Sinu eest valvel!

Koduvalve lahendused


  • Väikene valve, väikestele vajadustele

    Kuupäev: 06.12.2016
    Autor: Kristjan Mikk

    Kui soojad suvekuud läbi saanud ja kaunid sügislehed kokku riisutud, jäävad paljud maakodud tihtipeale kevadeni tühjaks. Samuti nagu Sina kolid talveks linna, teeb seda ka enamik naabritest. Tõenäoliselt oled muruniiduki ja televiisori linna kaasa viinud ning kõik ülejäänud varast ahvatleda võivad esemed õuelt kokku korjanud. Siiski on sellised majad, kuhu omanikke niipea oodata ei ole ja mis asuvad naabrite valvsatest pilkudest eemal, kergeks saagiks varastele. G4S pakub alates sellest sügisest täiesti uut valvelahendust just sellistesse, väiksema valvevajadusega majadesse!

  • Gaasiandurid ja vinguandurid aitavad ära hoida halvimat

    Kuupäev: 19.05.2016
    Autor: Viljar Vallner, G4S Eesti tehnilise toe juht

    Majapidamistes kohustuslik suitsuandur ja selle vajalikkus ei vaja enam ilmselt lahtiseletamist. Küll aga ei teata sageli, et nendes kodudes, kus kasutatakse maagaasi ehk nö olmegaasi, tasuks paigaldada ka gaasiandur. Nii nagu igas ahju või kaminaga kodus peaks olema ka vinguandur.

  • Paberarvest loobumise kampaania võitjad

    Kuupäev: 22.05.2014
    Autor: Maarika Haavistu

    Kutsusime kliente vahetama e-teeninduses vana paberarve e-arve vastu. Kampaania on lõppenud ja võitjad selgunud.

  • Turvagarantii kõigile koduvalve klientidele

    Kuupäev: 03.02.2014
    Autor: Tarmo Pärjala

    1. veebruaril tuleme välja suure ning põhimõttelise tooteuuendusega – kõigile G4S koduvalve täis- ja kombineeritud teenuse eraklientidele hakkab kehtima turvagarantii, mis tähendab seda, et kui G4Si teenus pole kliendi kahjude ärahoidmiseks piisav, siis kompenseerime tekkinud kahju.

  • G4Si tehniline tugi: pöörduge julgelt!

    Kuupäev: 07.01.2014
    Autor: Kristel Saarm, Viljar Vallner

    Poolteist aastat tagasi sai loodud G4Si tehniline tugi, mis nõustab meie kliente tehnilistes küsimustes: näiteks, kuidas hakkama saada „hangunud“ klaviatuuriga, kuidas vahetada või lisada koodi ning aitab ka muudes küsimustes, mille lahendamisega saame klienti aidata distantsilt – telefoni või e-maili teel. Tutvu, mis küsimustes saad abi tehnilise toe konsultantidelt!

« Previous |  [1] 2 3 4 5 6 7 8  | Next »