Enim loetud
Kampaania
Märka turvateenindajat!
-
Kuupäev: 03.03.2016
Märtsis muutuvad teenindajad kuidagi ekstra sõbralikuks ja naeratus näol läheb laiemaks. Eks ikka sellepärast, et märts on hea teeninduse kuu. G4Si jaoks on see traditsioon hea võimalus tähelepanu tõmmata turvateenindusele.

Turvavaldkonnas
töötab ligi 400 tehnikut ning 4900 turvatöötajat, kelle töö ja hea teenindus
annavad meile kõigile suurema turvatunde. Kui seni on meie töötajaid harjutud
nägema eelkõige korrakaitsja rollis, siis üha olulisemaks on muutunud nende
roll teenindajana. Turvatöötajalt
oodatakse lisaks professionaalsele tööle üha enam sõbralikku ja
asjalikku suhtumist, sageli info jagamist ja juhendamist. Meie turvatöötajad on ka ise tihtipeale tõdenud, et
sõbralik ja viisakas olek on nii mõnegi keerulise olukorra aidanud sujuvalt lahendada või sootuks ära hoida. Naeratus on parim relv!
Kutsume kõiki, kes vähegi turvateenindusega kokku puutuvad, ka sel kevadel "Märka turvateenindajat" kampaania raames märkama head teenindust turvavaldkonnas.
Eelmisel aastal korraldasime "Märka turvateenindaja" kampaaniat esimest korda ning meie rõõmuks oli huvi tagasiside andmise vastu päris suur. Kampaania lõppedes otsustasime ankeedi jätta aasta ringi avatuks (www.g4s.ee -> Klienditeenindus -> Märka turvateenindajat) ning saame siiani läbi selle ankeedi tagasisidet. Tõsi, nii negatiivset kui positiivset, kuid viimane on olnud selges ülekaalus.
Igapäevaselt
kogume klientidelt tagasisidet Soovitusindeksi kaudu, kuid hea
teeninduse osaliseks saanud kliendid ei pea paljuks meile oma
kogemustest teada anda ka helistades Juhtimiskeskusesse või võttes otse
turvajuhiga ühendust. Viimati saabus meile "Märka turvateenindajat"
ankeedi kaudu tagasiside näiteks häirejuhtimise spetsialisti Liilia Kairo asjaliku teeninduse ning tehniku Juri Antonovi sõbralik teeninduse kohta.
"Tere!
Helistasin täna kell 23 teie klienditeenindusse, vastas keegi naisterahvas, kes
selgitas põhjalikult. Teenusest jäi väga hea mulje. Igatahes kiidan teenust,
tõesti positiivne kogemus, tänan," kirjutas meile Riina.
„Täna käis tehnik
valvesignalisatsioonisüsteemi hooldust
tegemas. Tegemist oli äärmiselt meeldiva inimesega: väga professionaalne,
asjatundlik, viisakas ja tähelepanelik (laps, kes muidu pelgab võõraid, lausus
pärast tehniku lahkumist, et see oli hea onu)," kirjutas meile Ingrid.
Kõigi nende vahel, kes jagavad meile tagasisidet kuni 31. märtsini, jagame aprilli alguses välja G4Si logoga meeneid. Kuna G4S Eesti soovib jõuda kümne parima teenindusettevõtte hulka, peame ausat tagasisidet väga tähtsaks ja seega oleme tänulikud ka selliste kogemuste jagamise eest, kus meil on veel arenguruumi.
Tagasisidet saab anda siit: www.g4s.ee/turvateenindaja.
|
- Kategooriad: Kampaania
Kommentaarid
Teave ajakirjanikele
- Maxim Tuul
Kommunikatsioonijuht -
Telefon:
55577465
- E-post:maxim.tuul@ee.g4s.com