Enim loetud
Huvitav
-
Cash360 hoiab kogu sularahaliikumisel silma peal
Kuupäev: 31.01.2019G4Si pakutav uuenduslik sularahaveo ja -töötluse teenuse Cash360 on aastaga teinud suure arenguhüppe. Kliendile on kättesaadavaks tehtud detailsed andmed sularaha liikumisest ja see võimaldab kliendil komplekteerida talle sobivaima Cash360 lahenduse. Sularaharingluse moodsast lahendusest annab ülevaate tehnoloogia arendusjuht Viljar Kont.
-
Turvalisusuuring: iga viies suvekodu omanik on olnud varguse või sissemurdmise ohver
Kuupäev: 23.10.2017Pea pooled vastajatest on omanud isiklikku kokkupuudet või kuulnud maamaja piirkonnas toimunud vargusest või sissemurdmisest.
-
Õpipoisi õpe loob hädavajaliku spetsialistide järelkasvu
Kuupäev: 05.01.2017Sügisest saab Tartu Kutsehariduskeskuses õppida turvatehnikuks. Tegemist on õpipoisi õppega, mis tähendab, et suurem osa õppest läbitakse tööandja juures. 19 õppurist kümme on turvaettevõttes G4S Eesti. Koolis käiakse paar-kolm korda kuus teoreetilisi teadmisi omandamas. Õpipoisi õppe kogemusi jagas G4S Eesti turvatehnika osakonna Lõuna piirkonna juht Janek Vana.
-
Otsesuhtlus kliendiga on tähtis ka tulevikus
Kuupäev: 28.11.2016Kuigi klienditeenindus kolib üha enam moodsatesse kanalitesse, on vahetu suhtlus ka tulevikus tähtis. Positiivsete emotsioonide loomine on oluline.
-
G4Si e-teenindus uuenes sisult ja välimuselt
Kuupäev: 16.06.2016G4Si e-teenindus sai uue ilme ja uusi funktsioone juurde, mis teevad iseteeninduse senisest kasutajasõbralikumaks. Uuri järele!
Teave ajakirjanikele
- Reimo Raja
Kommunikatsioonijuht -
Telefon:
5661 9659
- E-post:reimo.raja (at) ee.g4s.com
Uudiskiri
- Cash360 hoiab kogu sularahaliikumisel silma peal 31.01.2019
- Turvalisusuuring: iga viies suvekodu omanik on olnud varguse või sissemurdmise ohver 23.10.2017
- Õpipoisi õpe loob hädavajaliku spetsialistide järelkasvu 05.01.2017
- Otsesuhtlus kliendiga on tähtis ka tulevikus 28.11.2016
- G4Si e-teenindus uuenes sisult ja välimuselt 16.06.2016