Sinu eest valvel!

Meie kliendid


Solarise uued väljakutsed

  • Kuupäev: 02.08.2013
    Autor: Julia Garanža

Aprillis kaubanduskeskuse Solaris turvamise Meeskonnalt ülevõtnud G4Si vastutusala on järkjärgult kasvanud. Tallinna omanäolisema elustiilikeskuse külastajate ja rentnikke turvalisuse eest kannab hoolt 14-liikmeline G4Si meeskond, millega augustis liituvad veel kaks töötajat.

Mehed mustas ja logistikamehed
Uued inimesed hakkavad vastutama kaubanduskeskuse logistikaüksuse toimimise eest. Turvajuht Kristiina Eelmaa sõnul sai koostöö alguse Solarise ettepanekust laiendada G4Si ülesandeid ning võtta üle ka keskuse kaubandusladu.

„Tegemist on kauba vastuvõtu, ladustamise ja jagamise alaga. Meie turvatöötaja võtab kauba vastu, paigutab ta lattu, informeerib klienti ning omab täit ülevaadet kauba liikumise kohta. Kuna lao ruumid pole just kõige suuremad, on nõudmised logistika kiirusele omajagu kõrged." Samuti peab augustis alustav G4Si Solarise logistikaüksus kandma hoolt nõuetekohase jäätmekäitluse eest.

Rohelise mõtteviisiga kaubanduskeskus praktiseerib ülimalt täpset jäätmekäitlust ning ootab samasugust vastutustundlikku suhtumist ka Solarises toimetavatelt rentnikelt. Nende koolitamine korrektse jäätmekäitluse osas saab olema samuti G4Si logistikameeskonna ülesanne. Kristiina Eelmaa lisab, et peale tavapärase töö kauba ladustamisel-jagamisel, on mitmed keskuse kauplused avaldanud soovi, et G4S võtaks enda peale ka kaupade kohaletoimetamine poodidesse.

„Alates juunist võtsime üle videovalve-, tehnilise valve ning läbipääsusüsteemide hoolduse, samuti käivad mitme poega läbirääkimised mehitatud valve osas. Alates 1. juulist on G4Si mehitatud valve post Apollo raamatukaupluses ning restoran Lido on tellinud meilt patrullikäigud," loetleb Kristiina viimati lisandunud Solarise turvameeskonna ülesanded.

Solarise müüdid ja reaalsus
Kes Solarises käinud ja Solarist näinud, võib arvata, et nõuded sealsetele töötajatele on tavapärasest kõrgemad. Täpselt nii ongi. Solarise turvameeskond peab suutma vajadusel kliente teenindada vähemalt kahes keeles (inglise ja vene), olema säravate silmade ja rõõmsa meelega. Enne Solarisse tulekut Kristiine Prismas objektivanemana töötanud Villu Kahar kinnitab, et Solarisel on oma selge eripära: „See on sõna otseses mõttes elustiilikeskus, millel on omad kindlad rütmid ja rutiinid. Mõni periood võib olla vaikne ja rahulik, kuid siis on jälle korraga mitu süvenemist vajavat tegemist: rentnike soovid, sekkumist vajavad sündmused valvataval alal, häirete lahendamine ja kindlasti midagi veel lisaks, nii et igav juba ei hakka."

Kevadel, keskuse ülevõtmise ajal, tõusis teravaks probleem Solarise ümbruses „hängivate ja tšilllivate" noortega, kes kippusid valvataval alal suitsetama, korda rikkuma ning vahest ka varastama. „Paari kuuga saime olukorra kontrolli alla," lisab Villu. „Mõistagi, on noored alati teretulnud keskusesse, kui peavad lugu heast tavast ning viisakusreeglitest," möönab Solarise vahetuse vanem. 

Kahari sõnul on nende meeskonda teretulnud veel kaks krapsakat noort inimest, kes oleksid head suhtlejad ning kiired õppijad. Plussidena toob Villu keskuse head asukohta, prisket tasuta toitlustamist ning soliidset musta ülikonda, mis on kujunenud Solarise turvameeskonna visiitkaardiks. „Mis siin salata, alguses oli raske: kõik oli meie jaoks uus. Pingutasime palju, et saada suur objekt võimalikult kiiresti selgeks ning end siin ära tõestada. Nüüd, kus töö ja koormus on rööpasse jooksnud, ei ole Solaris teistest sugugi keerulisem koht, kus töötada," kummutab Villu Solarise peamise müüdi ümber. 
 

Solaris arvudes

  • 5 korrust
  • 6 000 000 külastust aastas
  • 250 videovalvekaamerat
  • Külastajate ja rentnike turvalisust tagab 14 G4Si turvatöötajat

G4Si turvameeskonna vastutusala Solarises

  • Keskuse külastajate ja rentnike turvalisuse tagamine
  • Administreerimisülesanded
  • Parkimismaja täitumisel annavad turvatöötajad parkimisalaseid suuniseid ummikute vältimiseks keskuse ees
  • Video- ja tehniline valve
  • Logistikakeskus
  • Mehitatud valve 
     

Arvamus
Anneli Palvadre, Solarise tegevjuht: "Iga uus algus on raske ja rõõm on näha, et G4Si inimestel oli kohanemise aeg tõesti lühike. Villu juhib oma meeskonda väga professionaalselt ja loodame, et hoiab taset ka tulevikus. Jõudu!"

Kategooriad: Huvitav   Meie töötajad   Meie kliendid  

Kommentaarid

Lisa kommentaar