Sinu eest valvel!

Juhiveerg

Priit Sarapuu: Klient on A ja O

  • Kuupäev: 30.12.2011
    Autor: Priit Sarapuu

Peatselt lõppev 2011 aasta oli nii Eesti majanduse kui ka G4Si jaoks täis vastuolusid. Aasta alguse majandusnäitajad olid optimistlikud: sisemajanduse kogutoodang pöördus tõusuteele, järjest kahanenud töötuse määr viitas samuti võimalikule tarbimise kasvule. Ka meie püsisime esimesel poolaastal oma eesmärkide lähedal ning taastuvad trendid majanduses koos esimeste suuremate õnnestumistega müügitöös andsid alust arvata, et kasvame taas. Paraku kiire areng peatus: aasta teise poole sündmusi Euroopa majanduses mõjutasid riigid, mis seni on elanud võlgu ning ilmselgelt ei toimetanud efektiivselt. Kolmanda ja neljanda kvartali majandusuudised enam nii optimistlikult ei kõlanud, avaldades otsest mõju ka Eesti tarbija hoiakutele. Tänaseks on näha, et vaatamata sisemajanduse nõudluse kiirele kasvule jäi lõpptarbimiskulutuste maht siiski tagasihoidlikuks s.t. tarbija on jätkuvalt ettevaatlik ning pigem säästab kui kulutab. Olulisi läbimurdeid pole toimunud ka kohalikul turvaturul, mis on jätkuvalt väga hinnatundlik. Samas klientide ootused meie teenuse kvaliteedi osas on liikunud pöördvõrdeliselt mahtudega See tähendab vajadust kiiresti kohaneda ja muuta oma tegevust veelgi efektiivsemaks - kaotamata klienditeeninduse tasemes.

Vaadates 2011 aastat näen ma mitmeid olulisi töövõite. Käivitasime Müügivõistluse, mis tekitas müügimeeskonnas kõvasti sportlikku hasarti. Plaanis on jätkata "lisahasardi tekitamist" ka edaspidi, muutes veidi formaati ja kaasates rohkem kõiki ettevõtte üksuseid. Teine oluline märksõna on atesteerimine – mille juurutasime terves müügi- ja klienditeeninduse divisjonis veendumaks, et meie müügijuhid ja klienditeenindajad on oma ülesannete kõrgusel ning omavad laialdasi teadmisi G4Si toodetest ja teenustest. Mul on hea meel, et kaks korda aastas toimuva „viktoriini“ tulemused on olnud väga kõrged, kinnitades meie meeskonna võimekust. Võib kõlada klišeena, kuid teenindusettevõtte jaoks on klient A ja O ning just selles suunas soovime jätkata liikumist ka järgmisel aastal. Kliendi mugavusele mõeldes loodi ka müügimeeste oluline tööriist - koduvalve kalkulaator. Pakkudes paindlikke ja läbipaistvaid lahendusi, saame paremini selgitada kliendile teenuse nüansse ning leida kiiremini ühise keele.

Tihe koostöö oli Eesti Energiaga: paigaldasime alajaamade turvasüsteemid, ehitame Estonia kaevandusele allmaa tuleohutussüsteemi. Tallinna Lennujaam on jõudsalt kasvanud ning mul on hea meel, et Eesti lennuvärav on valinud meid oma turvapartneriks. Hea stardiplatvorm on loodud ka järgmisesse aastasse: võitsime Maanteeameti uute kiiruskaamerate paigaldus- ja hooldustööde hanke. Põnevusega ootan koostööd energeetikakontserni ABBga, kellel seisab ees ambitsioonikas ülesanne – ehitada maailma esimene üleriiklik elektriautode kiirlaadimisvõrgustik. Meie rolliks saab olema kiirlaadijate võrgu hooldus- ja opereerimisteenus. Vaatan järgmisesse aastasse optimismiga, sest tean, et see saab olema töörohke ja põnev.


Priit Sarapuu
Müügi- ja klienditeenindusdivisjoni direktor
Kategooriad: Juhiveerg  

Kommentaarid

Lisa kommentaar