Sinu eest valvel!

Huvitav

G4Si e-teenindus uuenes sisult ja välimuselt

  • Kuupäev: 16.06.2016
G4Si e-teenindus sai uue ilme ja uusi funktsioone juurde, mis teevad iseteeninduse senisest kasutajasõbralikumaks. Kui e-teeninduse disain muutus seoses ettevõtte üldiste kujundusnõuetega, siis funktsionaalsusi sai uuendatud eelkõige klientide tagasiside põhjal. Palju väärtuslikku sisendit oleme seejuures saanud soovitusindeksi kaudu.

Esimene, mis e-teenindust avades silma hakkab, on uus selle uus välimus. Samuti sai täiendatud funktsionaalsusi avalehel, kontaktisikute haldamises ja "Minu kodukant" nõuannete osas.


Avalehel on nüüdsest näha kõik objektid. Tehnilise valve objektile lisati häireraporti avamine, info viimatise ja järgmise hoolduse kohta, samuti hoolduse broneerimise võimalus. Mehitatud valve objektil on viimase aruande ja turvaauditi avamine, samuti arvete ülevaade ja võimalus kõiki arveid korraga maksta. Lisaks on avalehele toodud "Minu kodukandi" juhtumite ülevaade ja viimased teated (nt hoolduse, lepingu ja arvete teavitused).

Kasutajasõbralikumaks muutus kontaktide haldus: kontaktisikute muutmine, lisamine, asendamine ja kustutamine. Kasutaja saab teha neid toiminguid etappides (nt häire kontaktisiku määramine, helistamise järjekord häire korral, e-teeninduse kasutusõigus). Enne salvestamist ja kinnitamist näeb veel muudatuste ülevaadet.



Jätkuvalt peame oluliseks ka klientidele nõu andmist ja info jagamist seoses kodu ja kodukandi turvalisusega. Seepärast täiendasime ka nõuannete ja "Minu kodukandi" disaini ja funktsionaalsusi. Kodukandi rakenduses saab valida piirkonna nimekirjast või kaardilt, määrata enda lemmikuid, tellida teavitusi ja jagada saadud infot ka sõbraga.

Sisene G4Si e-teenindusse siit: minu.g4s.ee!

Kategooriad: Huvitav  

Kommentaarid

Lisa kommentaar