Enim loetud
November 2021
Kasuta iseteeninduse mugavusi
-
Kuupäev: 16.01.2012
G4Si iseteeninduskeskkonna võimalustega kursis olevatest klientidest kolmveerand hindab keskkonna funktsionaalsust väga heaks või heaks ning üks viiendik rahuldavaks, näitas rahuloluuuring. Iseteenindusega rahulolematuid kliente leidus siiski ka 3%.

Usun, et kaasklientide hinnaguid tasub usaldada, ja seeõttu on ehk neilgi, kes seni iseteenindust ei kasutanud, põhjust minu.g4s.ee keskkonda külastada. Eraklientide iseteeninduskeskkond on lihtsalt leitav G4Si kodulehe klienditeeninduse alajaotusest või otselingina minu.g4s.ee. Keskkonda sisenemine käib kas ID-kaardi vahendusel või Swedbanga ja SEB internetipanga põhisel autentimisel.
Iseteenindus on hea abimees, kui soovid üle vaadata kehtiva valvelepingu andmeid ning seal on toodud ka kõikide valveobjektide detailne info. Samuti saate iseteeninduse kaudu lihtsa vaevaga ühendust kliendihalduriga või leiate sealt tema kontaktid.
Iseteeninduse vahendusel on igal kliendil lihtne ja mugav olla ka kursis valveobjektil toimuvaga. Keskkond pakub võimalust vaadata kahe viimase nädala kohta infot nii häirete kui ka valve peale paneku ja maha võtmise kohta.
Iseteenindus on üks võimalusi mille kaudu muuta objektide kontaktisikuid või nende kontakte. Näiteks kui mõne kontaktisiku telefon muutub. Või kui mitu kontaktisikut sõidab korraga reisile, saate iseteeninduse kaudu mugavalt määrata uued isikud, kellega reisi ajal objektilt tulevate häirete osas ühendust võetakse. Ning kui reisilt tagasi tulete, saab iseteeninduse kaudu taas kontaktisikud tagasi muuta. Mõistlik on siis ka vahepeal asenduskontaktisikule teatavaks saanud salasõna ära muuta. Ka seda saab teha mugavalt iseteeninduskeskkonna kaudu.
Järjest suurem hulk klientidest otsustab loobuda paberarvest eelistades seda mugavamale, operatiivsemale ja ka keskkonnasäästlikumale e-posti teel saadetavale arvele. Kui soovite posti teel laekuv arve vormistada ümber e-arveks on üheks võimaluseks vastav muudatus teha ära iseteeninduskekskonnas, ning järgmise kuu arve laekub juba kliendi poolt soovitud e-posti aadressile.
Ka lisateenuste kohta info hankimine ja ka nende kohese tellimise võimalus on iseteeninduses olemas. Samuti saab sealt kaudu tellida näiteks valveseadmete hooldust.
Kindlasti on üks suurimaid mugavusi, mida minu.g4s.ee keskkond klientidele pakub, võimalus valveteenust puudutavaid toiminguid viia läbi täpselt siis, kui see kliendile sobiv. Iseteenindust kasutades hoiate kokku oma aega. Te ei sõltu kõnekeskuse ootejärjekorrast ega esinduste lahtioleku ajast. Ja kui tekib küsimusi, millele iseteeninduse kaudu vastuseid ei leia, siis leiate sealt kliendihalduri kontaktid, et talle kõik oma valveteenusega seotud soovid ja mured teada anda.
Kui varem olid iseteeninduses vaid G4Si põhja piirkonna klientide andmed, siis alates aastast 2012 on iseteenindus avatud kõikidele eraklientidele.
Head kasutamist.

Katri Laanela
Klienditeeninduse osakonna juhataja

Usun, et kaasklientide hinnaguid tasub usaldada, ja seeõttu on ehk neilgi, kes seni iseteenindust ei kasutanud, põhjust minu.g4s.ee keskkonda külastada. Eraklientide iseteeninduskeskkond on lihtsalt leitav G4Si kodulehe klienditeeninduse alajaotusest või otselingina minu.g4s.ee. Keskkonda sisenemine käib kas ID-kaardi vahendusel või Swedbanga ja SEB internetipanga põhisel autentimisel.
Iseteenindus on hea abimees, kui soovid üle vaadata kehtiva valvelepingu andmeid ning seal on toodud ka kõikide valveobjektide detailne info. Samuti saate iseteeninduse kaudu lihtsa vaevaga ühendust kliendihalduriga või leiate sealt tema kontaktid.
Iseteeninduse vahendusel on igal kliendil lihtne ja mugav olla ka kursis valveobjektil toimuvaga. Keskkond pakub võimalust vaadata kahe viimase nädala kohta infot nii häirete kui ka valve peale paneku ja maha võtmise kohta.
Iseteenindus on üks võimalusi mille kaudu muuta objektide kontaktisikuid või nende kontakte. Näiteks kui mõne kontaktisiku telefon muutub. Või kui mitu kontaktisikut sõidab korraga reisile, saate iseteeninduse kaudu mugavalt määrata uued isikud, kellega reisi ajal objektilt tulevate häirete osas ühendust võetakse. Ning kui reisilt tagasi tulete, saab iseteeninduse kaudu taas kontaktisikud tagasi muuta. Mõistlik on siis ka vahepeal asenduskontaktisikule teatavaks saanud salasõna ära muuta. Ka seda saab teha mugavalt iseteeninduskeskkonna kaudu.
Järjest suurem hulk klientidest otsustab loobuda paberarvest eelistades seda mugavamale, operatiivsemale ja ka keskkonnasäästlikumale e-posti teel saadetavale arvele. Kui soovite posti teel laekuv arve vormistada ümber e-arveks on üheks võimaluseks vastav muudatus teha ära iseteeninduskekskonnas, ning järgmise kuu arve laekub juba kliendi poolt soovitud e-posti aadressile.
Ka lisateenuste kohta info hankimine ja ka nende kohese tellimise võimalus on iseteeninduses olemas. Samuti saab sealt kaudu tellida näiteks valveseadmete hooldust.
Kindlasti on üks suurimaid mugavusi, mida minu.g4s.ee keskkond klientidele pakub, võimalus valveteenust puudutavaid toiminguid viia läbi täpselt siis, kui see kliendile sobiv. Iseteenindust kasutades hoiate kokku oma aega. Te ei sõltu kõnekeskuse ootejärjekorrast ega esinduste lahtioleku ajast. Ja kui tekib küsimusi, millele iseteeninduse kaudu vastuseid ei leia, siis leiate sealt kliendihalduri kontaktid, et talle kõik oma valveteenusega seotud soovid ja mured teada anda.
Kui varem olid iseteeninduses vaid G4Si põhja piirkonna klientide andmed, siis alates aastast 2012 on iseteenindus avatud kõikidele eraklientidele.
Head kasutamist.

Katri Laanela
Klienditeeninduse osakonna juhataja
|
- Kategooriad: Koduvalve lahendused Talv 2012
Kommentaarid
Uudiskiri
- Lihtsuses peitub võlu – G4Si uus ja väga mobiilne videovalve 17.12.2021
- Kas „Turvafirma VALVAB“ kleebis ilma valvesüsteemita hirmutab varga minema? 01.11.2021
- Uuring: viimase kümne aasta jooksul on sisse murtud ligi 77 tuhande eestlase koju 01.11.2021
- AIKO – Koduvalve, mis toob Sulle südamerahu 01.11.2021