Sinu eest valvel!

Blogi

G4S Eesti saavutused parima kliendikogemuse valdkonnas pälvisid Euroopas tunnustuse

  • Kuupäev: 09.09.2016
    Autor: Reimo Raja
G4S Eesti saavutused parima kliendikogemuse valdkonnas pälvisid tunnustust European Business Awards konkursil. G4S on üks 16 ettevõttest, kes esindab Eestit Euroopa suurimal ettevõtete konkursil ja osutus valituks kliendifookuse kategoorias. 

European Business Awards

„Parema kliendikogemuse pakkumisega oleme suutnud investeerida innovaatilistesse ja teenindust puudutavatesse lahendustesse, hoida ja arendada parimaid töötajaid, kasvatada turuosa ning säilitada oma püsikliente," ütles G4S Eesti juhatuse liige Ene Raja. „Me oleme väga uhked, et oleme oma saavutustega silma jäänud ja valitud European Business Awards konkursil Eestit esindama."

European Business Awards tegevjuhi Adrian Trippi sõnul järgib G4S Eesti ettevõtluskonkursi  põhiväärtusi – innovatsioon, eetika ja äriedu. „Nad on kesksel kohal tugevama Euroopa ärikeskkonna loomisel."

Kümnendat aastat korraldatavale konkursile kaasati üle 33 000 ettevõtte 34 riigist. Järgmises voorus ootab osalejaid ees rahvahääletus, kus mullu andis oma hääle üle 227 000 inimese.

European Business Awards eesmärk on toetada tugevama ja edukama ärikeskkonna arengut üle kogu Euroopa. 

Eelmisel aastal korraldatud konkursil oli lisaks kõikidele Euroopa Liidu liikmesriikidele esindatud ka ettevõtted Türgist, Norrast, Šveitsist, Serbiast ja Makedooniast. Osalenud ettevõtete äritulud kokku ületasid 1,2 triljonit eurot ja nende töötajaskond oli rohkem kui 2,5 miljonit inimest. 

Nimekirja kõikidest finalistide hulka pääsenud Eesti ettevõtetest leiab SIIT 

Kommentaarid

Lisa kommentaar