Sinu eest valvel!

Nublu lood

Nublu on uuenduslik suitsu- ja vingugaasianduri teenus, mis oskab ohu korral ise abi kutsuda. Siit lehelt leiad Nublu kohta erinevaid põnevaid artikleid.

Mis ühele pähe määrimine, see teisele põhjalik selgitustöö

  • Kuupäev: 24.04.2020

G4S viib kord kahe aasta jooksul läbi kliendirahulolu uuringut. Uuring saadetakse välja viiele kliendigrupile. Esimest korda osalesid uuringus ka NUBLU kliendid. 
NUBLU teenusel on praeguseks juba üle 16 000 kliendi. Meie suureks rõõmuks on NUBLU kliendid kõige rahulolevamad G4Si kliendid. Viie palli skaalal sai NUBLU teenus hindeks lausa 4,4. Kui eestlane muidu väga julge soovitaja ei ole, on lausa 80 protsenti klientidest nõus NUBLUt oma sõpradele soovitama.
Mis toodi välja NUBLU peamiste eelistena ja mis murekohtadena?
Sellest kohe lähemalt räägimegi.
 

ISEGI PÄÄSTEAMET KIITIS, ET MUL ON KODUS NUBLU!
Õnneks saime tänu tagasiside küsitlusele teada, kuidas NUBLU inimesi aidanud on. Samuti seda, miks nad NUBLU üldse oma koju tõid. Toome välja mõned, mis said eriti suurt tähelepanu. Milline on Sinu peamine põhjus NUBLU teenust kasutada? On see üks järgmistest?

Kui midagi juhtub, läheb teade kohe G4Si
Nii nagu arvata võiski, on see peamine argument, miks NUBLU endale koju paigaldada. Ja see teeb suurt rõõmu! Nii see on: kui Sa ise ei ole kodus, helistab Sulle G4Si juhtimiskeskus ning vajadusel saadetakse patrull asja kontrollima ja ohu korral kutsutakse välja ka päästeamet.

Lapsed ja lemmikloomad
Väga palju tuuakse NUBLU valimise põhjusena välja, et kodus on lemmikloomad ja lapsed. Lemmikloomad ei saa kuidagi ennast tuleohu korral kaitsta ja uuringu põhjal on näiteks välja tulnud, et lapsed tavapärase suitsuanduri helile üldse ei reageerigi. Lisaks ei oska nad ka ise tuleohu põhjustanuna seda õigesti hinnata ja on hea, kui vanemad sellest teada saavad.

„Peres on kolm last ja nad teevad ise süüa. Majas ahjud, kunagi ei tea, mis juhtuda võib. Nublu reageerib väga kiiresti – on juba kogemusi.“

Üürikorter
NUBLU pannakse üha tihemini ka korterisse, mida välja üüritakse. On ju hea teada, et Sinu vara ei ole kahjustada saanud või Sinu üürnikuga õnnetus juhtunud!

„Kuna elan mulle kuuluvast korterist eemal, on NUBLU mulle garantiiks, et mõni ununenud tulekolle (küünal, välja lülitamata elektripliit jne) ei tekitaks tulekahju. Mul on seal
korteris ka üüriline ja tema kontrollimiseks on NUBLU vajalik.“


 


MIS TEEB NUBLU TIIMILE HÄSTI SUURT MURET?

„Soovin lepingu lõpetada. Olen samas kodus elanud 24 aastat. Nüüd ei saa ma enam pliiti kütta. Nublu annab kogu aeg häiret. Aga ma ei tunne mingit vingu. Mulle piisab suitsuandurist.“

Seesugust tagasisidet ei saanud me mitte ainult küsitlusest, vaid kuuleme kahjuks palju tihemini kui oodata oskasime. See on väga murettekitav. Tihti ongi nii, et inimene loobub pigem NUBLU andurist, kui usub, et tema küttekoldel – peamiselt just pliidil või ahjul – on tõsine viga, mille peaks parandama.
Õnneks on siiski ka mitmeid kliente, kes on aru saanud, et NUBLU võib sellises olukorras hoopis hea abimees olla ja juhatada probleemini, mida isegi kahtlustada ei osanud.

„Mul oli probleem ahjuga. Kütmise järel oli korter vingu täis. Kui oli rohkem, siis pea mul valutas, kui vähem, ei olnud mul midagi viga. Ükskord oli mul külaline ja pärast järjekordset ahju kütmist hakkas tal halb. Kutsusin kiirabi, kes ütles, et tuba on vingu täis. Mina ei tundnud parajasti midagi, aga minu külalisele mõjus see ving küll. Pärast seda otsustasin Nublu kasuks, millel on mitu funktsiooni, tuvastades nii suitsu- kui vingugaasi. Kes teab, mis oleks võinud veel juhtuda.“

Kuna NUBLU saadab klindile sõnumi ka väikese koguse vingugaasi tuvastamise korral, on see saanud nii mõnelegi kliendile heaks abimeheks.

„Mul on vana maja ning olen juba selles eas, et võin unustada. See on hea, et NUBLU annab endast kohe märku, kui ahjusiiber liiga varakult sulgeda.“

„Tehke rohkem reklaami oma Nublule. Eriti meeldiv, kui teavitati ka väiksest vingugaasi olemasolust sõnumiga. See on tõesti hea!“​

„Juhul kui miskit, siis saan teate telefoni. Ja ongi juba juhtunud – mulle tuli sõnum, et majapidamises on vähesel määral vingugaasi. Toas olijad seda teise tuppa ei tundnud, aga köögis oli siiber väheke vara kinni pandud. See tähendab, et Nublu on asja eest!“​


Loodame, et mida teadlikumaks saavad inimesed vingugaasi ohtlikkusest, seda vähemaks jääb neid, kes probleemiga silmitsi seistes seda ignoreerivad.

KUIDAS SAAME NUBLU KLIENTE AIDATA?
Kuigi oleme rõõmsad, et NUBLU kliendid on nii rahulolevad, ei jää me loorberitele puhkama, vaid pöörame tähelepanu ka kõikidele murekohtadele, mida kliendid uuringu käigus välja tõid.
NUBLU teenuse juures valmistab klientidele enim muret paigaldamine. Lisaks ei olda kindlad, kuidas saada aru, kas andur üldse töötab. Ning muidugi juureldakse, kuhu NUBLU üldse paigaldada tuleb. Selles osas on peredes maha peetud isegi tuliseid vaidlusi ja lõpuks pöördutud lahenduse leidmiseks ikka NUBLU klienditeenindajate poole. Seda soovitame ka meie – kui midagi jääb selgusetuks, pöördu meie poole, aitame alati ja rõõmuga!

Kruvid, teip või tehnik?
Enim põhjustavad NUBLU paigalduse juures muret just kruvid. Miks ometi peab anduri lakke panema kruvidega ja mitte näiteks kahepoolse teibiga? On ju teipe, mis hoiavad kinni lausa 100 kg! Jah, oleme nõus, et selliseid superteipe on tõesti olemas. Siin on aga kaks murekohta. Mõlemad elust enesest, klientide järele katsetatud. Esimene seisneb selles, anduri alus ei ole sile ja seega ei ole seal eriti palju nakkepinda, mida teibi kinnitamiseks vaja on. Teine mure aga selles, et kui teip jääb lae külge kinni, siis laevärv seal nii kõvasti kinni ei ole ja kukub mõne aja pärast alla koos teibi ja anduriga. Lisaks purunenud andurile on siis laes ka kole auk. 

Tehnoloogiline imevidin
Kuna tihtipeale viiakse NUBLU andur kingituseks vanematele inimestele, on hea mõte aidata vanematel inimestel andur ka paigaldada ja töökorda seada. Kui noortematele inimestele ei tee muret e-teeninduses kontaktide sisestamine ja ka näiteks teenuse toimimiseks vajalikud paigaldustööd, siis vanemale inimesele võivad need komistuskiviks saada.
Tasub siis ikka oma ema-isa-vanaema-vanaisa NUBLUga lõpuni aidata ja veenduda ise, et kõik töötab korrektselt. Siis ei pea vanainimene näiteks elektrikust sõpra appi ootama, et selline keeruline imevidin igaks juhuks juppideks võtta, uuesti kokku panna ja seejärel töökorda seada. Sellise olukorra oli rahulolu-uuringus välja toonud üks härra, kes siiski alla ei andnud ja kes anduri lõpuks ka töökorda sai. Andurit siiski juppideks võtma ei pea (ega tohigi). Kui ta pärast lihtsat paigaldust ja nupulevajutust tööle ei hakka, pöördu parem G4Si tehnilise toe poole.

Kuidas ma tean, kas minu NUBLU ikka töötab?
Jah, tõsi ta on, et nii nagu iga valveteenus, töötab ka NUBLU nii, et sellest, kas ta ikka päriselt ka tööd teeb, ei olegi välisel vaatlusel väga lihtne aru saada.
Ei ole vaja aga jääda ootama tuleohtlikku olukorda ega teha anduri all suitsu, et NUBLU korrasolekut kontrollida. Selleks tasub vajutada TEST-nuppu ja G4Si iseteenindusest aadressil minu.g4s.ee järele vaadata, kas saadetud signaal jõudis kenasti kohale. Seal on ka näha kõik NUBLU automaatselt saadetud testsignaalid.
Kui kahtlus siiski hinges, soovitame kasutada spetsiaalset testaerosooli suitsuanduritele. Enne selle kasutamist informeeri kindlasti G4Si juhtimisekskust, et me teaks häiret oodata ja sulle ei helistaks. Nii saadki teada, et NUBLU töötab korrektselt.

NB! Kontrolli andurit testnupu abil vähemalt üks kord kahe nädala jooksul ise.

Aga kui patarei saab tühjaks?
Ka see paneb kliendid muretsema. Ju on siin jäänud vajaka meie selgitustööst. Tegelikult ei pea kliendid uue patarei pärast üldse muretsema. Sellest, et vaja on uut patareid, teavitatakse NUBLU klienti automaatselt ja patarei pannakse kliendi poole teele. Patarei sisaldub teenuse hinnas.

Aga kui ma elan keset paksu metsa, kas te üldse jõuate minu juurde kohale? 
Jah, tõdeme, et nii kiirelt nagu Superman või siil Sonic me ei liigu. See teeb meie klientidele väga suurt muret ja on täiesti arusaadav.
Siinkohal tuleks kaaluda poolt- ja vastuargumente ning mõelda alternatiivsetele lahendustele. Toome omalt poolt välja mõned faktid, mis räägivad NUBLU kasuks.

1. Lisaks G4Si patrullidele, mida on üle Eesti liikvel 70, on meil abis veel vabatahtlikud päästemeeskonnad, kes just neis piirkondades, kus G4Si patrullid nii lähedal ei ole, NUBLU häire peale välja sõidavad.

2. Patrullekipaaži eelis tavalise liikleja ees on ka see, et nemad juba istuvad autos ja kihutavad häire peale kohe kohale. Samal ajal kui näiteks klient peab tööl riidesse panema, autosse jõudma ja siis alles startima.

„Peamine põhjus oli see, et elan hajaasustusega piirkonnas, naabrid kaugemal, ja kui peaks juhtuma tulekahju, kui kedagi läheduses pole, on mingi võimalus pääseda väiksemate kahjudega.“

3. Seda, et patrull ei näe, kas maja põleb, ei maksa ka karta. Tegu on siiski väljaõppinud turvatöötajatega, kes on harjunud asju märkama ja tähele panema. Kui Sinu kodu aed on näiteks lukus, võid meid sellest e-teeninduses informeerida või võid sinna ka kirja panna, kus pool maja on näiteks köök või gaasiboiler, et teaksime, millisele piirkonnale tähelepanu pöörata.

Meie patrullmeeskonnad on päästnud juba päris mitu elu, kui vaid läbi akna vaadates on nähtud inimest, kes diivanil tukub, tuba sinist suitsu täis.

4. Võib-olla oled ise näiteks hoopis aias, kui toas on tekkinud tulekahju- või vinguoht, ning seetõttu ei märka sa seda. Kui G4Si juhtimisekskus sulle helistab, saad ise kohe asja kontrollima minna. Või on lähedalt võtta hea naaber, kes kiiresti kohale jookseb kui me Sind ohust teavitame.

Oleme kindlad, et koos NUBLUGA on võimalus tulekahju või inimeste vingugaasist tekkinud tervisekahjustuse ärahoidmine kordades suurem kui ilma.
 

Kas ma veel kunagi pannkooke ja räime saan praadida?
Jah, saad küll! Pannkoogid ja räimed on päris mitme NUBLU tagasiside kangelased.

„Kõik on hästi, välja arvatud see, et NUBLULE ei meeldi pannkoogid. Nende küpsetamisel kukub ta lõugama.“

„On hea, et mul on NUBLU, aga sellega kaasnevad probleemid. Pannkooki ja räime ei julge ma enam praadida, äkki hakkab NUBLU kisama?“


NUBU nina on tõesti väga tundlik, ja nii see peabki olema. NUBLU annab ka teada erinevatest vingugaasi tasemetest, seega võid tõesti veidi tihemini just sellest andurist teateid saada.
Lisaks on Sinu teised suitsuandurid võib-olla mitu aastat juba laes olnud ja seega vajaksid puhastamist, et sama tundlikud olla kui NUBLU. Või on nende „parim enne“ üldse möödas? Vaata kindlasti järele!
Kui andur paigaldada õigesse kohta ja kasutada pliidi kohal piisava tugevusega õhupuhastajat, ei tohiks räimede praadimisega probleeme olla. Kui midagi läheb pliidil kärssama või tekitab suurtes kogustes auru, võib see siiski NUBLU sensorid tööle panna.
Kuid selleks suitsuandur ju ongi, et anda häiret, kui tekkinud on oht. Kahjuks nii tehnoloogiliselt arenenud ükski suitsu- ega vinguandur tänapäeval veel ei ole, et aru saada, kas tegu on valehäire või päris häirega. Kuigi kliendid seda hästi tihti eeldavad. Parem siiski karta kui kahetseda.
 

TÜÜTUD MÜÜGIMEHED VEENSID MIND NUBLU KASULIKKUSES
Suur osa Nublu kliente on oma teenuse tellinud tänu NUBLU müügimeeskonnale kaubanduskeskuses või oma kodus. Ja meie nublulausujaid, nagu me neid ise kutsume, hinnatakse ka rahulolu-uuringus väga kõrgelt. Lausa 4,8 punkti 5 võimalikust!
Huvitav on aga see, et on kliente, kes on NUBLU endale koju toonud, kasutavad ja rahul, kuid peavad NUBLU müügimehi ikka tüütuks. Samas on teine osa kliente, kes arvab hoopis, et müügimehed tegid väga põhjalikku selgitustööd ja neile oli sellest ka päriselt palju abi.
Ja tõesti, kuna tegu on tähtajalise lepinguga, tõsise teemaga, on meie esindajad instrueeritud andma põhjalikku nõu, kuidas, kuhu ja miks NUBLU suitsu- ja vinguandur paigaldada.
Tihti on juhtunud siiski hoopis nii, et „pähe määrimine“ on osutunud väga kasulikuks ja inimesed sellest palju abi saanud: „Kiidan vahvaid müügipoisse, kes mulle NUBLU maha müüsid ühes kaubanduskeskuses. Lihtsalt neist ei olnud võimalik mööda minna, et ei vormistaks NUBLU tellimust. Mul on elamises ahiküte, seega vinguandur on vajalik/kohustuslik. Minu eksimusel on NUBLU mitmel korral ka häält teinud ja see on väga tugev ja paneb käed värisema, kui telefonile vastan. Peamine argument NUBLU puhul ongi tugev heli, mida ei ole võimalik eirata. Aitäh NUBLULE :)“
 

LÕPP HEA, KÕIK HEA
Siin ka kaks lugu, kus ühes on saanud NUBLU juba abiks olla ja teises põhjus, miks NUBLU on nii vajalik abimees.

„Olen väga rahul, et liitusin Nublga, sest meil on ahjuküte ja seega võib olla vingu, mis võib saada saatuslikuks, kui ei ole kodus Nublut. Oleme seda kogenud – abikaasa küttis ahju ära ja ilmselt oli siibri liiga vara sulgenud. Veidi pärast keskööd märkasin, et Nublu anduril vilkus tuli. Olime mõlemad abikaasaga veel üleval ja tahtsin abikaasa tähelepanu just sellele pöörata, kui juba helistati minu mobiilile ja küsiti, kas kõik on korras. Loomulikult vastasin, et kõik on korras. Aga G4S teavitas mind, et vinguandur annab neile märku vingugaasi ohust. Mul paluti avada aknad ja tuulutada toad. Märkasin ka ise, et pärast tubade tuulutamist andur enam häiret ei andnud. Tänud!“

„Paar päeva enne Nublu soetamist juhtus meie kodus õnnetus, mille käigus koer, kes oli üksi kodus, köögis pliidile hüppas ja selle tööle pani. Pliidile oli kukkunud ka plastikust kopsik ja kui koju jõudsime, oli kogu kupatus pliidil kohe süttimas ning maja suitsu täis. Laes üürgas tavaline suitsuandur. Kuna elame maapiirkonnas ja tegu oli öise ajaga, polnud läheduses kedagi, kes oleks suitsuanduri signaali kuulnud. Pärast seda juhtumit tundus lokaalne suitsuandur päris mõttetu asjana. Kui kuulsin aga Nublust, olin kohe nõus proovima, sest häire korral helistatakse mulle ja kui kedagi pole kodus, tehakse kontroll.“

Tahame kindlasti südamele panna, et lisaks NUBLULE on lokaalne suitsuandur samuti kasulik abimees ja sellest loobuma me kedagi ei kutsu. Need kaks andurit täiendavad teineteist ja on kindlasti mõlemad vajalikud abimehed.

Loodame, et kui Sind vaevas mõni NUBLUGA seotud mure, leidsid siit vastuse. Kui aga ei, siis küsi julgelt. Kirjuta meile teenindus@ee.g4s.com, helista 651 1911 või vestle meiega lehel nublu.ee.

Ja muidugi soovita NUBLUT oma sõpradele, tuttavatele ja sugulastele, kellel nutikat suitsu- ja vinguandurit veel kodus ei ole. Kui ta ei tea, kas NUBLU võtta või jätta, võid talle selle loo vabalt edasi saata.

NUBLU ja G4S

Kategooriad: Nublu lood  

Kommentaarid

Lisa kommentaar