Sinu eest valvel!

Veebruar 2014

Uuendused e-teeninduses

  • Kuupäev: 07.02.2014
    Autor: Maarika Haavistu

Et saaksid oma valveasju veelgi mugavamalt juhtida, täiustasime e-teenindust mitme uuendusega: nüüd on võimalik täiendada valveobjekti kohalesõiduinfot, tellida endale e-arve, kasutada postkasti mugavusi, määrata pildi järgi valveobjekti sõrmistik, kontrollida oma objektidel Koduvalve turvagarantii kehtivust ja palju muudki. Samuti lõime tegeliku keskkonna võimalustega demokonto. Pakub huvi? 

Mis on e-teeninduses uut?

  • Soovi korral saad avada arve PDF-formaadis ja salvestada oma arvutisse.
  • Lisasime avalehele otsingu objekti nime või aadressi järgi. Mugav võimalus ärikliendi jaoks, kellel on palju valveobjekte.
  • Kui varem sai objekti salasõna ainult muuta, siis nüüd saab seda ka eemaldada või lisada uusi salasõnu.
  • Saab määrata pildi järgi oma valveobjekti sõrmistiku. Sõrmistiku määramine on abiks G4Si klienditeenindusega suheldes: juhul kui vajate nõustamist, saab klienditeenindaja jagada täpsemaid juhiseid. Sõrmistiku valimise järel kuvatakse Sinu valvesüsteemi kasutusjuhend.
  • Saab täiendada valveobjekti kirjelduse andmeid (uksed, aknad, välisukse kood, kindlustuse info jms) ja kohalesõiduinfot – kõige olulisem info patrullekipaažile, et jõuda häire korral kiirelt Sinu valveobjektile.
  • Saab muuta arve seadeid: tellida e-arve või lisada e-posti aadresse, kuhu arve saadetakse.
  • Uuendasime suhtluse postkasti: saada teade ja me vastame otse e-teeninduse kaudu. Siit saad ka ülevaate kõikidest Sulle saabunud (vastused päringutele, kohtumiste kokkuvõtted jm) ja Sinu saadetud teadetest (objekti kohalesõidu muutmine, tehniku aja kokkuleppimine, hoolduse edasilükkamine jm). Suhtluse alajaotusest saad lugeda ka G4Si uudiskirju.
  • Soovi korral saad lisada kontaktandmetes erakliendina enda foto ja ärikliendina näiteks ettevõtte logo – see kuvatakse edaspidi lehe päises.
  • Ärikliendina näed lehe allosas oma kliendihalduri kontaktandmeid ja fotot.
  • Kui valveobjektil on märk „Koduvalve garantii", kehtib sellele turvagarantii vastavalt e-teeninduses toodud tingimustele.
  • Lõime ka e-teeninduse demokonto, kus saad tutvuda tegeliku keskkonna võimalustega: saad liikuda pea- ja alammenüü vahel, vajutada kõiki linke ja sisestada andmeid. Kasuta seda julgelt – demokontole sisestatud andmed ei salvestu. Demokontole pääsed siit: https://minu.g4s.ee/demo
  • Katseta kindlasti neid uusi võimalusi, logides e-teenindusse sisse siit: https://minu.g4s.ee


Miks tasub e-teeninduses käia?

  • Asjad on Sinu kontrolli all – ettevõtte juht saab valvelogist kiire ülevaate valveobjektidel toimunu kohta, saab teada kasvõi seda, millal on koristaja käinud või kas õhtul sai kontor ikka valve alla pandud. Enam ei pea ärireisil olles muretsema, kas kontoris jätkub tavapärane töörutiin – asjade kontrolli all hoidmiseks piisab taskus olevast nutiseadmest ja internetiühendusest. Koduomanikule annab valvelogi kindluse valvesüsteemi korrasolekust ja südamerahu näiteks teadmisest, et laps turvaliselt koolist koju jõudis.
  • Õiged andmed, kiire reageerimine häirele – vaata üle objektide kirjeldused, kohalesõiduinfo ja kontaktisikud, vajadusel korrigeeri neid. Hea soovitus: peamenüüs „Kontaktid" näed kõikide valveobjektide kontaktisikuid, olgu neid kasvõi tuhat. Kasuta otsingut õige inimese leidmiseks. Ärikliendile soovitame kasutada töötaja vahetumisel funktsiooni „Asenda kontaktisik" – endine kontaktisik asendatakse uue töötaja andmetega, kuid õigused ja seosed objektidega jäävad samaks. Funktsiooni leiab kontaktisiku muutmise vaates.
  • Arved makstud, süda rahul – ülevaade kõikidest G4Si saadetud arvetest. Mugavaks navigeerimiseks soovitame kasutada arvete otsingut soovitud ajavahemiku või arve numbri järgi. Arvete tasumine on mugav ja kiire, sest maksekorraldused on eeltäidetud. Enam ei ole vaja arvel näpuga järge ajada.
  • Regulaarne hooldus, süsteem töökorras – soovitame valvesüsteemi hooldada regulaarselt kord aastas. Vaata järele, mis ajaks on planeeritud Sinu objekti järgmine hooldus, ja lepi tehniku aeg varakult kokku. Kui Sul pole lepingujärgset hooldust, võid selle tellida ühekordselt.

Ootame Sinu tähelepanekuid ja ettepanekuid, milliseid võimalusi keskkonnalt ootad. Kasuta e-teeninduses „Tagasiside" vormi või kirjuta teenindus@ee.g4s.com.

Mõnusat kasutamist!


Maarika Haavistu

teenuste arendusjuht

Kategooriad: Veebruar 2014  

Kommentaarid

Lisa kommentaar