Enim loetud
Juhiveerg
-
ESINDUSED SULETUD
Kuupäev: 24.04.2020Alates 18.03.2020 on kõik G4S Eesti klienditeenindused ajutiselt suletud seoses COVID-19 viiruslevikuga.
-
G4S 25. Palju õnne!
Kuupäev: 17.03.2016G4S Eesti 25 aasta juubeli puhul pidas juhatuse esimees Priit Sarapuu Rahvusooperi Estonia saalis koostööpartneritele ja töötajatele kõne. Toome selle teieni.
-
Fookuses on liiklusohutus
Kuupäev: 04.11.2015Sel sügisel pöörame senisest rohkem tähelepanu ohutuse ja turvalisusega seotud teemadele. Esmajärjekorras räägime liiklusohutusest.
-
Priit Sarapuu: Aita turvalisust tõsta – kiida turvatöötajat!
Kuupäev: 01.04.2015Paljud meist on juba mitme aasta jooksul harjunud, et märtsikuus näeme tänavapildis ja meedias üleskutset märgata teenindajat ja kiita head teeninduskogemust.
-
Priit Sarapuu: tunnustus on oluline ka tippjuhtidele
Kuupäev: 29.01.2015Priit Sarapuu on G4Si juhtinud kaks ja pool aastat. Teeme kokkuvõtteid, kuidas on läinud ja millised plaanid ootavad ees.
-
Priit Sarapuu: ükski saavutus ei ole pelgalt juhi oma
Kuupäev: 26.10.2014Ükski saavutus ei ole juhi oma – suured teod sünnivad tugevas meeskonnas, kus igal liikmel on oma roll, kõlab üks G4S Eesti juhatuse esimehe Priit Sarapuu juhtimise põhimõtetest.
-
Priit Sarapuu: Riik, teeme rohkem koostööd!
Kuupäev: 13.10.2014Olukorras, kus Eestis hajaasustus aina suureneb ning riigi enda ressursse ei pruugi jätkuda, tagamaks piisav kohalolek, peaks teravamalt üle vaatama juba olemasolevad võimalused. Soovime olla nende paljude seas, kes loovad turvalisema Eesti.
-
E-ajastu klienditeenindus – inimese kasvav tähtsus
Kuupäev: 13.05.2014Eesti on e-riik ja meie inimesi võib ilma igasuguse valehäbita nimetada e-inimesteks. Tuludeklaratsioon, e-pangandus, e-arved, digiallkirjastatud lepingud ja muud dokumendid – see on meie igapäevaelu, millega ka teenusepakkujast ettevõtja peab arvestama oma IT-süsteeme rajades ja töökorraldust üles ehitades.
-
Klienditeenindus nüüd ja varem - mis on muutunud?
Kuupäev: 02.04.2014Millest ikkagi sõltub see, kas me saame hea teeninduse osaliseks või pigem mitte? Eks see sõltub nendest samadest inimestest, kes meid teenindavad ja seda üsna keerukat ametit peavad. Väidetavalt on edu mõjutegurid inimeste teadmised 13%, oskused 25%, muud tegurid 14% ning hoiakud moodustavad sellest tervelt 48%. Kui hoiakud on nii suure osakaaluga, siis kust saab alguse tõelise kliendikeskse hoiaku kujunemine?
-
Eesti Energia turvahankest
Kuupäev: 25.02.20145. veebruaril kuulutas AS Eesti Energia enda Ida-Eestis paiknevate ettevõtete turva- ja valveteenuste hankekonkursi võitjaks G4Si. 1. märtsil alustame Eesti Energia ettevõtete – Narva elektrijaamade, Narva soojusvõrgu, tehnoloogiatööstuse, Eesti Energia Kaevanduste ning õlitööstuse mehitatud ja tehnilise valvega. Sõlmitava lepingu tähtaeg on neli aastat, mida on võimalik tähtaja lõppemise korral pikendada ühe aasta võrra. Lepingu ühe aasta maht moodustab ligi 1 % kogu Eesti turvaturu käibest.
Teave ajakirjanikele
- Maxim Tuul
Kommunikatsioonijuht -
Telefon:
55577465
- E-post:maxim.tuul@ee.g4s.com