Sinu eest valvel!

Huvitav

Avasime G4Si uue e-teeninduse

  • Kuupäev: 25.09.2013
    Autor: Maarika Haavistu

Alustasime eelmisel aastal uue e-teeninduse suuremahulise arendusprojektiga, millega on seotud kõik G4Si üksused, sajad töötajad ning mitmed koostööpartnerid. Koos on peetud sadu koosolekuid ning e-teeninduse valmimiseks on kulunud tuhandeid töötunde nii meil kui ka partneritel. Kõigi panus on nüüd käegakatsutav: oleme jõudnud esimese etapi lõppu, mil avasime osalise funktsionaalsusega e-teeninduse kasutamiseks valveteenuse eraklientidele.

„Teeme ära" projekt 
Kui e-teeninduse mõte eelmise aasta lõpuks küpseks sai, mõistsime, et nii suurt üleettevõttelist projekti pole siin majas veel olnud. Tajusime vastutust, sest kõigil tuli hakata taktikepi järgi ühtäkki samas rütmis astuma, justkui vabariigi aastapäeva paraadil toimuv marss, eesmärgi suunas kordagi kõrvale kaldumata. Töörühmade koosolekutel oli õhus tunda „teeme ära" suhtumist, aga ka aukartust ja ootusärevust lõpptulemuse ees. Miski ei olnud enam kaootiline ega juhuslik, kõik sai selgeks: puust ja punaseks. Kui arvate, et takistusi ei olnud, siis eksite. Neid oli, kuid saime nendest üle. Kahtlemata võime tunda uhkust, et saime kujundada ainulaadset e-kanalit: iga rakuke on kirjutanud end ettevõtte ajalukku.

Arendusi tuleb veel
Teises etapis, sügisel, avame e-teeninduse ka äriklientidele. Töö jätkub, sest e-teeninduse arendustegevused on planeeritud mitmesse etappi ning sügisel ja talvel lisandub juba olemasolevale süsteemile funktsionaalsust ja ka erinevaid teenuseid: esialgu detailne hoolduse, seadmete ja kindlustuse info ning mehitatud valve ning hiljem sularahateenused. Üsna pea saab e-teeninduse vahendusel olla kursis ka uusimate turvalahenduste, asjalike nõuannete ja uudistega.

Klient hindab mugavust ja vabadust
E-teeninduse vahendusel saavad kliendid ülevaate oma valveteenustest: saab teha vajalikud tegevused arvutis või mobiilsetes seadmetes (telefonis, tahvelarvutis) endale sobival ajal ja kohas, olgu selleks kontaktisikute muutus või valvelogi väljavõtt. Samuti saavad kliendid maksta e-teeninduse vahendusel arveid ning suhelda klienditeenindusega.

Loomulikult ei ole e-teenindusest kasu ilma aktiivsete kasutajate ehk klientideta. Uuringud näitavad, et rahulolevad kliendid võtavad ka e-teeninduse keskkonnad hõlpsamini omaks. Seega on kõige olulisem positiivne kliendikogemus: kui pakume kliendi ootustele vastavaid lahendusi ja meeldivat teenindust nö päriselus, siis hakkab ta tõenäoliselt ka e-teenindust aktiivselt kasutama. Varasematele uuringutele toetudes sõltub iseteeninduste omaksvõtmine paljuski kolmest peamisest tegurist: kasulikkus (nt kiire asjaajamine ja head nõuanded), sotsiaalne heakskiit (nt sõber ka kasutab) ja nauditavus (nt lihtne ja mugav disain). Klientidega suheldes oleme järjepidevad: igal kokkupuutel soovitame e-teeninduse kasutamist ning toome välja kasuliku ja mugavused. Nii võime olla kindlad, et iga klient on uue keskkonna võimalustest teadlik. Eelkõige aga peame ise uskuma ja klienti uue e-teeninduse kasutamisel toetama: kuulame ära tema mured ja rõõmud ning julgustame teda kasutama.

Tänaseks on paljud kliendid e-teeninduse võimalusi juba avastamas: lehe trükki minekuks, kui e-teenindus on avatud olnud ligi 2 nädalat, on keskkonda külastatud üle tuhande korra. Suur aitäh kõikidele töötajatele ja klientidele, kes on juba andnud meile väärtuslikku tagasisidet, ja kes pole veel jõudnud, avaldage julgelt arvamust. Kui ka Sinul on häid ettepanekuid, jaga neid minuga. Koos saame e-teeninduse veelgi paremaks ja mugavamaks!

E-teeninduse leiate siit: https://minu.g4s.ee/

Kategooriad: Huvitav   Meie kliendid  

Kommentaarid

Lisa kommentaar