Sinu eest valvel!

Mai 2014

Mis kasu on mulle Soovitusindeksist?

  • Kuupäev: 06.05.2014
    Autor: Ene Raja

Sageli on nii, et täidame erinevaid küsimustikke ja ankeete, tulemaks vastu küsijale (kes juhtumisi on hea sõber) või kannustatuna abstraktsest lootusest panustada mingilgi määral ühiskonna hüvangusse. Kas oled aga endale teadvustanud, et tegelikult on Sul nii mõneski küsitluses osaledes võimalus mõjutada otseselt ka omaenda heaolu? Üks selliseid „kiireid ja tõhusaid" vahendeid on Soovitusindeksi küsimustik.  

Oleme juba üle aasta teiste meetodite kõrval kasutanud kliendi tagasiside mõõtmiseks Soovitusindeksit. Ehk oled ka ise pärast kokkupuudet G4Siga märganud oma postkasti potsatanud palvet vastata kahele lühikesele küsimusele kogetu alusel? Pealtnäha kiire ja kompaktne, samas oleme Soovitusindeksi tagasiside põhjal kogunud hulganisti väärtuslikku infot ning selle abil ka üsna palju korda saatnud. Vaatame kliendi antud tagasisidele otsa igal nädalal ning kavandame muudatusi ja uuendusi lähtudes sellest, mida kliendid on olulisemaks hinnanud.

Soovitusindeksi uuringus antud vastustest oleme teada saanud näiteks järgmist:

  • Enim hindavad meie kliendid kiiret ja pädevat nõu tehnikaalastes küsimustes. Suurendasime veebruaris tehnilise toe meeskonda, et vajalik abi oleks kiirem. Alustame aprillis ulatusliku mitmeaastase koolituskavaga, kus keskendume tööoskuste arendamisele.
  • Kliendid soovivad kiiremat ja mugavamat ülevaadet tarbitavate turvateenuse kohta. Avasime eelmise aasta lõpul e-teeninduse, mis aitab hoida asjad kontrolli all Sulle sobival ajal ja kohas.
  • Teenindajate hea suhtlemisoskus ja abivalmidus on endiselt oluline. Loome G4Si head tava ehk reeglite kogumikku, mis sisaldab juhiseid ja nippe, kuidas omavahel ja kliendiga paremini suhelda.

Need on vaid mõned Soovitusindeksi tagasiside põhjal sisse viidud uuendused. Loomulikult võtame regulaarselt arvesse hulgaliselt muidki ettepanekuid ning üritame nendele võimalikult kiiresti reageerida.

Siinkohal täname kõiki G4Si Soovitusindeksi küsimustikule juba vastanuid ja julgustame ka teisi seda tegema. Selle täitmisele kuluv aeg on igal juhul kasulik investeering, kuna laekunud vastused aitavad meil oma teenuseid arendada ning selle kaudu Sinu rahulolu suurendada.


Ene Raja

klienditeenindusdivisjoni direktor
Kategooriad: Mai 2014  

Kommentaarid

Lisa kommentaar