Meie kliendid


Positiivse laenguga kevade algus

  • Kuupäev: 17.04.2014
    Autor: Julia Garanža
Ida piirkonna viimase kolme aasta suurim töövõit, AS Eesti Energia Ida-Eestis paiknevate ettevõtete turvapartneri vahetus, tugevdas G4Si positsiooni Ida-Eesti piirkonnas ning nihutas turvaturu jõujooni. Riigiliselt oluliste objektide ülevõtmine oli G4Si jaoks sõna otseses mõttes strateegiline samm, olles ühtlasi ka päästikuks järgmistele positiivsetele sündmustele.
Tugev sõnum kohalikule turule
„Ei saa alahinnata seda sõnumit, mida kohalik turg, kus konkurentsolukord pole kunagi võimaldanud käed rüpes istumist, selle sammuga sai. Eesti Energia on Ida piirkonna kohaliku elu üks suurimaid mõjutajaid ja edendajaid, seega ettevõtte otsuseid jälgitakse väga," räägib Ida piirkonna müügiosakonna juhataja Arvo Saaliste.

„Peale Eesti Energia turvahanke võidu avalikustamist oleme saanud mitmeid uusi kliente, kes andsid mõista, et on turvapartneri vahetust varasemaltki kaalunud, kuid lõpliku tõuke said siiski energiahiiu otsusest," lisab ta. Ühe kuuga on Ida kliendiportfelli lisandunud neli mehitatud valve ja 50 tehnilise valve objekti , mis võrdlemisi kitsast turgu arvestades on kõnekas tulemus.

Veel ühe olulise aspektina toob Saaliste välja kliendisuhte perspektiivikust: „Eesti Energia on kahtlemata nõudlik klient, kuid teades nende vajadusi, saame tänast koostööd veelgi arendada. Kokkuvõtvalt: meie ambitsioon on olla kliendi jaoks esimene pakkuja ning viimane läbirääkija, ning see ei puuduta vaid Eesti Energiat."

Valvedivisjoni Ida piirkonna osakonnajuhataja Margus Alamets lisab, et mõjutusi oli tunda ka tööjõuturul: juba mõni päev peale hankeotsust tulid Narva esindusse esimesed töölesoovijad – enamasti inimesed, kes tahtsid jätkata oma senist tööd Eesti Energia objektidel. „Dokumendid esitatud, soovitati tööle ka oma kolleegid ja sõbrad," lisab Alamets.

Seda, et nüüd läheb eriti kiireks ja kolleegide arv kasvab kolmandiku võrra, sai Ida meeskond teada G4Si infopäevadel, mis traditsiooniliselt algavad alati Jõhvist. Turvatöötajate arvult Lõuna piirkonna järel teiseks tõusnud Ida meeskonna kohta ütleb Alamets, et Eesti-Venemaa piiri lähedal elavad inimesed on ühtehoidvad.

Veel ühe iseloomuliku joonena toob ta välja juhi sõna kaalukust: „Kui juhil on töötajate seas autoriteeti, saadakse hakkama suurte asjadega nii, et lisavägesid ei vajatagi." Tuleb lisada, et piirkonniti on G4Sil Idas alati kõige madalam tööjõuvoolavus olnud, seega uute, seoses Eesti Energia objektidega, ettevõttesse tulnud töötajate samasuguses vaimus hoidmine saab G4Sile kui tööandjale väärt väljakutse olema.

Uue töötaja pilk: loeb kindel töö ja tööandja suhtumine
Balti elektrijaama lubade büroos 9 aastat töötanud Julia Žurvljova räägib oma loo, kuidas info ees ootavatest muutustest temani jõudis. „Lugesin Delfist. Küsisin ka toonaselt turvajuhilt, kes laiutas selle peale käsi ja ütles, et ei tea midagi. Elektrijaamade objektidel on oma eripära. Meil on siin range kord ja kindlad protseduurid, mistõttu kogemused ja taustateadmised loevad palju. Inimene tänavalt siia ei sobi: kurssi viimiseks kuluks liialt palju aega." Hetke mõeldes lisab ta: „Tööandja nimi ei olegi niivõrd oluline kui see, et ta kohtleb oma töötajaid hästi ja kindlustab neid tööga."

1000 plommi lugu
Pingeline ülevõtmise kuu seljataga, meenutab Margus Alamets ühte seika, mida kõige tabavamalt võtab kokku vanasõna „kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem". „Liikusime ülevõtmisega üsna tempokas rütmis. Et kõik oleks õigeks ajaks valmis ja sujuks pingutasime kõvasti. Kella ei vaadanud keegi. Üsna ülevõtmise eel saime kliendilt palve: „Oleks vaja 1000 plommi. Võimalikult kiiresti." Peast käis läbi kaks mõtet: „kust saada selline hulk plomme?" ja teine „kui vaja, küll leiame." Ja leidsimegi. Suurel ettevõttel on omad eelised: helistasin sularahadivisjoni, ja vajalik kogus plomme oli meil juba kolme tunni pärast olemas." 
 
Kategooriad: Meie kliendid  

Kommentaarid

Lisa kommentaar