Minu G4S e-teenindus

G4S e-teeninduse kaudu on lihtne ja mugav oma varal pilk peal hoida. Vaata teenuseid, objekte, häireraporteid, minu kodukandi infot, nõuandeid, maksa arveid, halda kontakte ja suhtle kliendihalduriga.
 

Keskkonda sisenemine

G4Si kliendina sisene e-teenindusse minu.g4s.ee. Keskkonda sisenemisel tuvastatakse kasutaja ID-kaardi, mobiil-ID või pangalingi kaudu. Kui oled seotud mitme kliendi kontoga, saad sisenemisel kontot valida.

Mida e-teeninduses teha saab?
 

  • Hoia oma varal silm peal reaalajas! Avalehel on kõige operatiivsem info: vaata objekti valvelogi ja häireid, ava häireraport või broneeri hoolduse aeg.
  • Telli teenuseid ja ajakohasta andmeid! Uuenda kontakte, salasõna, objekti kirjeldust, kohalesõiduinfot, telli hooldus või telli teenuse teavitused e-postile.
  • Vaata arvete ülevaadet ja maksa tasumata arved vaid hiireklikiga!
  • Kasuta rakendust „Minu kodukant"! Saad ülevaate kodu või äri piirkonnas toimunud juhtumitest ja meie turvasoovitustest ning näed lähima patrullauto asukohta. Rakendusest saad tellida regulaarsed teavitused juhtumitest e-postile ning jagada olulist infot naabri, pere ja sõpradega.
  • Kogu kasulikke teadmisi! Loe nõuandeid kodu, äri ja elukeskkonna turvalisemaks muutmiseks.
  • Suhtle kliendihalduriga! Saada teade ja kliendihaldur vastab otse e-teeninduse kaudu.

Küsimuste korral võta julgelt ühendust G4Si klienditeenindusega, numbril 651 1800 või e-posti teel teenindus@ee.g4s.com

Sisene G4S e-teenindusse: minu.g4s.ee