Enim loetud
Oktoober 2013
Hoia pilk oma äril uue e-teeninduse kaudu
-
Kuupäev: 21.10.2013
Hoia oma kodul või äril pilk peal uue e-teeninduse kaudu: saad seda teha arvutis või nutiseadmes endale sobival ajal ja kohas. Olgu selleks töö- või puhkehetk. E-teeninduse kasutamisel on mitu eelist: saad mõne hetkega kogu ülevaate oma äris toimuvast ning hallata kiirelt ja mugavalt oma valveteenuseid.

E-teeninduse arendamisel kuulasime hoolega oma kliente ning lähtusime aastatepikkusest kogemusest turvaturul. Kuid e-teenindus ei ole kaugeltki valmis – täiustame seda pidevalt, lisades funktsionaalsust ja teenuseid, ning vajame selles Sinu abi. Kutsume Sind meiega oma tähelepanekuid ja ettepanekuid jagama. Ikka selleks, et saaksime koos teha e-teeninduse Sinu jaoks veelgi mugavamaks.
E-teeninduse mugavused
Mida e-teeninduses praegu teha saab?
Avaleht
- E-teeninduse avaleht on Sinu „hingerahu keskus", kust saab kiire ülevaate
tehnilise valve objektidel toimunu kohta.
- „Minu vara" all näed valveobjektide kaupa viimast valvelogi staatust (valvesse või valvest maha), viimast olnud häiret (kuni 6 kuu jooksul) ja järgmise hoolduse kuupäeva.
- Avalehe allosas jagame kasulikke nõuandeid kodu ning elu- ja ärikeskkonna turvalisemaks muutmiseks.
- Klikates mõnele objektile avalehel või menüüs „Teenused" kõikide teenuste loetelus valve-, hoolduse- või mehitatud valve objektile, avaneb selle objekti vaade.
- Tehnilise valve objektil näed
valveteenuse andmeid, saad muuta, lisada või kustutada objekti kontaktisikuid,
muuta valveobjekti kirjeldust ja salasõna ning vaadata valvelogi väljavõtet
sobival ajavahemikul.
- Süsteemide hoolduse andmeid näed sõltuvalt lepingust kas hoolduse objektil (näiteks ATS, videovalvesüsteem) või tehnilise valve objektil: saad kokku leppida tehniku aega, näha tehtud hoolduste ajalugu või loobuda hooldusest.
- Mehitatud valve objektil näed oma lepingulisi andmeid ja hinnainfot.
- Seadmete ning paigaldaja ja hooldaja infot näed alajaotuses „Seadmed", näed enda objekti seadmeid, saad muuta hooldaja ja paigaldaja andmeid.
- Menüüs „Kontaktid" näed enda kontaktandmeid ja õigusi, ettevõtte kontaktandmeid ning kõiki kontaktisikuid ja nende õigusi.
- Kontaktisikuid saad asendada, kustutada, muuta või lisada uue isiku.
Arved
- Menüüs „Arved" näed ülevaadet oma arvetest ning saad pangalingi kaudu maksta tasumata arveid.
- Arveid saad otsida arve numbri järgi või sobivas ajavahemikus.
- Menüü „Suhtlus" on kui Sinu postkast: saad edastada teateid.
- Samuti jagame häid soovitusi ja kasulikke nõuandeid ning saad lugeda G4Si uudiskirju.
Vaata lähemalt videost:
Erakliendi e-teeninduse võimalustega saad tutvuda siin.
Mida e-teeninduses tulevikus teha saab?
Tulevikus lisanduvad e-teenindusesse tehnilise ja mehitatud valve täiendavad võimalused ning sularaha teenused.
Mine vaata oma valveasjad uuest e-teenindusest järele! Sisene aadressil minu.g4s.ee.
E-teenindusse sisenemisel ole tähelepanelik ning juhindu abitekstidest ja selgitavatest infonuppudest „i" ja „?". E-teenindusse sisenemisel saad isiku tuvastada ID-kaardi, mobiil-ID või pangalingi kaudu.
Mugavat kasutamist!

Maarika Haavistu
teenuste arendusjuht
|
- Kategooriad: Oktoober 2013
Kommentaarid
Uudiskiri
- Hoia pilk oma äril uue e-teeninduse kaudu 21.10.2013
- Tervitame Sind uues majas! 21.10.2013
- Paneme õla alla korvpalli Noorteliigale 21.10.2013
- Parkimine kortermajade hoovis – peavalu korteriühistutele 21.10.2013
- Valvesüsteem, mis suhtleb Sinuga 21.10.2013