Huvitav

G4Si tehniline tugi: pöörduge julgelt!

  • Kuupäev: 07.01.2014
    Autor: Kristel Saarm, Viljar Vallner
tehnilise toe loo juurde

Poolteist aastat tagasi sai loodud G4Si tehniline tugi, mis nõustab meie kliente tehnilistes küsimustes: näiteks, kuidas hakkama saada „hangunud" klaviatuuriga, kuidas vahetada või lisada koodi ning aitab ka muudes küsimustes, mille lahendamisega saame klienti aidata distantsilt – telefoni või e-maili teel.

Tehnilise toe loomisega tekkis klientidel võimalus lahendada väiksemad tehnilised mured kiirelt ning mugavalt, sest praktika näitab, et paljude küsimuste lahendamiseks piisab telefoninõustamisest. Helistades G4Si numbrile 651 1911, saavad meie kliendid ühe kõnevalikuna suunata enda kõne tehnilise toe telefonile ning saada pädevat nõu valveseadmete tehnilistes küsimustes. Tehniline tugi vastab klientide tehnilist laadi küsimustele tööpäeviti 8.00-17.30. Muide, nõu annavad pikaajalise tehnilise töö kogemusega meie endised tehnikud ning tehniline tugi ei sea piire – nõu saavad kõik meie üle Eesti asuvad kliendid.

Nii nagu iga algus, oli ka tehnilise toe osakonna algus raske, kuid huvitav. Oli ka selliseid kliente, kes ei saanud hakkama kõnevalikute tegemisel ning sattusid valesse kohta. Nüüd, poolteist aastat hiljem, teavad kliendid, kelle poole pöörduda tehnilist laadi küsimustele vastuse saamiseks ja kelle poole konsultatsiooniks. Küsimustest puudu ei tule, sest tehnilise toe osakonna telefonid on mõnikord lausa „punased" ning tööd jagub ka tehnikutele.

Korduma kippuvateks küsimusteks on näiteks sellised mured, kus peale häiret ei saa klient objekti valvest maha võtta või valvesse panna, mõni tsoon on pidevalt „avatud", klaviatuur on „hangunud" või suisa „tumm", klient soovib koodi vahetada, kuid ei tea kuidas see käib. Kõige sagedasemad on kõned selle kohta, et klaviatuur „piiksub" ebatavaliselt.

Üldiselt selgub juba telefonikõne käigus, kas küsimus või probleem on lahendatav telefoni teel või tuleb kohale saata tehnik. Isegi tsoonide javiiteaegade programmeerimised on võimalik teha telefoni teel. Seejuures sõltub väga palju sellest, kui koostööaldis on klient ise.

Väike spikker, mis küsimustes saad abi tehnilise toe konsultantidelt:

  • Klaviatuur piiksub ebatavaliselt või põleb rikketuli
  • On vaja koodi vahetada või lisada
  • Soovid konsultatsiooni valveseadmete täiendamisel või uuendamisel
  • On tekkinud kahtlus, et valvesüsteem ei ole töökorras
  • Soovid testida valvesüsteemi korrasolekut
  • Soovid tellida tehnikut valvesüsteemi korrasoleku kontrolliks
  • Ei saa valvesse panna või valvest maha võtta
  • Klaviatuur on tumm
  • Klaviatuur ei anna enam märku kui sisened
  • Klaviatuur annab helisignaali kui liikuda andurite vaateväljas
  • Soovid muuta viiteaja pikkust, või lisada mõnele teisele sissepääsule/ tsoonile sisenemise viidet
  • On valehäired teadmata põhjusel
  • Objektil tekkinud häire või mõni teine signaal ei edastunud juhtimiskeskusesse ja/ või mobiiltelefonile
  • Tahad teada kuidas vahetada seadmetes akut või andurite patareisid iseseisvalt
  • Lauatelefon muutub analoogliinist VOIP ehk internetitelefoniks ja valvesüsteem saadab signaale läbi telefoni.

Helista julgelt!

Kategooriad: Huvitav   Koduvalve lahendused   Meie töötajad  

Kommentaarid

Lisa kommentaar