Sinu eest valvel!

Blogi

Märtsis märka turvateenindajat!

  • Kuupäev: 04.03.2019
    Autor: G4S

Turvatöötajalt oodatakse lisaks professionaalsele tööle sõbralikku ja asjalikku suhtumist. Sõbralik ja viisakas suhtlemine on aidanud nii mõnegi keerulise olukorra kiirelt lahendada või sootuks ära hoida. Selleks, et pakkuda parimat teenindust, saad ka Sina kliendina kaasa aidata, andes meile asjakohast tagasisidet.

Patrullide ja erinevate objektide turvatöötajad, turvatehnikud, lennujulgestajad, häirejuhtimise spetsialistid, kliendihaldurid, sularahavedajad ja ka kõik teised turvaettevõtte töötajad teevad tööd selle nimel, et Eesti oleks turvalisem. G4S turvatöötajad annavad igapäevaselt politseile üle mitmeid korrarikkujaid. Veelgi hindamatum on, kui kuritegu jääb sooritamata, kuna turvatöötajad hoiavad selle juba eos ära.

Märka turvateenindajat kampaania kestab 1. märtsist kuni 31. märtsini. Samas ootame tagasisidet aasta ringi, sest peame head klienditeenindust väga oluliseks. Oleme tänulikud ka selliste kogemuste jagamise eest, kus meil on veel arenguruumi. Sinu head sõnad jõuavad töötajani ja ka teiste kolleegideni meie sisekanalites, seevastu muredele püüame koheselt lahenduse leida.

Kõigi tagasiside andjate vahel loosime välja tänutäheks välja G4Si meeneid ja mõned kaisu-Nublud. Tublimatest tublimaid turvateenindajaid täname aprilli keskpaigas I kvartali ja "Märka turvateenindajat" kampaania ühisel tänuüritusel, ühtlasi saavad äramärgitud töötajad preemiat. Andes tagasisidet, on Sul seega võimalik head teenindust premeerida!

Anna tagasisidet SIIN: G4S.EE/TURVATEENINDAJA

Kommentaarid

Lisa kommentaar