Sinu eest valvel!

Kevad 2012


Sinu objektilt on tulnud häire

  • Kuupäev: 29.04.2012
    Autor: Margus Alamets

patrull

Häire korral õige tegutsemine aitab nii Sinul kui ka Sinu lähedastel end veelgi kindlamalt tunda. G4Si juhtimiskeskus jagab häid nõuandeid, kuidas saame koostöös selgitada välja häire põhjuse, avastada sissemurdmise või muud kahjud õigeaegselt:

  • Tule häire korral kohale, et ise veenduda objekti korrasolekus. Tule kohale ka siis, kui häire on tulnud Sulle just mitte kõige sobivamal ajahetkel. Patrullekipaaži objekti väline ülevaatus ei pruugi olla piisav, et selgitada välja häire põhjus, avastada sissemurdmine või muud kahjud objektil. Sissemurdmine võib sisevaatluseta jääda avastamata ja häire põhjus väljaselgitamata mitmel põhjusel: objektile on sisenetud võtmetega, muukimise jälg on märkamatu, varas võis ukse- või tabaluku ära vahetada. Oht, et sissemurdmine jääb avastamata, püsib seni, kuni keegi pole objekti seestpoolt kontrollinud. Näiteks kui sissemurdmise käigus on liikumisandur kinni kaetud, ei tule anduri tööpiirkonnast enam häiresignaali juhtimiskeskusesse ning varas saab rahulikult edasi tegutseda.
  • Kui Sa ise häire korral kohale tulla ei saa, siis palu enda asemel tulla kellelgi teisel, kes pääseb objektile sisse. Juhul, kui kellelgi pole võimalik kohale tulla, ei saa ka G4S võtta vastust võimaliku sissemurdmisega tekitatud kahju eest, mida välisel vaatlusel pole võimalik kindlaks teha.
  • Anna meile aegsasti teada, kui lähed pikemaks ajaks reisile ja määra enda asemel selleks ajaks keegi lähedane vastutavaks kontaktisikuks. See aitab vältida olukordi, kui me Sind häire korral kätte ei saa. Saad nautida puhkust või viibida rahulikult ärireisil, kui meie samal ajal valvame, suhtleme vajadusel ajutiselt määratud kontaktisikuga ega häiri Sind.
  • Kui Sinu kontaktandmed või objekti olulised andmed muutuvad, siis anna meile sellest aegsasti kirjalikult teada, et me ei kaotaks häire korral hinnalist aega. Olulise tähtsusega on lisaks kontaktisikute ja nende telefoninumbritele ka muudatused objekti asukoha osas, sh tänavanime, majanumbri, patrullekipaaži jaoks kohalesõiduinfo (ajutiselt suletud ja uued teed) muudatused. Arvesta, et ebatäpsete või valede andmetega objekti häire teenindamine võtab tavapärasest rohkem aega ja jätab pahatahtlikele veelgi enam aega segamatult tegutseda. Iga kokkuhoitud hetk võimaldab ka G4Si patrullekipaažil reageerida häirele kiiremini. Kunagi ei tea, millal võib abi vaja minna ja siis on iga sekund määrava tähtsusega.
  • Kortermajade elanikele soovitame anda G4Si juhtimiskeskusesse trepikoja võtme või uksekoodi. Siis saame häire korral ka korteri ukse seisukorra üle kontrollida.
  • Samuti on objekti varuvõtme(d) võimalik tuua hoiule G4Si juhtimiskeskusesse. Selle kohta koostatakse võtme üleandmise akt. Võtmete hoiustamiseks on G4Si juhtimiskeskuses spetsiaalne ruum, mis on ööpäevaringse valve all. Võtme saad tagasi küsida igal ajahetkel. Samuti toome Sulle varuvõtme, kui oled oma võtme näiteks ära kaotanud.
  • Veendu, et objekti kõikidele akendele ja ustele on kleebitud nähtavale kohale valve- või videovalvekleebised. Kleebistel on ennetav efekt andes pahatahtlikele selge signaali, et objekt on valve all.

Kui Sul on täiendavaid küsimusi selle teema kohta, siis võta julgelt ühendust meie klienditeenindusega 651 1888. Samuti võid meile helistada 651 1911 või saata oma küsimused e-postile teenindus@ee.g4s.com.

 

Margus Alamets

G4Si juhtimiskeskuse juhataja

Kategooriad: Kevad 2012  

Kommentaarid

Lisa kommentaar