Sinu eest valvel!

Märka turvateenindajat

Märts on hea teeninduse kuu ning seda ka G4Sis. Kutsume kõiki "Märka turvateenindajat!" kampaania raames tunnustama tublisid turvateenindajaid.

Turvatöötajalt oodatakse lisaks professionaalsele tööle sõbralikku ja asjalikku suhtumist. Sõbralik ja viisakas olek on aidanud nii mõnegi keerulise olukorra kiirelt lahendada või sootuks ära hoida. Selleks, et lisaks asjatundlikule turvatöö tegemisele oleksime head suhtlejad ja osavad klienditeenindajad, saad aga ka sina kliendina kaasa aidata, andes meile asjakohast tagasisidet.

Patrullide ja erinevate objektide turvatöötajad, turvatehnikud, lennujulgestajad, häirejuhtimise spetsialistid, kliendihaldurid, sularahavedajad ja paljud teised turvaettevõtte töötajad teevad kõik tööd selle nimel, et Eesti oleks turvalisem. G4S turvatöötajad annavad igapäevaselt politseile üle mitmeid korrarikkujaid, olgu selleks vargus, avaliku korra rikkumine või kaaskodanike ohtu seadmine. Hindamatu on aga selle vara väärtus, mille vastu jääb kuritegu sooritamata, sest turvatöötajad hoiavad selle juba eos ära.

Anna meile tagasisidet ja võida auhindu!

"Märka turvateenindajat!" kampaania kestab  26. veebruarist kuni 2. aprillini 2018. Kõigi sel perioodil turvateenindajate kohta tagasisidet andnud (ankeet allpool) inimeste vahel loosime välja G4Si logoga meeneid (saunalina ja tass). "Märka turvateenindajat!" kampaania raames esile tõstetud tublimaid turvateenindajaid täname 20. aprillil toimuval G4Si I kvartali parimate töötajate tänuüritusel. Tagasisidet jälgime ka Soovitusindeksi kaudu ning alati võib meile ka pikemalt kirjutada aadressil g4s@ee.g4s.com.

Tagasisidet ootame aga ka siis, kui meil kampaania pole parasjagu käimas, sest peame head klienditeenindust oma ettevõttes väga oluliseks. Seejuures oleme tänulikud ka selliste kogemuste jagamise eest, kus meil on veel arenguruumi. Omalt poolt lubame, et sinu head sõnad jõuavad töötajani ja ka teiste kolleegideni. Seevastu muredele püüame koheselt lahenduse leida.



Kirjelda järgnevalt mõne sõnaga, mis pani sind turvateenindajat märkama, näiteks tegutsemine mingis olukorras, tähelepanelik suhtumine, abivalmidus, viisakus. Kui turvateenindaja nime ei õnnestunud tabada, siis piisab ka sellest, kui märgid aja ja koha.