Sinu eest valvel!

Juhiveerg

2011: kõrgete ambitsioonide aasta

  • Kuupäev: 27.12.2011
    Autor: Andres Lember
Andres Lember Mina nimetaks aastat 2011 turvaturul kõrgete ambitsioonide aastaks. Kuid eks ole ju ka loomulik, et pärast sügavat majanduslangust oli ootus uuele tõusele, paremaks muutumise järele suur. Tegelikkus kujunes aga selliseks, et riigi majandusvankrit vedas sel aastal eksport, jättes sisemaisel tarbimisel põhineva turvaturu oodatust kehvemasse seisu. Eratarbija on jätkuvalt hinnatundlik ja ettevaatlik, eelistades kasvatada pangahoiuseid, teha kulutusi vaid hädavajalikule ning olla eriti konservatiivne uute püsikulude (sealhulgas nt ka koduvalveteenus) võtmisel. Valdav osa äriklientidest ostis ja ostab jätkuvalt vaid odavat hinda.

Mitu konkurenti näitasid omi kõrgeid ambitsioone sel aastal jätkunud vastutustundetu hinnaralliga. Arutult odavate teenusehindadega turuhõivamise katse osutus suurimaks aadrilaskmiseks aga hinnarallijate endi suhtes. Tulemuseks oli tänavune suurim vormiline muutus turvaturul – kahe nõrkade majandustulemustega ettevõtte K-Grupi ja Pristise valveosa koondumine USSiks, mis on jätkuvalt seotud ettearvamatu hinnapoliitikaga.

Ambitsioonikas oli lõppev aasta ka G4Si turundus- ja arendusdivisjonile: oleme hakanud oma klientide vajadusi senisest paremini mõõtma ja mõistma ning selle baasilt töötasime välja mitmeid olulisi tooteuuendusi. Olulisematest ellu viidud tooteuuendustest olgu märgitud: G4S Hädaabiteenus, G4S Autovalveteenus, G4S Ärivalve tervikpakett, G4S Koduvalve uus teenuseloogika, G4S Väljakutseteenus, Active Guard, Milestone videovalve.

Tänu uue koduvalveloogika väljatöötamisele oli meil võimalus üles ehitada tõhus ja kliendisõbralik veebitööriist – koduvalveteenuste kalkulaator. Muutsime koduvalve teenuse kliendi jaoks tunduvalt läbipaistvamaks. On teada tõde, et klient hääletab jalgadega – meie klientide käitumine näitab, et oleme oma koduvalvetegevustes õigel teel. Aitäh teile usalduse eest!

G4Si jaoks oli 2011 ka varasemast ambitsioonikama suhtlemise aasta. Sisuliselt olime kogu kommunikatsioonis selgelt tugevamad kui varasemail aastail. Aasta algas mainekampaaniaga, mille eesmärgiks oli suunata G4S kuvandit fookusega olla Eesti ühiskonna turvalisuse tagaja ja luua vundamenti aasta jooksul plaanitud taktikalistele müügitoetuskampaaniatele. Läbi aasta jagasime poeet Contra videopostituste kaudu lustakas turvaluule keeles klientidele erinevaid turvanõuandeid. Nõuandvat joont hoidsime ka oma sotsiaalmeediasuhtluses – blogis ja Julged hoolida? lehel Facebookis. G4Si meediasuhtluse tugevust näitab meie meediakajastuste osakaal (Share of Voice). Kolme esimese kvartali põhjal oli G4Si Share of Voice 85%. Kõik konkurendid jagasid seega ülejäänud 15%.

Vaadates turvaturule aastasse 2012, usun status quo püsimist. Eeldusel, et maailmamajanduses järske mullistusi ei teki, saavutab kohalik turvaturg teatava stabiilsuse. Tarbijakäitumises jätkuvad senised trendid. See määrab ka G4Si turunduse uusaastalubaduse – püüame maine- ja uue kliendi kommunikatsioonis olla targad ja efektiivsed, ning kindlasti ei kaota me aasta tagasi võetud olemasoleva kliendiga suhtlemise fookust.

Andres Lember
Turundus- ja arendusdivisjoni direktor

Kategooriad: Juhiveerg  

Kommentaarid

Lisa kommentaar