Sinu eest valvel!

Mai 2014

Kliendid küsivad, meie vastame: kontaktisikud e-teeninduses

  • Kuupäev: 06.05.2014
    Autor: Maarika Haavistu

Kliendid on meilt küsinud e-teeninduses kontaktisikute alajaotuses muudatuste tegemise ja kasutusõiguste andmise kohta. Räägime üle, mida silmas pidada uue kontaktisiku sisestamisel või senise muutmisel, kustutamisel ja asendamisel, ning selgitame, kuidas anda ja piirata kasutusõigust.

Kontaktisiku muudatused

Muudatuste tegemisel pane tähele, et kontaktisikut saad näha ja muuta kahes kohas: objekti vaates – objektiga seotud valveteenuse kontaktisikud, kellele helistatakse häire korral –, ja alajaotuses „Kontaktid" – kliendi kontoga seotud kõik aktiivsed kontaktisikud, sh objektidega seotud isikud ning e-teeninduse kasutusõigust omavad isikud:

  • muutmiseks ja kustutamiseks vajuta kontaktisiku juures nupule „Muuda".
    • kustutamiseks vajuta punast kirjet „Kustuta kontaktisik" – isik kustutatakse täielikult
  • uue lisamiseks vajuta ikoonil „+"
  • asendamiseks (lubatud vaid alajaotuses „Kontaktid") vajuta kontaktisiku juures nupule „Muuda" ning seejärel sinist kirjet „Asenda kontaktisik" – isik asendatakse uuega senise kontaktisiku objektide seostega

Kontaktisiku sisestamisel ja muutmisel vajuta nuppu „Muuda" toimi samas blokis järgnevalt:

  • Kontaktandmed – sisesta kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, telefonid, e-post ja isikukood), et saaksime temaga häire korral ühendust võtta.
  • E-teeninduse ligipääs lubatud– saad anda isikule e-teeninduse kasutusõiguse või selle ära võtta.
    • Kasutusõiguse andmiseks määra kehtivuse periood ja vali õigus („Kõik õigused", „Muutmise õigus", „Vaatamise õigus", „Vaatamisõigus objekti piiranguga"). Kasutusõiguste selgitused on toodud allpool.
  • Valveteenuse kontaktisik– määra valvatava objekti kontaktisikuks ja temaga võetakse häire korral ühendust.
    • Valveteenuse kontaktisiku määramiseks seo kontaktisik objektiga: vali kontaktnumber ja vajuta linki „Lisa". Kui soovid kontaktisikut lisada mitme numbriga, tuleb objektile iga number eraldi valida. Objekti seose eemaldamiseks vajuta objekti juures linki „Eemalda".
    • Kontaktisikule helistamise järjekorda saad muuta, vajutades lingile „Kontaktisik nr …" ja liiguta nooli üles või alla. Kui isikul on häire korral ühenduse võtmiseks mitu telefoninumbrit, kuvatakse tema nimi erineva numbriga mitu korda.
    • Täiendavalt saad lisada olulise kommentaari häire korral (näiteks: inglise keeles, üürnik, tööpäeviti 9.00–17.009.00–17.00, ametinimetus jms ). Kui soovid, et sama kommentaar kehtiks selle isiku puhul kõikidel objektidel, tuleb see lisada igale objektile eraldi.

E-teeninduse kasutusõigused

Uuendasime e-teeninduse kasutusõiguste süsteemi, mis on nüüdsest veelgi paindlikum. Saad anda e-teeninduses kontaktisikule enda esindamiseks G4Siga suhtlemisel e-teeninduse kasutusõigusi nii tähtajaliselt kui tähtajatult.

Kontaktisikule saad anda e-teeninduse kasutusõiguste tasemeid, millega on kasutajal:

  • täielik ligipääs kontole ehk ta näeb kõiki e-teeninduse osasid kogu konto ulatuses: teenuseid, objekte, kontaktisikuid, ettevõtte kontaktandmeid, arveid, suhtlust.
    • Kõik õigused – saab andmeid muuta ja anda kõiki e-teeninduse kasutusõigusi: „Kõik õigused", „Muutmisõigus", „Vaatamisõigus" ja „Vaatamisõigus objekti piiranguga".
    • Muutmisõigus – saab andmeid muuta, kuid ei saa anda e-teeninduse kasutusõigusi.
    • Vaatamisõigus – ei saa andmeid muuta ega anda e-teeninduse kasutusõigusi.
  • piiratud ligipääs kontole ehk näeb infot vaid endaga seotud objektide ulatuses (kasutaja on nendel objektidel valveteenuse kontaktisik): teenused, objektid, kontaktisikud, ettevõtte kontaktandmed (v.a arved).
  • Vaatamisõigus objekti piiranguga – kasutaja ei saa anda e-teeninduse kasutusõigusi.

Palun veendu, et Sinu e-teeninduse kontole omavad ligipääsu vaid lähedased. Kui Sulle on antud e-teeninduse kasutusõigus, siis ise seda muuta ei saa. Kasutusõiguse muutmiseks võta ühendust õiguse andjaga.

Kui Sul on küsimusi, tähelepanekuid või ettepanekuid, anna teada e-teeninduse kaudu või kirjuta teenindus@ee.g4s.com.

Mugavat kasutamist! 

Maarika Haavistu

teenuste arendusjuht

Kategooriad: Mai 2014  

Kommentaarid

Lisa kommentaar