle eest õiglast hinda, soovime, et nii teenuse osutamise protsess kui ka hinnakujundus oleksid läbipaistvad ja arusaadavad. Teenuse hind peab olema väärt sisu, mida klient selle eest saab. Toon siinkohal näite G4Si koduvalveteenusest, kus oleme andnud teile võimaluse kokku panna just oma vajadustele vastav teenusepakett. Teenuste hinnad oleme kujundanud vastavalt tasemetele, mis võimaldab teil valida endale sobivaima hinna ja kvaliteedi suhte. Kindlasti läheneme samalaadse paindlikkusega ka kõigile uutele teenustele, mille loomisel töötab G4Si äriarenduse osakond.

Turvavaldkonna liidrina on G4Sil kohustus ja eesmärk tagada kliendile turu kvaliteetseim teenus. Kvaliteet, mida G4S Eesti pakub, ei ole ainult suurim patrullide võrgustik, usaldusväärsus, rahvusvaheline taust ja kindlad väärtused. Kvaliteet on ka hea teenindus. Hea teeninduse tunne tekib meil siis, kui oleme saanud kogeda midagi, mis ületas meie ootused teenusepakkuja suhtes. Luban, et just seda tunnet soovime teile tulevikus rohkem pakkuda.


Priit Sarapuu

juhatuse esimees


Kategooriad: Suvi 2012  

Kommentaarid

Lisa kommentaar