Sinu eest valvel!

August 2013

Avasime uue e-teeninduse

  • Kuupäev: 15.12.2016
    Autor: Ene Raja
Alustasime eelmisel aastal G4Si uue e-teeninduse suuremahulise arendusprojektiga. Nüüd oleme jõudnud esimese etapi lõppu, mil avasime osalise funktsionaalsusega e-teeninduse kasutamiseks valveteenuse kliendile. Kuna arendustegevused on planeeritud mitmesse etappi, lisandub sügisel ja talvel e-teeninduses juba olemas olevale funktsionaalsust ning ka erinevaid teenuseid. E-teenindus on osa e-G4Si projektist, millega viiakse enamik teenuseid e-lahenduste põhiseks.
 

 
E-teeninduse vahendusel on lihtne ja mugav olla kursis oma valveteenustega: saab teha vajalikud tegevused arvutis või mobiilsetes seadmetes (telefonis, tahvelarvutis) endale sobival ajal ja kohas. Esimeses etapis on e-teenindus avatud G4Si valveteenuse erakliendile, teises etapis sügisel ka ärikliendile. Avasta enda jaoks uue e-teeninduse mugavad võimalused!
  • E-teeninduse avaleht on Sinu „hingerahu keskus", kust saad kiire ülevaate valveobjektidel toimunu kohta: häired, teated, soovitused, arvete info jms.
  • Minu vara" all näed valveobjektide kaupa viimast valvelogi staatust (valvesse või valvest maha), viimast toimud häiret (kuni 6 kuu jooksul) ja järgmise hoolduse kuupäeva.
  • Klikates mõnele valveobjektile, avaneb selle objekti vaade, kus näed valveteenuse andmeid, saad muuta kontaktisikuid ja salasõna ning vaadata valvelogi.
  • Avalehe allosas on „Head soovitused", kus anname kasulikke nõuandeid kodu ja elukeskkonna turvalisemaks muutmisel.
  • Alajaotuses „Teenused" näed kõiki oma teenuseid, kus valveobjektile klikates avaneb selle objekti vaade.
  • Alajaotuses „Arved" näed ülevaadet oma arvetest ning saad soovi korral pangalingi kaudu maksta tasumata arveid.
  • Alajaotuses „Kontaktid" näed enda kontaktandmeid ning kõiki kontaktisikuid, soovi korral saad neid asendada, kustutada, muuta või lisada uue isiku.
  • Alajaotuses „Suhtlus" saad klienditeenindajale edastada teateid.
Kuna arendustegevused on planeeritud mitmesse etappi, lisandub sügisel ja talvel e-teenindusse funktsionaalsust veelgi: esialgu detailne hoolduse, seadmete ja kindlustuse info ning mehitatud valve ja hiljem sularahateenused. Üsna pea saad e-teeninduse vahendusel olla kursis uusimate turvalahenduste, asjalike nõuannete ja uudistega.
E-teenindusse sisenemisel ole tähelepanelik ning juhindu abitekstidest ja selgitavatest infonuppudest „i" ja „?". E-teenindusse sisenemisel tuvastatakse isik ID-kaardi, mobiil-ID või pangalingi kaudu. Küsimuste korral võta julgelt ühendust G4Si klienditeenindusega, helistades numbril 1911.
Ootame Sinu arvamust
Avalda julgelt arvamust, sest Sul on võimalus G4Si e-teenindus veelgi paremaks muuta. Saada meile e-teeninduse kaudu oma tähelepanekud ja ettepanekud, kasutades „Anna tagasisidet" vormi, mille leiad igalt alajaotuse lehelt. Kõikide vormi saatjate vahel loosime 1. oktoobril välja tasuta koduvalveteenuse tervelt üheks aastaks. Auhinna võitjaga võtame ühendust personaalselt.
Mugavat kasutamist!
Ene Raja
klienditeenindusdivisjoni direktor
Kategooriad: August 2013  

Kommentaarid

Lisa kommentaar