Sinu eest valvel!

Aprill 2013

Septembrist muutub arve maksmisel viitenumbri sisestamine kohustuslikuks

  • Kuupäev: 10.08.2015
    Autor: Ene Raja

Juhime Sinu tähelepanu sellele, et alates 1. septembrist tuleb G4Si teenuste eest ülekandega tasudes kasutada kindlasti viitenumbrit. 

Viitenumbri kasutamise nõudes ei ole iseenesest midagi uut – palve seda tasumisel kasutada on G4Si arvetel olnud kirjas ka varem. Võrreldes eelneva ajaga aga seisneb erinevus selles, et kui enne õnnestusid maksed ka ilma viitenumbri sisestamiseta, siis alates 1. septembrist see paraku nii enam pole –viitenumbrita maksed lükatakse tagasi.

Viitenumbri korrektne kasutamine aitab süstematiseerida meile edastatavaid kliendiandmeid ning optimeerida oluliselt töökorraldust. Kui sooviksid pääseda arvete tasumisel ilma selle väikse lisaliigutuseta, on see endiselt võimalik, makstes arveid G4Si e-teenindusesE-teeninduseson maksekorraldus alati eeltäidetud ning viitenumbrit käsitsi sisestama ei pea. Lihtne ja mugav!

G4Si e-teeninduses saab lisaks arvete maksmisele teha muudki: vaadata valvelogi, objekti infot, häireraporteid, lepinguid, muuta kontaktandmeid ja -isikuid, lugeda väärt nõuandeid ja palju, palju veel.

Ole nutikas ja juhi oma valvet läbi e-teeninduse. Sisene keskkonda: minu.g4s.ee 


Ene Raja

klienditeenindusdivisjoni direktor
Kategooriad: August 2015  

Kommentaarid

  • G4S Eesti | 24.08.2015
    Tere! Oleme igati nõus, et arvet oleks lihtsam tasuda, kui iga kord ei peaks käsitsi viitenumbrit sisestama. Sellepärast soovitamegi oma klientidel tasuda arveid läbi G4Si e-teeninduse, kus maksekorraldus on eeltäidetud ning viitenumbrit ei pea iga kord eraldi sisestama. Teine võimalus on sõlmida e-arve püsimakseleping, mille puhul teeb pank e-arve saabudes automaatselt saajale ülekande. Paraku on meie raamatupidamisprogrammis kasutusel süsteem kus viitenumbrid genereeritakse arvepõhiselt, kuna suur osa meie klientidest saab mitu arvet kuus. Arvepõhine viitenumber seob laekumise automaatselt õige arvega, optimeerides nii oluliselt meie tööaega. Loodame Teie mõistva suhtumise peale.
  • Katrin | 17.08.2015
    Tere, võiksite kaaluda kinnistada igale kliendile oma viiteumber, mis kehtiks alati ka iga arve juures. Täna on viitenumber küll suures osas kliendinumber, aga iga arve puhul lisanudub lõppu veel iga kord mõni muu number. Arvet oleks lihtsam alati tasuda, kui viitenumber oleks kogu aeg üks ja sama. Tänan!
  • Katrin | 17.08.2015
    Tere, võiksite kaaluda kinnistada igale kliendile oma viiteumber, mis kehtiks alati ka iga arve juures. Täna on viitenumber küll suures osas kliendinumber, aga iga arve puhul lisanudub lõppu veel iga kord mõni muu number. Arvet oleks lihtsam alati tasuda, kui viitenumber oleks kogu aeg üks ja sama. Tänan!
Lisa kommentaar