Enim loetud
Aprill 2018
-
Vaata, kuidas kasutada G4Si e-teenindust videojuhenditest
Kuupäev: 26.04.2018G4Si e-teenindus on viimase paari aastaga läbi teinud mitu muutust. On muudetud e-teeninduse disaini, parandatud kasutajamugavust, loodud uusi võimalusi ning ühendatud e-teenindusega teisi teenuseid.
-
Muudatused “Lepingute üldtingimustes” ja “G4Si isikuandmete töötlemise põhimõtted”
Kuupäev: 23.04.201825. mail 2018 jõustub uus Euroopa isikuandmete kaitse üldmäärus, mis võimaldab klientidel senisest paremini hallata oma andmete kasutamist ja saada infot andmete töötlemise kohta. Seetõttu tegime “Lepingute üldtingimustes” muudatusi, mis jõustuvad 25. mail. Muudatused ei mõjuta meie teenuste igapäevast kasutamist ega ka hinnakirja.
-
Kas sa reisile minnes ukse ikka keerasid lukku?
Kuupäev: 10.04.2018Võid ju loota heale õnnele ja sellele, et vargad ei märka, kui oled kodust pikemaks ajaks lahkunud, ent vargus ei ole ainuke asi, mis Sinu kodu ohustada võib. Me ei taha Sind hirmutada, aga peaksid mõtlema ka näiteks tulekahjule ja veelekkele. Need võivad ju rohkemgi kahju teha kui kodust ära viidud televiisor või mõned ehted. Mida peaksid enne reisile minekut ette võtma, et tagasi jõudes leiaksid eest samas seisukorras kodu nagu lahkudes? Anname mõned näpunäited, mida Sa kindlasti tead, kuid on hea enne igat reisi ikka ja alati meelde tuletada.
-
Millal ja miks eelistada mehitatud valvet?
Kuupäev: 09.04.2018Järjest enam tulevad inimestele appi masinad, turvavaldkonnas videokaamerad ja keerukad valvesüsteemid. Paljudel puhkudel on aga ikkagi inimesel endal masinate ees suured eelised, näiteks suhtlemisel, juhendamisel, masinate töö ülekontrollimisel, isikute läbivaatamisel.
-
Kas oled G4Siga rahul?
Kuupäev: 09.04.2018Kui igapäevaselt kraadib G4S kliendisuhete soojust soovitusindeksi kaudu, siis iga kahe aasta möödudes viiakse läbi põhjalikum kliendirahulolu-uuring. Ikka selleks, et saada teada, mis on hästi, mis halvasti ja kuidas saaksime ennast parandada. Kuigi sügisel läbi viidud uuringu järgi saime teada, et meie klientide rahulolu meiega on endiselt väga heal tasemel, on ka kohti, mis vajavad parandamist. Millistele kitsaskohtadele peame erilist rõhku pöörama, milliste murede osas oleme juba midagi ette võtnud ja milliste osas on plaan juba olemas, vaatamegi nüüd koos üle.
-
Millises majapidamises on vingugaasiandur kohustuslik ja millises soovituslik
Kuupäev: 09.04.2018Viimastel aastatel on juhtunud mitmeid gaasiseadmetega seotud õnnetusi. Just see oli ajend, miks siseministeerium otsustas teha alates selle aasta 1. jaanuarist vingugaasianduri kohustuslikuks eluruumides, kus on korstnaga seotud gaasiküte.
-
Aasta tegija Ronald Rozin: „Pisike heategu tekitab liblikaefekti.“
Kuupäev: 09.04.2018Ronald Wilhelm Rozin on vaid 23-aastane, kuid juba on ta väga palju ära teinud oma kodukohas turvalisuse loomiseks. Ta teeb seda, mida ütleb G4Si missioon – teeb Eestit turvalisemaks. Kui märkamisest ja appi tõttamisest ei piisa, siis haarab ta ohjad ja teeb ise midagi, mis aitab probleeme ennetada.
Teave ajakirjanikele
- Maxim Tuul
Kommunikatsioonijuht -
Telefon:
55577465
- E-post:maxim.tuul@ee.g4s.com
Võta ühendust
- Klienditeenindus:651 1800, 1911
- E-post:teenindus@ee.g4s.com
Uudiskiri
- Vaata, kuidas kasutada G4Si e-teenindust videojuhenditest 26.04.2018
- Muudatused “Lepingute üldtingimustes” ja “G4Si isikuandmete töötlemise põhimõtted” 23.04.2018
- Kas sa reisile minnes ukse ikka keerasid lukku? 10.04.2018
- Millal ja miks eelistada mehitatud valvet? 09.04.2018
- Kas oled G4Siga rahul? 09.04.2018