Blogi

Jätkame Rahvusraamatukogu turvapartnerina juba aastast 2000

  • Kuupäev: 20.03.2013
    Autor: Ande Etti

Rahvusraamatukogu paistab turvahangete korraldamisel silma selle poolest, et on kontrollinud põhjalikult hankel osalenud ettevõtete paberil esitatud lubaduste paikapidavust ka päriselus. Rahvusraamatukogu esindajad on käinud ka meil juhtimiskeskuses, vaadelnud patrullide tööd ning oma silmaga kindlaks teinud, et teenuse kõik elemendid vastavad lubatud kvaliteedile.

Rahvusraamatukogu (Foto: Internet)

„Rahvusraamatukogu on eeskujulik ja vastutustundlik klient, kes hindab ja kontrollib teenuse kvaliteeti," tunnistab G4Si valvedivisjoni direktor Villu Õun, „Tavaliselt keskendutakse ainult teenuse hinnale, aga nemad on käinud füüsiliselt ise kohal juhtimiskeskuses ja vaadanud, kas on olemas ringkäigukontrollisüsteem, millel on logi ja online’is jooksvad andmed, GPSi-põhine jälgimissüsteem autodel ja kogu muu masinavärgi pool. Nad on tahtnud reaalselt näha ja hinnata teenuse kvaliteeti, et veenduda, et see kõik on tõepoolest olemas, mitte ainult ilusal paberil."

Eesti Rahvusraamatukogu haldusdirektor Mati Kibini sõnul ei ole raamatukogule hanke korraldamisel esmatähtis hind, vaid teenuse sisu: „Möödunud aastal kallutas kaalukausi G4Si kasuks teenuse kvaliteet, hinnad olid praktiliselt võrdsed, üks isegi pakkus allapoole". „Sel aastal võtsime arvesse nii hindu kui kvaliteeti," lisab ta.

„Meie seisukoht on, et käime kohapeal, viime ennast kurssi," selgitab Kibin, „Meil oli sel aastal 5 komisjoniliiget, kes on maja suurte osakondade juhid". Igaüks neist käib teenust kontrollimas ning paneb kvaliteedi hinde sõltumatult teiste arvamusest.

Pikaaegne koostöö ja pühendunud inimesed

„G4Siga on kauaaegne koostöö alates Falcki aegadest ja viimastel aastatel muidugi ongi meie koostöö sujunud sellepärast nii hästi, et inimesed tunnevad raamatukogu, teavad meie tahtmisi, osalevad päris tihedasti meie elus ka teiste tahkude pealt kui ainult teenuse osutamine," kiidab Kibin meie töötajaid.

Ka Villu Õuna suust kuuleb kiidusõnu: „Seal on ametis meie tublimad inimesed," ütleb ta ning lisab, et kuna Rahvusraamatukoguga oli meil ühine tööotsing, tulid sinna majja töötajad, kel nimelt eesmärk just raamatukogus töötada. Ka Mati Kibinil on heameel, et raamatukokku tööle tulnud noored mehed on sinna läinud heameelega: „Inimene peabki tegema seda tööd, mida ta tahab."

Lisaks oli Rahvusraamatukogul möödunud aastal käsil suur renoveerimine – 3,5 kuud oli raamatukogu kinni – ning see pani meie töötajatele peale täiendava koormuse. „Koos saime kenasti hakkama. Rahvusraamatukogu kliendina eristab kindlasti ühishuvi ja tiheda koostöö tähtsuse hoidmine. Samuti meie töötajate enda maja hingedeks pidamine ning nende töövõitude järjepidev tunnustamine nii hea sõnaga, kui ka näiteks tänuüritustega," tõdeb Õun. „Seoses seekordse hankega avaneb meil võimalus mõelda Rahvusraamatukogu pühendunud turvatöötajate tunnustamisele ka läbi palganumbri," avaldab ta lootust.

 

Kommentaarid

Lisa kommentaar