Juhiveerg

Andrus Ossip: oleme turvaturuliidrid

  • Kuupäev: 21.12.2010
    Autor: Kadi Sumberg

Küsimustele vastab Andrus Ossip, AS G4S Eesti juhatuse esimees:

Mis on olnud 2010. aasta pöördepunktid turvaturul?

Sel aastal on turvateenuste turult kadunud osa ettevõtteid. Samas peab ütlema, et oleksin oodanud suuremat konsolideerumist, mida kahjuks pole juhtunud. Üllatusena on väga tihedale turule tulnud ka uusi üritajaid. Kõige selle juures on G4S säilitanud nii turuliidri positsiooni kui ka oma turuosa.

Enamike turvaettevõtete soov on olla turul hinnaliider. Kahtlemata on ka muid konkurentsieeliseid, millega turul konkureerida. Hea näitena tooksin turvaettevõte Alfastar, kes keskendudes oma sihtklientidele, on suutnud säilitada oma turuosa.

Sinu 2010. aasta säravaim sündmus?

Aasta kõige oodatum sündmus on kohe tulekul - Eesti üleminek eurole. Kogu selle protsessi edukaks läbiviimiseks on meie ettevõttele usaldatud suur ülesanne – kõik Eestis käibele tulevad eurod on üle loetud meie tragide töötajate poolt. Kogu G4S-i meeskond annab sellel kiirel ja olulisel ajahetkel endast rohkem kui 200% - ikka selleks, et eestimaalastele tuleks rahavahetus kiirelt ja sujuvalt.

Kindlasti tahan uhkusega ära märkida G4Sile omistatud aasta parima teenindusettevõtte tiitlit. Südame teeb soojaks ka kaks ettevõttele antud auhinda järjepidava töö eest lastega - Unicef Eesti Sinilinnu aastapreemia ja Laste- ja Noortesõbralikuma ettevõtte tiitel.

Mida head soovid uueks aastaks G4S klientidele?

Meie inimesed on muutumas hoolivamaks ja riik turvalisemaks. Minu ja kogu G4S Eesti eesmärgiks on olla jätkuvalt truu abimees sellel teekonnal. Soovin, et meil kõigil oleks siin ohutu ja mõnus elada. Turvalise Eesti ja ka Sinu eest valvel – G4S Eesti.

jõuluturg

Kategooriad: Juhiveerg   Meie töötajad  

Kommentaarid

  • G4S | 21.02.2011
    Lugupeetud Aile, uurisime Teie pretensiooni ning saatsime vastuse e-mailiga.
  • Aile | 20.02.2011
    Austan ja hindan Teie ettevõtte püüdlikkust ja professionaalsust. Paraku tänane kokkupõrge Teie firma turvateenistuse vahetuse vanemaga põhjustas mulle absoluutse närvishoki, mistõttu pidin ära jätma oma planeeritud sõidu, kuna polnud võimeline autot juhtima. Olles ise koolitanud teenindajaid ja õpetanud erinevates ettevõtetes klienditeenindajale suhtlemise häid tavasid, usun, et ka Teie peaksite oma töötajaile lisaks teravale silmale õpetama veidikene elementaarset viisakust. Alati ei ole hajameelsusest eksinud inimene varas. Paraku aga mõni teie töötajaist juhindub ainult sellest mõttest, unustades isegi vestluses vajaminevad viisakusväljendeid nagu "tänan" ja "palun". Kohtumõistjaiks jäägu siiski sellele kvalifitseerunud ametnikud, turvatöötajad lisavad endale omavoliliselt õigusi. Olen alandatud ja shokis, kuigi tunnistasin hajameelsusest tehtud viga. Nii kõrgel positsioonil olev ettevõte ei peaks lubama endale sellisel ebaviisakal tasemel suhtlevaid vahetuse vanemaid...
Lisa kommentaar