Sinu eest valvel!

Aprill 2013

G4S pakub nüüd ka tulekahju häireedastusteenust

  • Kuupäev: 01.04.2013
    Autor: Kristjan Mikk

Tulekahju häireedastusteenus aitab abil kiiremini kohale jõuda. Selle kasutamiseks ühendatakse teie tulekahju-signalisatsioonisüsteemiga (ATS) spetsiaalne seade, mis edastab päästeametile häireteated.


Vastavalt siseministri määrusele „Nõuded automaatsele tulekahjusignalisatsioonisüsteemile ja ehitised, millelt tuleb automaatse tulekahjusignalisatsioonisüsteemi tulekahjuteade juhtida Häirekeskusesse" on häireedastusteenuse kasutamine kohustuslik kõrgendatud riskiga objektide puhul. 21. jaanuaril vastu võetud määrusega kõrgendatud riskiga objektide loetelu pisut muutus ning nüüdsest on teenuse kasutamine nõutav järgmistel objektidel:
  • majutushooned, mille kasutajate arv on suurem kui 100,
  • ravi- ja hooldusasutused, mille kasutajate arv on suurem kui 50,
  • kogunemishooned, mille kasutajate arv on suurem kui 500,
  • büroohooned, millel on rohkem kui kaheksa korrust,
  • tööstus- ja laohooned,
    • kui pindala on suurem kui 4000 m² ning ehitisele on määratud 2. või 3. tuleohuklass,
    • suurõnnetuse ohuga ettevõtte tööstus- ja laohooned, kui ehitisesse on kohustus paigaldada ATS.
Soovides pakkuda G4Si klientide lisamugavust, osutame nüüd ka tulekahju häireedastusteenust. G4Si tulekahju häireedastusteenuse teevad teile parimaks:
  • soodsus ja mugavus – G4Si klient saab teenuse väga soodsa hinnaga, milles on nii teenus kui ka vajalikud seadmed. Puuduvad teenusepakkuja vahetamisega seotud lisakulud ja ületulekuga seotud asjaajamise korraldab G4S
  • tipptasemel teenindus – G4Si turvateenuseid haldav kliendihaldur lahendab operatiivselt ka kõik tulekahju häireedastusteenuse küsimused
  • professionaalne tehniline tugi 24/7 koos nõustamisega
  • vaid üks partner – pole vaja ATSi ja tulekahju häireedastusteenusega seotud tegevusi mitme osalise vahel koordineerida
  • kuluefektiivsus– edasiste G4Si tehtavate ATSi hoolduste käigus hooldatakse ka tulekahju häireedastusseadmestik ning pole vaja eraldi hooldusteenuseid tellida
  • lisaturvalisus– tulekahju korral hoolitseb G4S hoone sissepääsude valve eest, et vältida inimeste ohtu sattumist.
Teenus sisaldab nii häireteadete vastuvõtmist ja päästeameti häirekeskusele edastamist kui ka seadmestiku ja päästeameti vahelise side toimimise katkematut kontrolli. Teenuse osutamise käigus fikseeritakse kõik häireteadete logis ja informeeritakse klienti kohe rikketeadetest. Kõikidele teenusega seotud küsimustele saab operatiivselt vastuse, helistades ööpäev läbi töötavale tehnilise toe ja nõustamise telefonile.

Küsige teenuse kohta täpsemat infot oma kliendihaldurilt!

Kristjan Mikk

teenuste arendusjuht

Kategooriad: Kevad 2013  

Kommentaarid

Lisa kommentaar