Sinu eest valvel!

Korduma kippuvad küsimused

Miks liikumisandur tekitab "valehäire"?

Liikumisanduri valehäire põhjuseks võib olla anduri vale asukoht, näiteks küttekeha kohal kus temperatuuri muutused võivad olla üsna järsud. Valehäirete põhjustajateks võivad samuti olla näiteks õhupallid, aknakatted ning kardinad. Säärasel juhul tuleks andurite paigutust või tundlikust muuta.

Mida teha, kui tehnik ei saabu kokkulepitud ajaks?

Teie aeg on väärtuslik. Sellest tulenevalt teeme endast kõik, et meie tehnikud jõuaksid kokkulepitud aegadel kohale. Kui peaks aga siiski juhtuma, et meie tehnik hilineb, andke sellest kindlasti märku helistades telefonile 651 1911.

Kas saan uude kohta elama asudes teenuse tarbimist jätkata?

Loomulikult saate. Asudes elama uude kohta, andke sellest kindlasti oma kliendihaldurile teada, kes teeb vajalikud ettevalmistused teenuslepingu muutmiseks.

Kas signaali edastamine üle telefoniliini mõjutab minu telefoniarvet?

Häiresignaalide edastamise telefoniliini kasutades suurenenb teie telefoni arve sõltuvalt sellest, kui palju toiminguid (valvesse panekud ja valvest mahavõtmised) te süsteemiga ööpäevas teete. Alternatiivina telefoniliini kasutamisele saate üürida raadiosaatja, mille igakuine üürimakse on 7.20 eurot. Kolmanda võimalusena saab häiresignaali edastuseks kasutada GSM-kommunikaatorit, mis edastab signaale läbi SIM-kaardi.

Kui pikk on ekipaaži reageerimisaeg?

G4S Eesti keskmine häiretele reageerimisaeg on 6 minutit. Siinkohal tuletame meelde, et turvafirma patrullekipaažidele ei laiene seaduse järgi operatiivautode eriõigused. Seega on häirele reageeriv turvatöötaja samasugune liikleja nagu kõik teised tavaliiklejad ning ummikud ja muud tõrked liikluses mõjutavad reageerimisaega.

Kas ekipaaži väljasõit on alati tasuline?

Ekipaaži väljasõit EI ole ALATI tasuline. Väljasõidutasu sõltub eelkõige sellest, milline teenuse pakett on valitud ja põhjusest, mis on väljasõidu tinginud.

Kas tehniku väljakutse on tasuline?

Tehniku väljakutse on tasuline v.a juhul, kui tegemist on garantiitöödega.

Kas korraline hooldus on seadmete garantiiajal tasuline?

Korraline hooldus on tasuline.

Kui pikk on seadmete garantii?

G4S Eesti annab häiresüsteemi seadmetele ühe-aastase garantii. Garantiiaega hakatakse arvestama häiresüsteemi seadmete üleandmisest kliendile.

Millistel juhtudel garantii ei kehti?

Garantiiga häiresüsteemi seadmete remont või asendamine toimub AS G4S Eesti kulul, välja arvatud juhul, kui:

  • häiresüsteemi seadmed on rikutud või muutunud vähem töökindlaks kliendi või kolmandate isikute süül või vääramatu jõu poolt põhjustatud asjaolude tõttu;
  • häiresüsteemi seadmed on rikutud või muutunud vähem töökindlaks nende kasutuskorra rikkumise (eiramise) tõttu (näiteks: voolu kõikumisest tingitud aku mahtuvuse vähenemine, mehhaaniline seadme vigastus, seadmele ebasobilik keskkonna muutus jms);
  • häiresüsteemi seadmete hooldust või remonti on teostanud kolmas isik.

Kas valvesüsteem töötab, kui elektrit ei ole?

Valvesüsteem on reeglina varustatud lisatoiteallikaga, et see toimiks ka pärast elektri kadumist.

Kui on tellitud e-arve, kas siis saab tellida arvet paralleelselt ka paberkujul?

Arvete väljastamise süsteem on üles ehitatud selliselt, et korraga saab klient ainult, kas e-arve või paberkujul arve postiga.

Kui palju maksab G4Si helistamine?

Helistamisel numbrile 651 1911 sõltub kõne hind valitud teenusepaketist. Helistamisel lühinumbrile 1911 kehtib tavahind, millele lisandub operaatori teenustasu. Kõneteenusnumbritele helistamise sisuteenuse hind ei sõltu kliendi teenuspaketist, vaid on kõikidele helistajatele ühene.

Kas G4Si kõned salvestatakse?

Parema klienditeeninduse ja kvaliteedikontrolli huvides kõned salvestatakse.

Kuidas saab muuta valveobjekti kontaktisikuid?

Kõige kiiremini ja mugavamalt saad kontaktisikuid muuta läbi e-teeninduse. Juhendi selleks leiad siit

Saame kontaktisikuid ka Sinu eest muuta. Selleks saada vastav palve e-posti teel teenindus@ee.g4s.com või kiri aadressil Paldiski mnt 80, 10617 Tallinn.