Sinu eest valvel!

Nublu lood

Nublu on uuenduslik suitsu- ja vingugaasianduri teenus, mis oskab ohu korral ise abi kutsuda. Siit lehelt leiad Nublu kohta erinevaid põnevaid artikleid.

Küsi julgelt!

  • Kuupäev: 24.11.2020
    Autor: Nublu
Julge NUBLU rind on rasvane! Ma ei taha, et Sinu rind rasvane oleks. Aga tahan, et oleksid julge.
Kui Sul on NUBLU suitsu- ja vinguandur ning tekib selle kohta küsimusi, siis ole julge – helista või kirjuta meile ja küsi. Et Sul oleks julgem, loe, milliseid küsimusi teised kasutajad on küsinud. Ehk leiad mõnele oma küsimusele kohe vastuse?

 

Küsimusi võib olla erinevaid. Alates õige paigalduskoha leidmisest kuni selleni, miks NUBLU häiret annab, kui ahju kütad. Usu, selle kahe aasta jooksul, mil NUBLU on Eesti kodudes oma valvetööd teinud, oleme vastanud vist küll kõikidele tuleohutust, vingugaasi ja andurite paigaldust puudutavatele küsimustele, mis üldse olemas on.
Aga küsija suu pihta ei lööda ja iga küsimus on küsijale oluline. Meie tahame, et NUBLU saaks korrektselt oma valvetööd teha ja ohu korral abi kutsuda. Seepärast vastame hea meelega igale küsimusele. Kasvõi miljon korda.

Kes Sinu küsimustele vastavad?
NUBLU klientide küsimustele vastavad meie NUBLU kliendihaldurid ja tehnilistele küsimustele G4Si tehnilise toe spetsialistid. Nad teevad seda igal tööpäeval kella 9–17.
Küsida saad, kui helistad meile telefonil 651 1911 või kirjutad e-posti aadressil teenindus@ee.g4s.com.
Lisaks neile võimalustele võid meiega ühendust võtta veel Nublu.ee lehel asuva jutuakna kaudu või NUBLU Facebooki lehe Messengeri vestlusakna kaudu. Mõlemale vastame eelmainitud tööaegadel.
Kui sul tekib kiireid küsimusi töövälisel ajal – õhtul või nädalavahetusel –, siis helista ikka julgelt 651 1911 ja Sulle vastavad sulle G4Si juhtimiskeskuse spetsialistid. Nemad teavitavad Sind ka NUBLU saadetud häiretest ja saadavad vajadusel olukorda kontrollima patrulli või vabatahtlikud päästjad. Pole vahet, kas on öö või päev, nemad on tööl 24/7.


Kas kirjutada või helistada?
Kui tahad kiiret vastust, siis helista! Kui saad, siis tee seda tööpäevadel kella 9–17. Siis on meil majas olemas kõik NUBLU spetsialistid ja saame Sinu küsimusele kiirelt vastata.
Kuna küsimusi tekkida aga igal ajal ja kõik ei saa meile töö ajal kõnet võtta, siis vastame muidugi ka kõikidel teistel aegadel.
Ära ole pahane, kui oled meile kirja saatnud ja me sellele kohe ei vasta. Kuna NUBLUL on juba 25 000 klienti ja G4Sil kokku üle 50 000 kliendi, ei saa me alati lubada, et jõuame Sinu kirjale samal päeval vastata. Kõik küsimused jaotatakse klienditoe vahel ära ja nendega tegeletakse saabumise järjekorras.


Mida kõige enam küsitakse?

Kuhu märkida kontaktisikuid ja miks neid vaja on?
Kontaktisikute lisamiseks tuleb sisse logida G4Si e-teenindusse minu.g4s.ee, valida valvatav objekt ja sealt alt „Kontaktisikud“. Lisada tuleks kindlasti mitu kontaktisikut. Kui G4Si häirejuhtimise spetsialist ei saa esimest kontaktisikut kätte, helistab ta kohe järgmisele. Kui 3 minuti jooksul ei õnnestu ühtegi kontaktisikut kätte saada, saadetakse valvatavale objektile häire põhjust välja selgitama G4Si patrullekipaaž või vabatahtlikud päästjad.

Kuidas saan kontrollida, kas minu NUBLU ikka töötab?
Selleks testi oma NUBLUT. Regulaarne testimine annab veendumuse, et seade on töökorras. NUBLU annab oma töökorras olekust G4Sile automaatselt teada vähemalt kord kuus. Suurema kindluse saamiseks testi seadet ka käsitsi. Selleks tuleb 2 sekundit all hoida seadme TEST-nuppu, kuni andurist kostab vali piiks. Seejärel mine e-teenindusse aadressil minu.g4s.ee, logi sisse ja vaata, kas Sinu saadetud testsignaal jõudis kohale.
Kui ei jõudnud või on Sul kahtlusi, et seade pole töökorras, anna sellest meile kindlasti teada. Ainult korrektselt paigaldatud ja töökorras andur saab ohuolukorras abi kutsuda.

 


Kuhu peaksin NUBLU oma kodus paigaldama, kui mul on …?
Võimalusi on palju sõltuvalt sellest, kas sul on mitmekorruseline maja või hoopis pisike korter, kus köök ja tuba kõrvuti. Üldjuhul soovitame NUBLU anduri paigaldada lakke, kuid parima koha leidmiseks järgi kindlasti kasutusjuhendis toodud nõuandeid. Kui siiski omal käel on õiget kohta raske leida või tekib kahtlusi ja tundub, et NUBLU sai valesse kohta paigaldatud, võta meiega kindlasti ühendust.

Millal reageerib NUBLU häire peale G4Si patrull?
See on samuti üks levinud küsimus ja seepärast otsustasime sel teemal kirjutada pikemalt. Loe patrulli reageerimisest lähemalt siit.

Minu NUBLU kukkus laest alla – mis saab edasi?
Oleneb, kui kõvasti seade kannatada sai. Kas ta TEST-nuppu vajutades annab häiret või ei, kas tuluke vilgub? On ta päris katki ehk kere sees on praod? Ole hea, palun helista meie tehnilisele toele. Palun ära püüa seadet ise lahti võtta või kokku liimida. Kui vaja, parandame seadme ise.
Kui NUBLU siiski katki on, saadame sulle uue, kuid lõhutud seadme eest pead tasuma 150 eurot. Kuna seadme eluiga oleks olnud 7 aastat, peadki seadme eest tasuma uue soetamiseks kuluva summa.
Seadme kõige tavalisem allakukkumise põhjus on see, et andur kinnitatakse lakke teibi, mitte kruvidega. Kahjuks aga kukuvad nii kinnitatud andurid varem või hiljem laest alla ja enamjaolt saavad kannatada nii, et neid ei ole võimalik enam päästa. Kui Sinu NUBLU on laes teibiga, palun kinnita see kohe kruvidega! Muidu võib juhtuda nii, et ei purune mitte ainult NUBLU, vaid teip võtab kaasa ka laevärvi. Nii saad lisaks tasuda ka lae remondi eest.

Mitmetele küsimustele leiad vastuse ka NUBLU kasitusjuhendist ja korduma kippuvate küsimuste rubriigist nublu.ee lehelt.

Meie kliendihaldurid ja tehnilise toe spetsialistid aitavad Sul leida vastused kõikidele NUBLU suitsu- ja vinguandurit puudutavatele küsimustele. Ole julge ja küsi!
Kõige tähtsam on, et NUBLU ikka teeks oma tähtsat valvetööd, mitte ei seisaks karbis, kuna pelgad, et anduri paigaldamine on keeruline või kardad valehäireid. Ja ise ei oska nendele muredele lahendust leida.
Kõik küsimused on teretulnud. Helista 651 1911 või kirjuta teenindus@ee.g4s.com.

Sinu NUBLU

Kategooriad: Nublu lood  

Kommentaarid

Lisa kommentaar