Enim loetud
Koduvalve lahendused
Turvagarantii kõigile koduvalve klientidele
-
Kuupäev: 03.02.2014
1. veebruaril tuleme välja suure ning põhimõttelise tooteuuendusega – kõigile G4S koduvalve täis- ja kombineeritud teenuse eraklientidele hakkab kehtima turvagarantii, mis tähendab seda, et kui G4Si teenus pole kliendi kahjude ärahoidmiseks piisav, siis kompenseerime tekkinud kahju.
Tootearenduse mõte on lisada juurde selgust koduvalve teenuse väärtusele, mis peaks aitama uutel klientidel otsustada koduvalve tellimise kasuks. Uuringutest teame, et muude põhjuste kõrval on 17% perede puhul koduvalve mitte tellimise ettekäändeks see, et ei usuta koduvalve toimimisse. „Pätt on ammu läinud, kui turvamehed kohale jõuavad" on see müüt, mida turvagarantiiga murda soovime. Kui tavapäraselt on turunduskampaaniate puhul fookuses uued, just liituvad kliendid, siis garantiiga seotud tooteuuendus laieneb kõigile klientidele. Nii neile, kes on meie teenust tarbinud juba aastakümneid, kui ka neile, kes alles avastavad koduvalve võimalusi. Müügidivisjoni direktor Jaan Nappus leiab, et garantii lubadus muudab müügiprotsessi lihtsamaks ja teenuse kliendi jaoks läbipaistvaks. „Konkreetseid ja selgeid lubadusi on kergem anda ja kliendil on neist lähtuvalt ka lihtsam teenuse vajalikkuse üle otsustada ning teenusepakkujat valida. Loodame, et turvagarantii paneb koduvalve peale mõtlema ka need koduomanikud, kes seni olid koduvalve osas kõhkleval seisukohal," sõnab Nappus. „Eeldame, et koduvalve müük kahekordistub," lisab ta.
Garantiitingimuste
rakendumise esimeseks eelduseks on häiresignaali jõudmine juhtimiskeskusesse ja
vargusjuhtumi fikseerimine patrullekipaaži poolt. Teiseks eelduseks on avalduse
esitamine politseisse. Lisaks tuleb esitada kahjuavaldus ka G4Sile. Koduvalve
garantii raames tehtavate hüvitiste ülempiir on 4000 eurot. Varasem varguste
statistika näitab, et keskmine vargusega tekitatud kahju meie objektidel on
garantii ülempiirist mitu korda väiksem, piirdudes tihtipeale ukse või akna
lõhkumisega.
Varguse
garantiil puudub ka omavastutus, mis tähendab, et isegi siis, kui tekitatud
kahju on väike, tasub garantiiavaldus täita ning kõik kahjud saavad korvatud.
Hoonele või korteri siseviimistlusele tekitatud kahjustuste parandamisekulud
hüvitatakse nende taastamisväärtuses. Koduvara kahju hüvitatakse selle
taassoetamise väärtuses.
Täpsemate
koduvalve garantii tingimustega saab igaüks tutvuda G4Si kodulehel. 1. veebruaril
algab ka koduvalve garantii teavituskampaania meedias. Kõiki kliente teavitame
uuest võimalusest e-posti, kirja ja e-teeninduse kaudu personaalselt.
- Kindel
eristumine turul – ükski teine turvaettevõte midagi sellist ei paku.
- Koduvalve
teenuse väärtus saab veelgi selgemaks. Klient teab, et kui kasutab meie
valveteenust, võib ta kindel olla oma vara säilimises.
- Lepingujärgse
vastutuse piir saab selgemaks. Varasemad uuringud on näidanud, et kohati
tekib klientidel küsimusi, mille eest turvafirma ikkagi vastutab ja mille
eest mitte. Nüüd need küsimused kaovad.
- Koduvalve garantiiga rõhume, et kaasaaegne tehnoloogia võib anda hea ülevaate kodus toimuvast, kuid reaalse turvatunde loob operatiivne reageerimine, mis suudab ära hoida kahjude tekkimist ning tagab, et hädaolukorras saabub abi ruttu.
- Uuendus paneb veelgi suuremat rõhku G4Si eelistele: laiale patrullekipaažide võrgule ning juhtimiskeskusele, mis on 1000 km raadiuses üks nüüdisaegsemaid.
|
- Kategooriad: Koduvalve lahendused Turvagarantii
Kommentaarid
Teave ajakirjanikele
- Maxim Tuul
Kommunikatsioonijuht -
Telefon:
55577465
- E-post:maxim.tuul@ee.g4s.com