Huvitav

Mainereklaamid sillutavad teed müügikampaaniatele

  • Kuupäev: 19.01.2011
    Autor: Andres Lember

Sel nädalal algas suuremate linnade välimeedia pindadel G4Si mainereklaami kampaania, mille eesmärk on esile tuua ja kinnistada G4Si väärtusi ja tugevusi ning seeläbi sillutada teed nii püsivatele koostöösuhetele olemasolevate klientidega kui ka uutele müükidele.

G4Si mainereklaami sõnumid ja pildikeel on valitud printsiibil, et need tekitaks positiivseid emotsioone ja tooks esile kaubamärgile soovitud väärtusi ja ettevõtte tugevusi. Kampaania välja töötamise aluseks olid ettevõtte strateegilised eesmärgid, turu- ja tarbijauuringud ning G4Si brändistrateegia.

Kaasaegne turundus keskendub üha enam kogemuslikkusele, mille eesmärgiks on jätta kokkupuude kaubamärgiga – olgu see siis kokkupuude reklaamsõnumi või juba konkreetselt toote ja teenusega – tarbijale meelde positiivse kogemusena, meeldiva emotsioonina.

Hästi suunatud kogemus loob brändi kuvandit, kasvatades seeläbi kaubamärgi väärtusi, edendades lojaalsust, soovitamist ja müüki. Brändi kuvandi kinnistumisel taastekib kogetud positiivne emotsioon alateadlikult iga kord, kui tarbija sama teenuse või teenusepakkuja kaubamärgiga kokku puutub.

Juhtimaks G4Si brändi kuvandit soovitud suunas, vajamegi mainereklaami kampaaniaid. Sellega laome tugeva vundamendi järgnevatele, läbi aasta planeeritud müügitaktikalistele turundustegevustele.

tekstiga kampaania

Käesoleva aasta mainereklaamides kasutame seitset sõnumit, mis rõhutavad G4Si unikaalset positsiooni järgmistes valdkondades: turvalised ostud, turvalised koolipäevad, turvalised lennud, turvalised kultuurisündmused, turvalised spordielamused, turvaliselt kohale toodud eurod ja turvalised äritehingud.

Reklaamsõnumites toome esile valdkonda iseloomustava üllatava fakti ja seostame G4Si selle faktiga. Sõnumite mitmekesisusega näitame G4Si laiahaardelisust ja tugevust eri valdkondade turvalisuse tagamisel. Esiletoodud faktide kaudu teadvustame turule G4Si konkurentsieeliseid ja seda, et ükski teine turvafirma ei küündi samale tasemele.

Reklaamide pildikeele läbivaks motiiviks on käed, mis inimese alateadvuses seostuvad hoidmise ja kaitsemisega. Pildikeele kasutamine on järjepidev – hoidvate käte motiivi kasutame üle Eesti ka kohalikesse omavalitsustesse püstitatavates püsivates mainereklaamides.

Mainekampaania esmaseks meediakanaliks on suuremates piirkondlikes tõmbekeskustes, nagu Tallinn, Tartu ja Jõhvi asuvad välimeedia reklaampinnad. Lisaks kasutame reklaamikanalina otsustajate seas suurema loetavusega üleriigilisi ajalehti.

Mainereklaami tegevused kestavad terve aasta vältel, kuid suurem tähelepanu on kontsentreeritud ajavahemikele 3. -14 nädal; 22. – 30. nädal ja 39 – 47nädal.
Kategooriad: Huvitav  

Kommentaarid

Lisa kommentaar