Enim loetud
Koduvalve lahendused
-
G4Si tehniline tugi: pöörduge julgelt!
Kuupäev: 07.01.2014Poolteist aastat tagasi sai loodud G4Si tehniline tugi, mis nõustab meie kliente tehnilistes küsimustes: näiteks, kuidas hakkama saada „hangunud“ klaviatuuriga, kuidas vahetada või lisada koodi ning aitab ka muudes küsimustes, mille lahendamisega saame klienti aidata distantsilt – telefoni või e-maili teel. Tutvu, mis küsimustes saad abi tehnilise toe konsultantidelt!
-
Saad palju valehäireid või jääb õige häire edastamata – otsi viga hooldamata turvaseadmetes
Kuupäev: 11.11.2013G4Si juhtimiskeskuse andmetel on valveseadmete põhjuseta häirete osakaal 24% kõikidest häiretest. Nende vähendamine aitab nii kliendil kui ka turvateenuse pakkujal säästa aega ja raha ning – mis kõige tähtsam – patrullekipaaž jõuab reaalse sissemurdmise korral kiiremini kohale.
-
E-teenindust kasutanud klient võitis aastaks tasuta koduvalveteenuse
Kuupäev: 01.10.2013Augusti lõpus avasime eraklientidele kasutamiseks uue e-teeninduse. Kutsusime kliente avaldama julgelt oma arvamust ning jagama meiega oma tähelepanekuid ja ettepanekuid. Kõigi tagasisidet andnud klientide vahel loosisime üheks aastaks tasuta koduvalveteenuse. Tähelepanu, võitja on selgunud!
-
Soovitused Koduvalve kasutajatele
Kuupäev: 09.08.2013Kuna suvisel ajal kardetakse kalli VOIP- või GSM-ruuteri hukkasaamist äikese läbi (aga võibolla ka koletult suurt elektrikulu), tõmmatakse kodust ära minnes ruuteri toiteadapter seinast välja. Sel puhul tuleb arvestada, et see võib katkestada ka teadete edastamise turvafirma signaalivastuvõtupulti.
-
"Loobu paberarvest" kampaania loosimine
Kuupäev: 02.05.2013Aprillis kutsusime oma kliente üles looduse säästmiseks loobuma paberarvest. Kõikide elektrooniliste arvete saajate vahel loosisime välja stiilse linnaratta Classic Deluxe Hawaii Expressist koos rattaalarmiga ning eraldi kümme rattaalarmi.
Teave ajakirjanikele
- Maxim Tuul
Kommunikatsioonijuht -
Telefon:
55577465
- E-post:maxim.tuul@ee.g4s.com