Enim loetud
Juhiveerg
2011: kõrgete ambitsioonide aasta
-
Kuupäev: 27.12.2011

Mitu konkurenti näitasid omi kõrgeid ambitsioone sel aastal jätkunud vastutustundetu hinnaralliga. Arutult odavate teenusehindadega turuhõivamise katse osutus suurimaks aadrilaskmiseks aga hinnarallijate endi suhtes. Tulemuseks oli tänavune suurim vormiline muutus turvaturul – kahe nõrkade majandustulemustega ettevõtte K-Grupi ja Pristise valveosa koondumine USSiks, mis on jätkuvalt seotud ettearvamatu hinnapoliitikaga.
Ambitsioonikas oli lõppev aasta ka G4Si turundus- ja arendusdivisjonile: oleme hakanud oma klientide vajadusi senisest paremini mõõtma ja mõistma ning selle baasilt töötasime välja mitmeid olulisi tooteuuendusi. Olulisematest ellu viidud tooteuuendustest olgu märgitud: G4S Hädaabiteenus, G4S Autovalveteenus, G4S Ärivalve tervikpakett, G4S Koduvalve uus teenuseloogika, G4S Väljakutseteenus, Active Guard, Milestone videovalve.
Tänu uue koduvalveloogika väljatöötamisele oli meil võimalus üles ehitada tõhus ja kliendisõbralik veebitööriist – koduvalveteenuste kalkulaator. Muutsime koduvalve teenuse kliendi jaoks tunduvalt läbipaistvamaks. On teada tõde, et klient hääletab jalgadega – meie klientide käitumine näitab, et oleme oma koduvalvetegevustes õigel teel. Aitäh teile usalduse eest!
G4Si jaoks oli 2011 ka
varasemast ambitsioonikama suhtlemise aasta. Sisuliselt olime kogu kommunikatsioonis selgelt tugevamad kui varasemail
aastail. Aasta algas mainekampaaniaga, mille eesmärgiks oli suunata G4S kuvandit fookusega olla Eesti
ühiskonna turvalisuse tagaja ja luua vundamenti aasta jooksul plaanitud
taktikalistele müügitoetuskampaaniatele. Läbi aasta jagasime poeet Contra
videopostituste kaudu lustakas turvaluule keeles klientidele erinevaid
turvanõuandeid. Nõuandvat joont hoidsime ka oma sotsiaalmeediasuhtluses –
blogis ja Julged hoolida? lehel Facebookis. G4Si meediasuhtluse tugevust näitab
meie meediakajastuste osakaal (Share
of Voice). Kolme esimese kvartali põhjal oli G4Si Share of Voice 85%. Kõik konkurendid jagasid seega ülejäänud 15%.
Vaadates turvaturule aastasse 2012, usun status quo püsimist. Eeldusel, et
maailmamajanduses järske mullistusi ei teki, saavutab kohalik turvaturg teatava
stabiilsuse. Tarbijakäitumises jätkuvad senised trendid. See määrab ka G4Si turunduse
uusaastalubaduse – püüame maine- ja uue kliendi kommunikatsioonis olla targad
ja efektiivsed, ning kindlasti ei kaota me aasta tagasi võetud olemasoleva
kliendiga suhtlemise fookust.
Andres Lember
Turundus- ja arendusdivisjoni
direktor
|
- Kategooriad: Juhiveerg
Kommentaarid
Teave ajakirjanikele
- Maxim Tuul
Kommunikatsioonijuht -
Telefon:
55577465
- E-post:maxim.tuul@ee.g4s.com