Sinu eest valvel!

Huvitav

ePatrull vähendas juhtimiskeskuse kõnede hulka kaks korda

  • Kuupäev: 28.10.2015
    Autor: Reimo Raja

Selle aasta alguses said G4Si patrullekipaažid kasutusse ilmastiku- ja löögikindlad ePatrulli seadmed, mis on aidanud viia koostöö juhtimiskeskuse ja patrullekipaažide vahel uuele, digiajastule kohasele, tasemele. Seni paberkandjal ja telefonikõnedel tuginenud tööprotsess lahendati automatiseeritud tööde juhtimise tarkvaralahendusega.

G4S ePatrull on käsiseadmetel põhinev tarkvaraplatvorm, mille eesmärk on vähendada aja-, side-, ja patrullide väljasõidu kulusid, kontrollida paremini teenuse kvaliteeti, anda kliendile kiiremini infot ja täita dokumendid nõuetekohaselt. Seega on lahenduse üheks plussiks info edastuse täpsus ning selle kohene kättesaadavus kliendi jaoks.

Nüüdseks on ePatrull G4Sis kasutusel olnud juba mitu kuud ning lahendus on selle aja jooksul muutnud ettevõtte töö oluliselt tõhusamaks. G4S ePatrulli lahendus jõudis oktoobri lõpus ka Aasta Logistikateo 10 finalisti hulka, mille hulgast valitakse kolm parimat tegu välja rahvahääletuse teel. Hääletus kestab 11. novembrini, kolm parimat tegu kuulutatakse välja Logistika Aastakonverentsil.

Tegime väikse kokkuvõtte, milliseid tulemusi on ePatrull ettevõttele seni toonud:

  • Kaks korda vähenes juhtimiskeskuse telefonikõnede hulk, mis annab operaatoritele aega kliendiga tegeleda ja paremini hinnata patrulli kohale saatmise vajadust.
  • 26% vähenes ekipaažide väljasõitude arv.
  • 12% paranes patrullide keskmine kohalejõudmise aeg. ePatrull tuvastab lähima patrulli, lühima trajektoori ja aitab juhti navigeerimisel.
  • Täpsem, korrektsem andmevahetus parandas arvete koostamise kvaliteeti ja kahekordistas väljasõidutasude käivet.
  • Automatiseeritud andmevahetus seob operatiivselt info objektil toimunu kohta G4S juhtimiskeskuse, patrullekipaaži ning kliendi e-teenindusega.
Kategooriad: Huvitav  

Kommentaarid

Lisa kommentaar