Blogi

  • G4S kaasajastab Pärnu linna videovalve

    Kuupäev: 25.04.2014
    Autor: Julia Garanža, Maria Murakas

    Aasta algul Pärnu linna poolt välja kuulutatud videovalvesüsteemi uuendamise hanke võitis G4S.

  • Positiivse laenguga kevade algus

    Kuupäev: 17.04.2014
    Autor: Julia Garanža

    Ida piirkonna viimase kolme aasta suurim töövõit, AS Eesti Energia Ida-Eestis paiknevate ettevõtete turvapartneri vahetus, tugevdas G4Si positsiooni Ida-Eesti piirkonnas ning nihutas turvaturu jõujooni. Riigiliselt oluliste objektide ülevõtmine oli G4Si jaoks sõna otseses mõttes strateegiline samm, olles ühtlasi ka päästikuks järgmistele positiivsetele sündmustele.

  • Digitaalsed andmed – mida, kuidas ja kus hoida

    Kuupäev: 09.04.2014
    Autor: Tarvi Raudmägi

    Igal inimesel tekib oma igapäevase tegevuse käigus dokumente, pabereid, pilte jms, mida on kindlasti vaja alles hoida. Dokumendid-fotod-perekonnaürikud on muutunud digitaalseks, aga turvalise säilitamise probleem on jäänud, isegi teravamaks muutnud. On ju füüsilise hävimise riskile lisandunud ka võimalus, et andmekandja küll säilib, aga andmed hävivad. Nagu iga teise asjaga, räägime ka selle riski vähendamisel ainult tõenäosuse vähendamisest. Päris kindel ei saa kunagi olla, selle välistavad maailma ajaloo ühe suurema mõtleja hr Murphy seadused.

  • „Julged hoolida?“ kodanikuportaal: kuidas digimaailmas ellu jääda?

    Kuupäev: 08.04.2014
    Autor: Ande Etti

    G4S Eesti algatatud „Julged hoolida?" portaal keskendub aprillikuus internetiturvalisusega seotud teemade tõstatamisele ja lahenduste leidmisele. G4S Eesti andmeturbejuht Tarvi Raudmägi, kes annab „Julged hoolida?" internetiturvalisuse kuu raames mitmeid nõuandeid, kuidas end paremini internetiohtude eest kaitsta, tõdeb, et internet ja kogu digitaalne maailm on nagu Metsik Lääs ja meie igapäevased seadustel seal tegelikult veel ei kehti. „Kes laialt kuulutab, et temalt on midagi võtta, sellele varem või hiljem kurjategijad tähelepanu pööravad. Juba ammu ei ole häkker või viiruse autor enam lihtsalt teismeline huligaan. Kaugel sellest – juba aastaid on tegemist kuritegeliku ja väga süstemaatilise äriga," ütleb Raudmägi.

  • Ära „löö“ klienditeenindajat!

    Kuupäev: 07.04.2014
    Autor: Kristel Saarm

    Erinevates elusituatsioonides oleme kõik mõnes mõttes olnud nii teenindaja kui ka kliendi rollis. Teenindaja jaoks on väga oluline osata oma teenust või toodet pakkuda ning müüa, tarbija jaoks on väga oluline, et ostetud teenus või toode vastaks tema poolt soovitule. Kas tarbijaks olemine tähendab eelistatud seisu või on oluline, et mõlemad osapooled jääksid tulemusega rahule?

  • Rebime koduvalve seadmete hinnad pooleks

    Kuupäev: 07.04.2014
    Autor: G4S

    Aprillikuu on eriti soodne aeg G4S Koduvalvega liitumiseks. Nimelt saad kõik kodu valvamiseks vajalikud seadmed (liikumis- ja suitsuandurid, keskseade, sõrmistik jm) poole soodsamalt, kui liitud G4S Koduvalvega aprilli lõpuni. Kui mõte valveteenusega liitumisest on Sinu peast kasvõi korra läbi käinud, siis nüüd on õige aeg see teoks teha.

  • Klienditeenindus nüüd ja varem - mis on muutunud?

    Kuupäev: 02.04.2014
    Autor: Irene Metsis

    Millest ikkagi sõltub see, kas me saame hea teeninduse osaliseks või pigem mitte? Eks see sõltub nendest samadest inimestest, kes meid teenindavad ja seda üsna keerukat ametit peavad. Väidetavalt on edu mõjutegurid inimeste teadmised 13%, oskused 25%, muud tegurid 14% ning hoiakud moodustavad sellest tervelt 48%. Kui hoiakud on nii suure osakaaluga, siis kust saab alguse tõelise kliendikeskse hoiaku kujunemine?

  • G4Slased: Janek Vana – maadlejast suusaässaks

    Kuupäev: 31.03.2014
    Autor: Andres Treimann

    Ideaaltingimustes oleks pidanud alljärgnev lugu valmima suusarajal, sest loo kangelane on kirglik sportlane ja talviti just suusamees. Kirjutaja õnneks on seni talv lumeta olnud ja seega polnud hirmu, et pidanuks intervjuud tehes suusarajal rinda pistma hakkama, pealegi väga ebavõrdsetel tasemetel olles. Poolteist tundi vestlust ühes Tartu Lõunakeskuses asuvas kohvikus möödus lennult – sedavõrd huvitav oli!

  • G4S: ühiskond on joomarluse suhtes liiga tolerantne

    Kuupäev: 19.03.2014
    Autor: G4S Eesti

    Eelmise nädala jooksul andsid G4Si turvatöötajad politseile üle neli joobnuna autorooli istunud sõidukijuhti. Neljast kaks joobekahtlusega roolikeerajat tekitasid oma hooletu käitumisega kahju turvafirma klientidele.

  • G4Si „Julged hoolida?“ võtab luubi alla klienditeeninduse

    Kuupäev: 07.03.2014
    Autor: Ande Etti

    Märtsis tähistatavast heateeninduse kuust inspireerituna tõstatab G4Si algatatud „Julged hoolida?“ liikumine mitmed teemad, milles juhitakse tähelepanu teeninduse sisulisele küljele: kes meie ühiskonnas on klienditeenindaja; mida muudavad kliendi-teenindaja rollid inimestevahelistes suhetes; kuidas teenindavas ametis meelerahu ja töörõõmu säilitada ning kuidas kliendina teenindust mõjutada.

« Previous1 2 3 4 5 [6] 7 8  | Next »