Sinu eest valvel!

Nublu lood

Nublu on uuenduslik suitsu- ja vingugaasianduri teenus, mis oskab ohu korral ise abi kutsuda. Siit lehelt leiad Nublu kohta erinevaid põnevaid artikleid.

Kas pead NUBLU suitsu- ja vinguandurit ise testima?

  • Kuupäev: 17.08.2021
    Autor: Nublu

Kuna NUBLU andur testib ennast regulaarselt ise, kuuleme tihti küsimust: kas andurit peab ka ise testima? Test-nupp on seadme peal ju olemas, nii nagu lokaalsetel suitsuanduritel. Loe edasi ja saad teada, kas pead ise testima, kui tihti ja kuidas seda õigesti teha.

Jah, NUBLU suitsu- ja vinguandurit pead ise samuti testima. Kaks korda kuus testib NUBLU ennast ise ja kord kuus võiksid seda teha Sina. Nii saad veenduda, et andur ei istu laes või kõrgel seinal niisama, vaid on ka päriselt valmis ohust teavitama, kui selleks peaks vajadus tekkima.

Kuidas andurit korrektselt testida?
Selleks vajuta anduril olevat test-nuppu ja hoia seda all 2 sekundit, kuni kostab mitu valju helisignaali.
Seejärel logi palun sisse G4Si iseteenindusse minu.g4s.ee ja vaata järele, kas Sinu saadetud signaal tuli läbi. Häire- ja valvelogi leiad, kui valid esilehel NUBLU, millele klikates jõuad lehele, kus näed rubriigis „Häired ja valvelogi“ anduri saadetud signaale. Rohelisega on kuvatud anduri enda saadetud testid, sinisega Sinu saadetud signaalid ja kui NUBLU peaks olema saatnud mõne häire, siis need on kuvatud punase ikooniga. Häirete juures näed kuupäeva, kellaaega ja selgitust. 



Testsignaali saatmise korral võib selle häire- ja valvelogisse jõudmiseks kuluda veidi aega, seega kui oled väga kiire, võib juhtuda, et testsignaali veel näha ei ole. Häire korral G4Si juhtimiskeskusse signaali saatmisel viiteaega ei ole.


Mida test-nupu vajutamine täpsemalt kontrollib?
Test-nuppu vajutades kontrollid seadme korrasolekut. Samuti lülitab see seadme n-ö ärkvel oleku režiimi ja saadab informatiivse SMSi G4Si e-teeninudusse, kust saad kontrollida, kas saadetud testsignaal jõudis kenasti kohale.

Test-nuppu vajutades:

  • saad teada, kas GSM-ühendus töötab. NUBLU sees on SIM-kaart, mis saadab häire ja testsignaali G4Si. Seadme asukohas peab olema seega Telia levi, et signaalid saaksid edastuda. 
  • saad teada, kas anduri helisignaal töötab ehk kui peaks olema tõeline häire, kas andur teeb ka kohapeal valju häält. 
  • mõõdetakse testi käigus ka patarei taset. Kui patarei tühjeneb, saadab G4S Sulle selle kohta varakult teavituse. Sul jääb vaid üle sellele reageerida, valides välja sobiva Omniva pakiautomaadi asukoha, kuhu uus spetsiaalne patarei Sulle seejärel saadetakse. Nii patarei kui ka selle saatmine on tasuta. 
  • kontrollitakse, kas punane häire indikaator (LED-tuli) on töökorras. 
  • testitakse seadme suitsu- ja vinguanduri korrasolekut. 
    NB! See funktsioon kontrollib, kas andur annab vajadusel häiret ja edastab häire. Kui on vaja kontrollida, kas andur reageerib suitsule, siis seda saab teha spetsiaalse testsuitsu abil, kuid tavaolukorras selleks otsest vajadust igakuiselt ei ole.

Tee umbes kord kuus oma NUBLULE ka ise test
Nii veendud, et seadmega on kõik korras. Kui unustad seadet ise testida, siis tea, et kui NUBLU automaattestid mingil põhjusel G4Si ei jõua, teavitab G4S Sind sellest. Koos selgitame välja, mis on põhjus ja parandame selle, et NUBLUST tõelise ohu korral ikka kindlasti abi oleks.

Kui teed ise testi ja helisignaali mingil põhjusel kuulda ei ole, märguanne seadmel ei vilgu või signaal ei ole jõudnud e-teenindusse, võta kindlasti meiega ühendust, kirjutades g4s@ee.g4s.com või helista 651 1911. Ohu korral on abi ju ainult töökorras suitsu- ja vinguandurist!

Kategooriad: Nublu lood  

Kommentaarid

Lisa kommentaar