Sinu eest valvel!

Nublu lood

Nublu on uuenduslik suitsu- ja vingugaasianduri teenus, mis oskab ohu korral ise abi kutsuda. Siit lehelt leiad Nublu kohta erinevaid põnevaid artikleid.

Nublul on üks suur mure

  • Kuupäev: 16.01.2020
    Autor: G4S

Nublul on üks suur mure. Olen kindel, et Sina saad aidata seda lahendada. Kasu on kahepoolne. 
Nimelt on meil suur hulk Nublu toredaid kasutajaid, kelle kontaktisikute nimekirjas on ainult üks inimene. 

„Ja mis sellest siis on – mul on telefon praktiliselt kõrva külge kleebitud, võtan telefoni vastu igal ajal ja igas olukorras?“ küsid sa nüüd.

Sellest ei olegi mitte midagi hullu, enne kui Nublu häiret annab.
Sel juhul helistab Sulle G4Si häiretoe spetsialist ja küsib, kas kõik on korras. Kui Sa kohapeal ei ole, on kaks võimalust: lähed ise olukorda kontrollima või soovid, et seda teeks G4Si patrull või vabatahtlikud päästjad seal, kus nad jõuaksid kohale kiiremini kui meie patrullauto.

Aga kontaktide nimekirjas oled ainult Sina ja Sa ei saa tegelikult ka telefonile vastata, ja ei olegi meil mitte kellelegi rohkem helistada. Me ei jäta Sind muidugi abita ja saadame patrullauto või vabatahtlikud päästjad kohe olukorda kontrollima, nagu eespool mainitud.

Arvatavasti ei ole tore, kui tegelikult on mure selles, et kodus on abikaasal toit kõrbema läinud ja niigi mures kaasa juurde tormavad kohale turvamehed tulekahju tuvastama. Või on vanaema pliidi ukse lahti teinud, et sinna puid lisada, kohale kihutavad aga vabatahtlikud päästjad. Võib-olla on vanaema hea huumorisoonega ja seda lugu räägitakse veel aastaid, kuidas päästjad memmel ahju kütta aitasid, aga võib-olla ei ole see hoopiski nii lõbus ja vanainimene ehmatab. Lisaks põhjustab selline väljasõit ka lisaarve Nublu lepingu omanikule.

Just eelnimetatud põhjustel olekski väga hea, kui lisaksid oma kontaktide nimekirja kokku vähemalt kolm inimest, kellega oleks ohu korral võimalik ühendust võtta.

Kontaktisikute järjekorra ehk selle, kellele kõige esimesena helistatakse, saad ise määrata e-teeninduses minu.g4s.ee. Meie soovitame esimeseks jätta inimese, kes Nublu asupaigas kõige rohkem viibib. Kui Nublu asub vanaema juures maal ja vanaemal on telefon ning temaga on võimalik ühendust saada, lisagi palun esmaseks kontaktiks vanaema. Nii ei ole vaja kallist aega kulutada sellele, et meie helistame Sulle, Sina vanaemale ja siis jälle tagurpidi tagasi. Kui tegemist on tõelise ohuolukorraga, on iga minut arvel!

Kindlasti ei maksa ka arvata, et Sa absoluutselt igal ajal saad telefonile vastata. Meie praktikas on Nublu lühikese eluea jooksul juba näiteid, kuidas ainukeseks kontaktiks antud inimene oli maal kartuleid võtmas, kaugel välismaal, sünnitamas ja mõnel korral isegi kahjuks ootamatult haiglasse sattunud.
Mine kohe G4Si iseteenindusse aadressil minu.g4s.ee ja lisa kontaktide alla veel inimesi, kellega saaksime ohu korral ühendust võtta. Ära unusta neile ka öelda objekti salasõna. Salasõna teadmine on vajalik selleks, et väljakutse vajadusel tühistada. Kui vajad abi, võta julgelt ühendust meie klienditoega, helistades telefonil 651 1911 või kirjuta meile aadressil teenindus@ee.g4s.com.

Nublul on nüüd palju rahulikum olla, kui ta teab, et ohu korral saab ta kindlasti Sinu või mõne teise Sinu kontaktisikuga ühendust!


 
Kategooriad: Nublu lood  

Kommentaarid

Lisa kommentaar