Enim loetud
Huvitav
Millest koosneb juhtimiskeskus?
-
Kuupäev: 22.11.2010
Mida arvaksite töökuulutusest: tööd saab raudse närvikavaga öötööd mittepelgav suurepärane suhtleja? Saage tuttavaks, just sellised inimesed töötavad G4S juhtimiskeskuses operaatoritena.
1700 kõnet päevasRääkides juhtimiskeskuse inimestest, toonitab selle juhataja Margus Alamets, et need on eelkõige head meeskonnamängijad: tähelepanelikud, kõrge stressitaluvusega ning väga head suhtlejad.
Viimast kinnitab ka juhtimiskeskuse kõnede arv: ööpäevas võetakse vastu kuni 1700 kõnet ning veel rohkem helistatakse välja – klientidele ja ekipaažidele. Päevases vahetuses on 15 operaatorit, öises – 12. Võrdluseks, mõnesaja meetri kaugusel asuvas Põhja prefektuuri juhtimiskeskuses vastatakse ööpäeva jooksul ligi 1000 abivajaja kõnele, millest umbes kolmandik nõuab politseipatrulli saatmist sündmuskohale. Korraga on politsei juhtimiskeskuses tööl 13-14 inimest.
Lihtne matemaatika ütleb, et üks G4Si operaator võib teha 12-tunnise vahetuse jooksul kuni 150 kõnet. Kui võtta arvesse, et ööpäevaringsete häirete taga on alati kellegi mure või kiiret lahendamist vajav probleem, pole imestada, et kuus neelab juhtimiskeskuse kohviaparaat 20 kilo ube.
Vahetuse ülem Enn Sõõrumaa, 19-aastase turvastaažiga mees, meenutab, kuidas käis töö 90ndate alguses. “Vanalinnas, Pikal tänaval asuvas ESS juhtimiskeskuses oli üks ainus suur kollane kettaga telefon, millele häirekõned tulid. Kui see kasvõi korra ööpäevas helises, läks operaatori päev kirja pingelise ja kiirena,” muigab Enn.
Piltlikult öeldes on juhtimiskeskus kui vabrik: probleem võetakse vastu, fikseeritakse, töödeldakse ning tulles konveierilindilt on leitud juba kõiki osapooli rahuldav lahendus.
Kes ja miks helistavad?
Juhtimiskeskuse tipptunnid on samad mis liikluseski: kõige rohkem häireid ja kõnesid tuleb hommikul pisut enne kella 8.00 ja õhtul 17-18 vahel. Just siis eksitakse valvestuse mahavõtmisel ja ka peale panemisel kõige rohkem.
Politsei koostööpartnerina saadab G4Si juhtimiskeskus vajadusel patrulle ka politsei väljakutsetele. Samal printsiibil toimib ka koostöö mitme kohaliku omavalitsusega. Patrullid hoiavad lepingulisel piirkonnal silma peal, reageerides nii külakaupluse juures toimuvatele ülemeelikutele kogunemistele kui ka koolitagustele suitsupausidele.
Tõele au andes, tulevad juhtimiskeskusesse ka sellised kõned, mille peale nõrgema närvikavaga inimene haaraks palderjani tablettide järele. Olukordi on erinevaid nagu ka inimes
Juhtimiskeskus numbrites:
52 tehnilise valve operaatorit8 mehitatud valve operaatorit
366 patrullkoosseisu töötajat
80 patrullautot
4 vahetuse ülemat
4 vanemoperaatorit
keskmine tööstaaž 6 aastat
keskmine vanus 33,5 aastat
kamba peale kokku on juhtimiskeskuse töötajatel 162 last
|
- Kategooriad: Statistika Huvitav
Kommentaarid
Teave ajakirjanikele
- Maxim Tuul
Kommunikatsioonijuht -
Telefon:
55577465
- E-post:maxim.tuul@ee.g4s.com
Uudiskiri
- Ränk õnnetus viis jalad alt, südikus ja töökus aitasid olümpiale 04.03.2022
- Turvalisusuuring: iga viies suvekodu omanik on olnud varguse või sissemurdmise ohver 23.10.2017
- Õpipoisi õpe loob hädavajaliku spetsialistide järelkasvu 05.01.2017
- Otsesuhtlus kliendiga on tähtis ka tulevikus 28.11.2016
- G4Si e-teenindus uuenes sisult ja välimuselt 16.06.2016