Enim loetud
Huvitav
Kiivri propaganda - poolt ja vastu
-
Kuupäev: 08.06.2011
Esmaspäevases Postimehes ilmus Hendrik Alla arvamuslugu “Tobedavõitu kiivripropaganda”, millest võib välja lugeda, et kiivri kandmine ei ole popp ja kiiver kuulub spordivõistluste juurde. Arvamus kiivri populaarsusest joonistub välja ka Maanteeameti poolt tellitud uuringust “Liiklusohutus laste ja nende vanemate seas”, millest ilmneb, et kiivri mittekandjate osakaal on tunduvalt suurem kui kiivrikandjate oma.
Allikas: Maanteeamet
Ega kiivrit ei kanta mitte autode vaid ikka enda turvalisuse ja heaolu pärast. Loomulikult oleks super, kui meie liikluskultuur küündiks Madalmaade tasemeni, kuid selleni on meil pikk tee käia. Enne heaoluühiskonna tasemeni jõudmist peame hoidma oma elanikke ja kiivripropaganda on selleks üks võimalikke viise.
Jalgrattaga või rulluiskudega võib õnnetus juhtuda ükskõik kus, ka külavaheteel. Jalgratta esiratas võib hakata võbelema ka kogenud ratturil. Peaga vastu maad kukkumine on sellises situatsioonis rohkem kui tõenäoline ning siis on kiiver ainuõige elupäästja. Üldjuhul on kergete õnnetustega üldtraumad väikesed, kuid peatrauma võib saada saatuslikuks.
Kiiver peaks olema sama loomulik tegevus kui autos turvarihma kinnitamine. Veel kümme aastat tagasi ei kinnitanud meist keegi linnas sõites turvavööd, täna on see loomulik. Emori poolt koostatud uuringust selgub, et lapsed järgivad selgelt vanemate eeskuju – kui vanemad kannavad hoolsalt jalgrattakiivrit, siis teevad seda ka lapsed. Seega tuleks kindlasti jätkata kiivri kandmise propageerimist ja loomulikult tegema juurde ka korralikke jalgrattateid.
|
- Kategooriad: Huvitav Kampaania Julged hoolida?
Kommentaarid
Teave ajakirjanikele
- Reimo Raja
Kommunikatsioonijuht -
Telefon:
5661 9659
- E-post:reimo.raja (at) ee.g4s.com
Uudiskiri
- Cash360 hoiab kogu sularahaliikumisel silma peal 31.01.2019
- Turvalisusuuring: iga viies suvekodu omanik on olnud varguse või sissemurdmise ohver 23.10.2017
- Õpipoisi õpe loob hädavajaliku spetsialistide järelkasvu 05.01.2017
- Otsesuhtlus kliendiga on tähtis ka tulevikus 28.11.2016
- G4Si e-teenindus uuenes sisult ja välimuselt 16.06.2016