Sinu eest valvel!

Meie kliendid


G4Si „hingerahu“ teenus sai kaheseks

  • Kuupäev: 28.08.2015
    Autor: Maarika Haavistu
G4Si uue e-teeninduse avamisest on kaks aastat ja, mis seal salata, „hingerahu" teenuse teekond on jätkuvalt põnev ja väljakutsete rohke. E-teeninduse  sünnipäev on 28. augustil.



Nii, nagu iga klient on ainulaadne, on ka tema soovid ja vajadused – ta tahab end tunda erilisena. Kliendisuhe on seda tugevam, mida paremini suudab teenusepakkuja tekitada kliendis selle erilise tunde, ületades tema ootusi. Klient peab kogema samasugust tunnet igas kokkupuutepunktis, mil tal tuleb meiega suhelda, olgu tegemist telefonikõnega või iseteeninduskeskkonnaga.

Kahtlemata pakub e-teenindus kliendile „hingerahu". Tal on kontroll oma teenuste üle, ta saab asjatundlikke turvasoovitusi ning ettevõttega mugavalt suhelda. Ometi soovime astuda kliendisuhetes sammu edasi: tahame klienti üllatada, ületada ootusi ja tekitada temas selle „miski", erilise tunde. Seetõttu panustame lahendustesse, mille peamisteks märksõnadeks on „unikaalsus" ja „personaalsus".

Uus hitt – häireraport 
>> Digitaalsed dokumendid. Aasta algusest on e-teeninduses kliendile kättesaadavad digitaalsed dokumendid: koduvalve kliendile vastavalt häireraportid ja lepingud, ärivalve kliendile häireraportid, lepingud, turvaauditid ja mehitatud valve kliendiaruanded. Nii on võimalik koguaeg järge pidada, millises mahus on teenust tarbitud, ning vajadusel meelde tuletada lepingu tingimusi ning ka muid kokkuleppeid.

>> Häireraportid. Häire korral väljasõitnud patrullekipaaži häireraportid tekivad e-teenindusse juba mõne hetke möödudes pärast patrullekipaaži lahkumist. Iga päev saadetakse kliendi e-posti objektil registreeritud viimase ööpäeva sündmuste ja patrullekipaaži väljasõitude häireraporteid sisaldav teavitus.

>> Nõuanded. Uuenenud nõuannete alajaotusest leiab kasulikud turvasoovitused, sõrmistike kasutusjuhendid, korduma kippuvad küsimused ning häire- ja rikkeolukorras tegutsemise juhised.

>> Valvesüsteemi  juhtimine. Koduvalve Pluss kliendid saavad e-teeninduse kaudu juhtida valvesüsteemi, näiteks kodu valvesse panna ja valvest maha võtta, fotokaameraga liikumisandurist kodus toimuvast pilti teha, hallata kasutajaid, tellida e-posti teavitusi jms.

125 tuhat toimingut
Häireraportid, valveobjekti kontaktisikute muudatused, sh e-teeninduse kasutusõiguste andmine, objekti kirjelduse ja kohalesõidu info, signaalide väljavõtted, arvete tasumine, nõuanded, kasutusjuhendid ning teavituste tellimine – need ongi e-teeninduse kaudu enim tehtud toimingud, mida on tänaseks kokku üle 125 tuhande.

Kasutusstatistika põhjal on suurenenud võrreldes möödunud aastaga sisselogimise arv 46%, korduvkülastused moodustavad 60% sisselogimistest. Sel aastal on meie arendustegevus olnud suunatud eelkõige regulaarsete kasutajate arvu tõstmisele ning selleks keskendume ühelt poolt kasutajamugavuse tõstmisele ja teisalt lisafunktsionaalsuste väljatöötamisele. E-teenindus on  pidevalt täienemas, et pakkuda  kliendile veelgi isiklikumat lähenemist ja mugavamat teenust.

Huvitav teada!
Enim kasutatavad toimingud:
* Häireraportite  vaatamine
* Kontaktisiku andmete muutmine
* Objekti  kirjelduse ja  kohalesõidu info täiendamine
* Signaalide väljavõtted
* Arvete tasumine
* Kasutusjuhendite lugemine
* Teavituste tellimine

Tunnustus Hollandist
Maikuus käis G4S Eesti e-teeninduse lahendust tutvustamas Hollandi kolleegidele ning neilt saadi väga positiivset tagasisidet. Hollandlasi üllatas enim see, kui tänapäevase ja võimalusterohke keskkonna oleme lühikese ajaga loonud. See on suur tunnustus ja pikk pai meile kõigile!
Kategooriad: Meie kliendid  

Kommentaarid

Lisa kommentaar