Sinu eest valvel!

Märka turvateenindajat

Turvatöötajalt oodatakse lisaks professionaalsele tööle sõbralikku ja asjalikku suhtumist. Sõbralik ja viisakas olek on aidanud nii mõnegi keerulise olukorra kiirelt lahendada või sootuks ära hoida. Selleks, et lisaks asjatundlikule turvatöö tegemisele oleksime head suhtlejad ja osavad klienditeenindajad, saad aga ka sina kliendina kaasa aidata, andes meile asjakohast tagasisidet.

Patrullide ja erinevate objektide turvatöötajad, turvatehnikud, lennujulgestajad, häirejuhtimise spetsialistid, kliendihaldurid, sularahavedajad ja paljud teised turvaettevõtte töötajad teevad kõik tööd selle nimel, et Eesti oleks turvalisem. G4S turvatöötajad annavad igapäevaselt politseile üle mitmeid korrarikkujaid, olgu selleks vargus, avaliku korra rikkumine või kaaskodanike ohtu seadmine. Hindamatu on aga selle vara väärtus, mille vastu jääb kuritegu sooritamata, sest turvatöötajad hoiavad selle juba eos ära.

"Märka turvateenindajat!" 2018. aasta kampaania

"Märka turvateenindajat!" parimaid töötajaid tänasime 16. aprillil Maarjamäe lossis, lisaks said kõik "Kliendi lemmiku" tiitli pälvinud töötajad preemiat. Pärast tänuüritust tehti üheskoos ekskursioon uuenenud Eesti Ajaloomuuseumis. Vaata pilte!

Täname kõiki, kes leidsid aega meile tagasisidet anda! Saime kokku ligi 100 kommentaari 42 erineva töötaja kohta 30 erineval objektil. Enim tagasisidet anti sel kevadel Maxima, ABB, Eesti Rahvusraamatukogu, Pärnu Keskuse ja Pärnu Kaubamajaka turvatöötajate kohta. Kõigi kommenteerijate vahel loosisime välja G4Si saunalina ja tassi. Tänukingitused saavad Kaupo, kes andis tagasisidet ABB-s, Galina, kes andis tagasisidet Maximas ametis oleva tubli turvatöötaja kohta, ja Tanel, kes kirjutas meile kõige pikema kirja ja andis tagasisidet Pärnu Keskuse turvatöötaja kohta. Võtame auhinna saajatega ühendust.

Tagasisidet ootame aga ka edaspidi, sest peame head klienditeenindust oma ettevõttes väga oluliseks. Seejuures oleme tänulikud ka selliste kogemuste jagamise eest, kus meil on veel arenguruumi. Omalt poolt lubame, et sinu head sõnad jõuavad töötajani ja ka teiste kolleegideni. Seevastu muredele püüame koheselt lahenduse leida.

Kirjelda järgnevalt mõne sõnaga, mis pani sind turvateenindajat märkama, näiteks tegutsemine mingis olukorras, tähelepanelik suhtumine, abivalmidus, viisakus. Kui turvateenindaja nime ei õnnestunud tabada, siis piisab ka sellest, kui märgid aja ja koha.