Sinu eest valvel!

Oktoober 2013

Hoia pilk oma äril uue e-teeninduse kaudu

  • Kuupäev: 21.10.2013
    Autor: Maarika Haavistu
Nüüd saab uue e-teeninduse kaudu oma varal silma peal hoida ka äriklient. Kui augusti lõpust sai e-teeninduse mugavusi kasutada vaid eraklient, siis nüüd avasime keskkonna kasutamiseks ka äriklientidele.

Hoia oma kodul või äril pilk peal uue e-teeninduse kaudu: saad seda teha arvutis või nutiseadmes endale sobival ajal ja kohas. Olgu selleks töö- või puhkehetk. E-teeninduse kasutamisel on mitu eelist: saad mõne hetkega kogu ülevaate oma äris toimuvast ning hallata kiirelt ja mugavalt oma valveteenuseid.

E-teeninduse arendamisel kuulasime hoolega oma kliente ning lähtusime aastatepikkusest kogemusest turvaturul. Kuid e-teenindus ei ole kaugeltki valmis – täiustame seda pidevalt, lisades funktsionaalsust ja teenuseid, ning vajame selles Sinu abi. Kutsume Sind meiega oma tähelepanekuid ja ettepanekuid jagama. Ikka selleks, et saaksime koos teha e-teeninduse Sinu jaoks veelgi mugavamaks.

E-teeninduse mugavused

Mida e-teeninduses praegu teha saab?

Avaleht

  • E-teeninduse avaleht on Sinu „hingerahu keskus", kust saab kiire ülevaate tehnilise valve objektidel toimunu kohta.
  • „Minu vara" all näed valveobjektide kaupa viimast valvelogi staatust (valvesse või valvest maha), viimast olnud häiret (kuni 6 kuu jooksul) ja järgmise hoolduse kuupäeva.
  • Avalehe allosas jagame kasulikke nõuandeid kodu ning elu- ja ärikeskkonna turvalisemaks muutmiseks.
Teenused
  • Klikates mõnele objektile avalehel või menüüs „Teenused" kõikide teenuste loetelus valve-, hoolduse- või mehitatud valve objektile, avaneb selle objekti vaade.
  • Tehnilise valve objektil näed valveteenuse andmeid, saad muuta, lisada või kustutada objekti kontaktisikuid, muuta valveobjekti kirjeldust ja salasõna ning vaadata valvelogi väljavõtet sobival ajavahemikul.
  • Süsteemide hoolduse andmeid näed sõltuvalt lepingust kas hoolduse objektil (näiteks ATS, videovalvesüsteem) või tehnilise valve objektil: saad kokku leppida tehniku aega, näha tehtud hoolduste ajalugu või loobuda hooldusest.
  • Mehitatud valve objektil näed oma lepingulisi andmeid ja hinnainfot.
  • Seadmete ning paigaldaja ja hooldaja infot näed alajaotuses „Seadmed", näed enda objekti seadmeid, saad muuta hooldaja ja paigaldaja andmeid.
Kontaktid
  • Menüüs „Kontaktid" näed enda kontaktandmeid ja õigusi, ettevõtte kontaktandmeid ning kõiki kontaktisikuid ja nende õigusi.
  • Kontaktisikuid saad asendada, kustutada, muuta või lisada uue isiku.

Arved

  • Menüüs „Arved" näed ülevaadet oma arvetest ning saad pangalingi kaudu maksta tasumata arveid.
  • Arveid saad otsida arve numbri järgi või sobivas ajavahemikus.
Suhtlus
  • Menüü „Suhtlus" on kui Sinu postkast: saad edastada teateid.
  • Samuti jagame häid soovitusi ja kasulikke nõuandeid ning saad lugeda G4Si uudiskirju.

Vaata lähemalt videost:

Erakliendi e-teeninduse võimalustega saad tutvuda siin.

Mida e-teeninduses tulevikus teha saab?

Tulevikus lisanduvad e-teenindusesse tehnilise ja mehitatud valve täiendavad võimalused ning sularaha teenused.


Mine vaata oma valveasjad uuest e-teenindusest järele! Sisene aadressil minu.g4s.ee.

E-teenindusse sisenemisel ole tähelepanelik ning juhindu abitekstidest ja selgitavatest infonuppudest „i" ja „?". E-teenindusse sisenemisel saad isiku tuvastada ID-kaardi, mobiil-ID või pangalingi kaudu.

Mugavat kasutamist!


Maarika Haavistu

teenuste arendusjuht

Kategooriad: Oktoober 2013  

Kommentaarid

Lisa kommentaar