Sinu eest valvel!

Minu G4S

Avasta e-teeninduse mugavad võimalused!

G4Si e-teeninduse kaudu on lihtne ja mugav oma varal pilk peal hoida: saad sooritada vajalikke tegevusi arvutis või nutiseadmetes endale sobival ajal ja kohas. E-teeninduses näed oma teenuseid, objekte, arveid, kontakte, häireraporteid, minu kodukandi infot ja saad suhelda meie klienditeenindajatega. Lisaks leiad sealt hulgaliselt turvaalaseid soovitusi ja kasulikke nõuandeid.


Keskkonda sisenemine

G4Si kliendina sisene e-teenindusse minu.g4s.ee. Keskkonda sisenemisel tuvastatakse kasutaja ID-kaardi, mobiil-ID või pangalingi kaudu. Erakliendi lepingu allkirjastajal ja ettevõtte juhatuse liikmel on e-teeninduse ligipääs automaatne Kõik õigused tasemel. Kui oled seotud mitme kliendi kontoga, saad sisenemisel kontot valida.

Mida e-teeninduses teha saab?

  • Jälgi toiminguid reaalajas. Avalehel jagame Sulle kõige operatiivsemat infot, vaata valvestusi ja häireid ning ava häireraport ühe hiireklikiga.
  • Vaata ja maksa arveid. Maksmine on eriti mugav ja kiire, sest maksekorraldused on eeltäidetud.
  • Telli teenuseid ja ajakohasta andmeid. Oma andmete uuendamine ja vajalike teenuste tellimine on väga lihtne, sest kõike saab teha kodunt lahkumata – uuendada objekti kontaktisikuid, salasõna, kirjeldust, kohalesõiduinfot, süsteemide infot, määrata pildi järgi sõrmistiku, tellida hooldus- ja lisateenuseid.
  • Kogu kasulikke teadmisi. Jagame häid nõuandeid ja turvasoovitusi Sinu kodu, äri- ja elukeskkonna turvalisemaks muutmiseks. Vaata ka minu kodukandi juhtumeid ning telli juhtumitega teavitused e-postile.
  • Suhtle kerge vaevaga. Suhtlus kliendihalduriga on kiire ja mugav: saada teade ja kliendihaldur vastab otse e-teeninduse kaudu.
Küsimuste korral võta julgelt ühendust G4Si klienditeenindusega, numbril 651 1800 või e-posti teel teenindus@ee.g4s.com

Sisene G4S e-teenindusse: minu.g4s.ee