Meie töötajad

Lahinguvalmis uustulnuk: Arto Durejko

  • Kuupäev: 25.06.2013
    Autor: Gerly Tuisk
Mitte ainult nimi, vaid ka mees ise on huvitav. Arto on töötanud 10 aastat pangandusvaldkonnas, 1996 aastast tegev Kaitseliidus, kasvatab kahte last, lõpetab Tallinna Ülikoolis õigusteaduse eriala, tegeleb laskespordi- ja muidu spordiga ning veedab iga päev tunde autos tööle ja koju sõites. Mees nagu orkester! Kuidas ikka on nii, et mõni jõuab kõike ja teine mitte midagi, nii, et ainuüksi tema vaatamisest võib ära väsida. 


Mis lugu Sul selle Kaitseliiduga on?
Militaarpisikuga nakatas mind vanaisa, kelle sõjajuttudest mul lapsena iialgi küllalt ei saanud. Täna olen Rapla Maleva liige, reservohvitser ja lahingkompanii ülema asetäitja. Läbi Kaitseliidu saan panustada riigikaitsesse, aated ja põhimõtted on minu jaoks olulised. Kaitseliit on andnud mulle hulgaliselt juhtimiskogemusi. Tekkinud on sümbioos Kaitseliidu ja tsiviilelu vahel - saan tavaelus rakendada Kaitseliidu kogemust ja vastupidi, selline kahesuunaline protsess. Väär on arvamus, et sõjaväelises struktuuris on inimesi kergem juhtida. Kaitseliitlane on siiski vabatahtlik ja panustab riigikaitsesse oma vaba aega, mida ei tohi unustada. Pead juhina diplomaat olema. 

On Sinu riigiteenimist kuidagi ka pärjatud?
Seinal on mul Põrgupõhja lahingu I klassi mälestusteeneterist, Kaitseliidu Rapla Maleva I klassi teenetemärk, Kaitseliidu Valgeristi II klassi teenetemärk ja  Kaitseliidu Rapla Maleva II klassi teenetemärk. Kas G4S on mind koostöö eest tänanud, 2010 aastal sain autasu „Kümme aastat Ernakest", mille korraldamise juures pikka aega kaasa olen löönud. Lisaks nendele on seinal ka erinevad laskevõistluste auhinnad, sest see teema on meil perekonnas oluline. Elukaaslasel on ette näidata mitmed meistritiitlid sportpüstolis. 
 
Sul on aukartustäratav hulk koolitarkust omandatud? 
Päris parasjagu tõesti. Olen lõpetanud nn „hobi korras" autode remondi ja diagnostika eriala ning ülikoolis ettevõtluse ja ärijuhtimise. Täna tõmban joont alla õigusteaduste õpingutele. Lisaks hulk Kaitseliidu koolitusi.  
 
Millega Sa pangas tegelesid?
Minu „portfellis" oli viimastel aastatel suur hulk ärikliente, kelle mahtu sai mõõta üheksakohalise numbriga. Kõik, mis selle kliendibaasi säilitamise või haldamisega seotud, oli minu vastutusalas. Teenindusstandardid olid pangandusele omaselt kõrged, teisalt tuli kõik kogu aeg rahasse ümber arvutada.

Milliste ootustega meile tulid?
Turvavaldkond on uus ja huvitav, G4S mainekas rahvusvaheline ettevõte. Just sellepärast. Nägin võimalust anda oma panus selle ettevõtte teenindustaseme hoidmisesse ja parendamisesse.  
Millest hea klienditeenindus koosneb?
Olen alati lähtunud 80/20 põhimõttest (80% räägib klient, 20 teenindaja). Klienti tuleb kuulata, püüda mõista ja olla tema jaoks olemas. Lubadused, nendest kinnipidamine ja lahendustele orienteeritus on minu töös seni taganud selle, et kliendi vajadused on saanud alati täidetud. Teenindusettevõte peab tagama oma protsessidega jätkusuutlikkuse. On oluline, et klient tunnetaks meiega suheldes, et eksisteerime tema jaoks mitte tema meie jaoks. Kliendile loeb usaldus. Peame püüdma selle poole, et me ei paku pelgalt turvateenust vaid positiivses võtmes kogemust, mis põhineb usaldusel.
 
Alustasid 2 mail, kuidas sisseelamine sujub?
Täna on neljas päev (allakirjutanu: vestleme 7 mail). Ettevõte õpetab praegu mind. Võtab aega, kui saan hakata midagi tagasi andma. Sisseelamisprogramm on pikk ja sisutihe. Põnevamad ja minu jaoks olulisemad osad on hetkel kindlasti töövarjupäevad/tunnid teeninduskeskuse operaatorite ja juhtimiskeskuse patrullekipaažide kõrval. Ei saa hakata osakonda juhtima, kui ei tea, kuidas asjad käivad. Hindan meeskonnatööd kõrgelt ja loodan, et kolleegid aitavad mul kiirelt sisse elada. 

Tahtmatult esitan endale küsimuse – kas ma Artoga luurele läheks? Vastus on täiesti selge - jah läheks. 

Kategooriad: Meie töötajad  

Kommentaarid

Lisa kommentaar