Juhiveerg

Juhatuse esimees Priit Sarapuu: püsime muutuste kursil

  • Kuupäev: 07.08.2013
    Autor: Sarapuu
Eelmise aasta lõpus raputasime G4Si. Tugevalt, teadlikult, põhjusega. Mugavustsoonist lahti raputamine oli ettevõtte eduka käekäigu jätkamiseks vajalik samm. Turuosa vähenemine, käibelangus mehitatud valves ning tagasilöögid suurtel hangetel on piisavalt kõnekad signaalid.
Priit Sarapuu
Olime enda suhtes kriitilised: muutsime ettevõtte struktuuri, vaatasime üle inimeste positsioonid ja vastutusalad, kuid mis peamine – kõik need muutused olid kutsutud ellu selleks, et reformida meie suhtumist töösse ning et meie „minapilt" samuti muutuks. Et olla edukas, ei piisa enam lihtsalt tubli turvafirma olemisest. Selleks, et olla jätkuvalt klientide esimene valik peame olema kiiremad, nutikamad ja paindlikumad.

Me ei osale hinnarallis, küll aga panustame kvaliteedile ja lahendustele, mida mujalt kui meilt ei saa. Tõsi, oleme juba täna rohkem kui lihtsalt turvafirma, pakkudes ainulaadseid teenuseid, mida turvavaldkonnaga üldjuhul ei seostata: kiirlaadimisvõrgustiku haldamine, elektriautode lühirent, logistikateenused jpm. Meil on põhjust olla uhked iseenda üle, kuid pikaks eneseimetlemiseks aega pole – ees ootavad uued väljakutsed. Augustis võtame üle ligi 900 uut klienti, kes tulevad meile turvaärist taanduvast STVst. Muutuste kursil olles hoiame ka edaspidi silmad lahti ja mõtted teravad.

Vaadates meie praegust meeskonda, olen rohkem kui kindel, et ees ootavad põnevad ja head ajad. Meeskonnast rääkides – iga ettevõte on täpselt nii hea, kui head on ta töötajad. Kevadine rahulolu-uuring, milles osales rekordiliselt suur arv meie töötajaid, andis kuhjaga mõtlemisainet ning taas kord kinnitas muutuste vajalikkust. Meie töötajad heidavad ettevõttele ette, et nende panust ei tunnustata piisavalt. Samuti loeb uuringust välja, et juhtimiskvaliteet on ebaühtlane ning info liikumine üksuste vahel jätab soovida. Meil on 2700 töötajat, mis tähendab, et meil on 2700 saadikut nii klientide kui laiema avalikkuse juures. Meie jaoks on võtmeküsimus tööandjana teha kõik selleks, et meie töötajad oleksid hoitud, oma tööga rahul ning peegeldaksid seda ka kliendile.

Rahulolu-uuring tõi samuti välja, et enim hindavad meie töötajad ettevõtte stabiilsust. Julgen öelda, et G4Si-suguse ettevõtte jaoks on stabiilsus pigem hügieeni faktor ning oma praeguste ja tulevastele töötajatele meeldimiseks peame tunduvalt rohkem pingutama. Kinnitan, et võtame uuringus avaldatud arvamust tõsiselt ning asume otsima vajakajäämiste lahendusi. Tõsi, kõigile neile me korraga leevendust ei leia, kuid sammhaaval ja kindla kava juures on see teostatav.

Juulis startis juhtidele suunatud koolitustesari. „Targa juhi õpitoa" eesmärgiks on tekitada suuremat sünergiat erinevate üksuste vahel ning muuta juhtimiskvaliteet ühtlasemaks. Loome uusi meeskondi liitvaid traditsioone, sest ainult telefoni- ja e-kirja teel me koostööd ei paranda. Eelmise aasta lõpus muutusid mitme üksuse juhid, paljude jaoks oli see oluliseks sammuks karjääriredelil ning ettevõtte poolt soovime pakkuda neile tuge juhtimisoskuste lihvimisel.

Hea juht oskab märgata ja tunnustada oma töötajaid, tõsi, suures ettevõttes on see keerulisem, sest häid töötajaid on rohkem. Luban, et ka tunnustamise traditsioonides toimuvad muutused ning paljudes üksustes juba rakendunud soovitusindeksi mõõtmine on selleks hea alus. Ning ühte luban ma veel: me püsime ka edasi muutuste kursil.
Kategooriad: Juhiveerg  

Kommentaarid

Lisa kommentaar