Märts 2016

  • 25 aastat G4Si: karmidest meestest peenelektroonika ja turvateenindajateni

    Kuupäev: 14.03.2016
    Autor: Priit Sarapuu

    15. märtsil, sai G4S 25-aastaseks. Kas teadsid, et kui me alustasime, võis paljudes kodudes kohata valvelahendust, mis põhines lihtsal ja lokaalsel elektriskeemil? Või seda, et vanasti pidas turvafirma ühe tsentraalse juhtimiskeskuse asemel kümneid väiksemaid häiretöötluspunkte, mis olid laiali pillutatud üle kogu Eesti? Teeme väikse tagasivaate oma tegevuse algusaastatesse ning püüame ennustada, missugune saab valveteenus olema 25 aasta pärast.

  • Kliendirahulolu on teinud olulise sammu paremuse poole

    Kuupäev: 14.03.2016
    Autor: Tarmo Pärjala

    G4S pöörab palju tähelepanu klientide rahulolule. Kui igapäevaselt jälgime seda soovitusindeksi vahendusel, siis iga kahe aasta järel teeme laiapõhjalise kliendirahulolu-uuringu. Miks neid mõlemaid vaja on ja millest kõneleb värske uuring?

  • G4S Koduvalve garantii – kliendid küsivad, meie vastame

    Kuupäev: 14.03.2016
    Autor: Dagmar Pedaja

    Meie hiljutisest kliendirahulolu-uuringust selgus, et mitte kõik koduvalve kliendid ei tea, et neile laieneb turvagarantii kaitse. Kui oled liitunud G4S Koduvalve täis- või kombineeritud teenusega, kehtib Sulle turvagarantii, mis hüvitab vargusega tekkinud kahju. Vastame enimlevinud küsimustele, mida kliendid meilt turvagarantiiga seoses küsinud on.

  • E-patrullist lõikab kasu ka G4Si klient

    Kuupäev: 14.03.2016
    Autor: Andrus Jauk

    Umbes aasta tagasi võtsime G4Si patrullekipaažide töö tõhustamiseks kasutusele e-Patrulli süsteemi. Juba praegu saame rääkida mitmest näitajast, mis on uuenduse tulemusel oluliselt paranenud, ja süsteemi kasudest kliendile.

  • Märka turvateenindajat!

    Kuupäev: 14.03.2016
    Autor: Reimo Raja

    Märtsis muutuvad teenindajad kuidagi ekstra sõbralikuks ja naeratus näol läheb laiemaks. Eks ikka sellepärast, et märts on hea teeninduse kuu. G4Si jaoks on see traditsioon hea võimalus tõmmata tähelepanu turvateenindusele.