Koduvalve lahendused

Kiri ilma ümbrikuta = kadunud turvatunne

  • Kuupäev: 09.02.2022

G4S-i standardlahenduste divisjoni juht Tarmo Pärjala ja loovagentuuri Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee tutvustasid AIKO koduvalve lansseerimiskampaaniat ning selle raames tehtud ja palju elevust tekitanud otseposti reklaami.

Tarmo Pärjala sõnul eelnes AIKO koduvalve kampaaniale mahukas uuring, mis viidi läbi koostöös Ohvriabi ja Turu-uuringute ASiga. „Uuringust selgus, et tervelt 77 000 eestimaalast on 10 aasta jooksul pidanud kokku puutuma sissemurdmisega,“ ütles Pärjala ja lisas, et kuigi sissemurdmisega seotud kahjusid peetakse eelkõige pelgalt materiaalseks, siis uuringust selgus, et varguse päriselt läbi elanud pered hindavad oluliselt suuremaks emotsionaalseid kahjusid ning tunnetavad, et läbielamine mõjutab neid veel aastaid hiljemgi, sest tekkinud traumeeriv kogemus põhjustab depressiooni, ärevushäireid ja posttraumaatilist stressi,“ selgitas Pärjala sissemurdmise tagajärgi.

„Tõsiasi on, et turvavaldkonna turuliidrina oleme ka meie ise oma tegevuste, sõnumite ja kampaaniatega kultiveerinud pigem seda sama ehk materiaalse väärtuse keskset mõtteviisi,“ nentis Pärjala ja lisas, et nüüd aga tundus ka neile, et nii nad ise kui ka ühiskond on muutuseks valmis. „Lõime tootearenduslikult uue, kergesti paigaldatava ja täielikult juhtmevaba koduvalvelahenduse, mis sobib väga hästi just nendesse kodudesse, mille rajamisel pole üldse valvesüsteemi loomise võimalustega arvestatud,“ selgitas ta ja lisas, et täielikult äpist juhitavale ning mitme lisavõimalusega lahendusele otsustasid nad luua uue G4Sist eraldiseisva brändingu, et kodu turvalisuse teemat oleks lihtsam uue nurga alt avada. „ Nii sündis bränd AIKO KODUVALVE koos oluliselt muutunud turundusfookustega.“

Loe pikemalt: https://www.bestmarketing.ee/uudised/2022/02/08/nadala-kampaania-case-study-g4si-aiko-koduvalve-otseposti-reklaam-mis-kukkus-valja-liigagi-autentne?utm_source=facebook.com

Kategooriad: Koduvalve lahendused  

Kommentaarid

Lisa kommentaar