Sinu eest valvel!

Märts 2016

Märka turvateenindajat!

  • Kuupäev: 14.03.2016
    Autor: Reimo Raja

Märtsis muutuvad teenindajad kuidagi ekstra sõbralikuks ja naeratus näol läheb laiemaks. Eks ikka sellepärast, et märts on hea teeninduse kuu. G4Si jaoks on see traditsioon hea võimalus tõmmata tähelepanu turvateenindusele.

Kutsume ka sel kevadel kõiki "Märka turvateenindajat!" kampaania raames märkama head teenindust turvavaldkonnas ja oma kogemust jagama.

Turvatöötajalt oodatakse lisaks professionaalsele tööle üha enam sõbralikku ja asjalikku suhtumist. Meie turvatöötajad on ka ise tihtipeale tõdenud, et sõbralik ja viisakas olek on aidanud nii mõnegi keerulise olukorra kiirelt lahendada või sootuks ära hoida. Tallinna Ülikooli turvatiimis töötav Ene Tari on näiteks öelnud, et naeratus on parim relv. G4Si aasta turvatöötaja tiitli pälvinud, Swissôtelis töötav Heido Lend on tõdenud, et hea suhtlemisoskus on vajalik mistahes olukordade lahendamisel.

Eelmisel aastal korraldasime "Märka turvateenindajat" kampaaniat esimest korda ning meie rõõmuks oli huvi tagasiside andmise vastu päris suur. Pärast kampaania lõppu otsustasime ankeedi jätta aasta ringi avatuks (www.g4s.ee -> Klienditeenindus -> Märka turvateenindajat) ja seegi otsus on end õigustanud. Saame siiani selle ankeedi kaudu tagasisidet. Tõsi, nii negatiivset kui positiivset, kuid viimane on olnud selges ülekaalus. Häid sõnu jagame sisemises nädalakirjas ja siseveebis, vahel kaasneb kiitusega väike preemia.

G4Si turvateenindaja

Igapäevaselt jälgime klientide tagasisidet Soovitusindeksi kaudu, kuid hea teeninduse osaliseks saanud kliendid ei pea paljuks meile oma kogemustest teada anda, helistades juhtimiskeskusesse või võttes ühendust turvajuhi või kliendihalduriga. Viimati saabus meile "Märka turvateenindajat" ankeedi kaudu tagasiside näiteks häirejuhtimise spetsialisti Liilia Kairo asjaliku teeninduse ja tehnik Juri Antonovi sõbraliku teeninduse kohta. Väga südamliku kõne saime kliendilt, kellele olime häire peale patrulli saatmas. Täpsustava kõne peale selgus, et ema oli lapse koju magama jätnud ja maja valve alla pannud. „Aitäh, et olemas olete," ütles ta meile pärast häire põhjusele kinnituse leidmist.

Positiivse trendina on ka kolleegid hakanud üksteist tunnustama – oleme suur ettevõte ning satume tihtipeale n-ö sisekliendi rolli, samuti on paljud töötajad eraisikuna G4Si kliendid. Usume, et teenindus ettevõtte sees mõjutab klienditeenindust ja seega ka kliendirahulolu laiemalt.

Kõigi nende vahel, kes annavad meile tagasisidet G4Si turvateenindajate kohta kuni 31. märtsini, jagame aprilli alguses välja G4Si logoga meeneid. Kuna soovime jõuda kümne parima teenindusettevõtte hulka, peame ausat tagasisidet väga tähtsaks ja oleme tänulikud ka selliste kogemuste jagamise eest, kus meil on veel arenguruumi.

Tagasisidet saab anda siit: www.g4s.ee/turvateenindaja

 

Reimo Raja

kommunikatsioonijuht

Kategooriad: Märts 2016  

Kommentaarid

Lisa kommentaar