Sinu eest valvel!

Juhiveerg

  • G4S 25. Palju õnne!

    Kuupäev: 17.03.2016
    Autor:

    G4S Eesti 25 aasta juubeli puhul pidas juhatuse esimees Priit Sarapuu Rahvusooperi Estonia saalis koostööpartneritele ja töötajatele kõne. Toome selle teieni.

  • Fookuses on liiklusohutus

    Kuupäev: 04.11.2015
    Autor: Irene Metsis, personalidirektor

    Sel sügisel pöörame senisest rohkem tähelepanu ohutuse ja turvalisusega seotud teemadele. Esmajärjekorras räägime liiklusohutusest.

  • Priit Sarapuu: Aita turvalisust tõsta – kiida turvatöötajat!

    Kuupäev: 01.04.2015
    Autor: Priit Sarapuu

    Paljud meist on juba mitme aasta jooksul harjunud, et märtsikuus näeme tänavapildis ja meedias üleskutset märgata teenindajat ja kiita head teeninduskogemust.

  • Priit Sarapuu: tunnustus on oluline ka tippjuhtidele

    Kuupäev: 29.01.2015
    Autor: Julia Garanža

    Priit Sarapuu on G4Si juhtinud kaks ja pool aastat. Teeme kokkuvõtteid, kuidas on läinud ja millised plaanid ootavad ees.

  • Priit Sarapuu: ükski saavutus ei ole pelgalt juhi oma

    Kuupäev: 26.10.2014
    Autor: G4S Eesti

    Ükski saavutus ei ole juhi oma – suured teod sünnivad tugevas meeskonnas, kus igal liikmel on oma roll, kõlab üks G4S Eesti juhatuse esimehe Priit Sarapuu juhtimise põhimõtetest.

  • Priit Sarapuu: Riik, teeme rohkem koostööd!

    Kuupäev: 13.10.2014
    Autor: Priit Sarapuu

    Olukorras, kus Eestis hajaasustus aina suureneb ning riigi enda ressursse ei pruugi jätkuda, tagamaks piisav kohalolek, peaks teravamalt üle vaatama juba olemasolevad võimalused. Soovime olla nende paljude seas, kes loovad turvalisema Eesti.

  • E-ajastu klienditeenindus – inimese kasvav tähtsus

    Kuupäev: 13.05.2014
    Autor: Ene Raja

    Eesti on e-riik ja meie inimesi võib ilma igasuguse valehäbita nimetada e-inimesteks. Tuludeklaratsioon, e-pangandus, e-arved, digiallkirjastatud lepingud ja muud dokumendid – see on meie igapäevaelu, millega ka teenusepakkujast ettevõtja peab arvestama oma IT-süsteeme rajades ja töökorraldust üles ehitades.

  • Klienditeenindus nüüd ja varem - mis on muutunud?

    Kuupäev: 02.04.2014
    Autor: Irene Metsis

    Millest ikkagi sõltub see, kas me saame hea teeninduse osaliseks või pigem mitte? Eks see sõltub nendest samadest inimestest, kes meid teenindavad ja seda üsna keerukat ametit peavad. Väidetavalt on edu mõjutegurid inimeste teadmised 13%, oskused 25%, muud tegurid 14% ning hoiakud moodustavad sellest tervelt 48%. Kui hoiakud on nii suure osakaaluga, siis kust saab alguse tõelise kliendikeskse hoiaku kujunemine?

  • Eesti Energia turvahankest

    Kuupäev: 25.02.2014
    Autor: Priit Sarapuu

    5. veebruaril kuulutas AS Eesti Energia enda Ida-Eestis paiknevate ettevõtete turva- ja valveteenuste hankekonkursi võitjaks G4Si. 1. märtsil alustame Eesti Energia ettevõtete – Narva elektrijaamade, Narva soojusvõrgu, tehnoloogiatööstuse, Eesti Energia Kaevanduste ning õlitööstuse mehitatud ja tehnilise valvega. Sõlmitava lepingu tähtaeg on neli aastat, mida on võimalik tähtaja lõppemise korral pikendada ühe aasta võrra. Lepingu ühe aasta maht moodustab ligi 1 % kogu Eesti turvaturu käibest.

  • Miks Soovitusindeks?

    Kuupäev: 16.01.2014
    Autor: Ene Raja

    Täna kasutab Soovitusindeksit suur osa maailma ja ka Eesti ettevõtetest hoolimata sellest, et meetod kliendi rahulolu mõõdikuna on vaid kümmekond aastat vana. Soovitusindeksi edu saladus peitub lihtsuses ja kiiruses nii ettevõtte kui kliendi jaoks. On tavapärane, et läbi Soovitusindeksi laekunud kliendi arvamus kaasatakse jooksvalt ettevõtte arengut toetavatesse tegevustesse. Nutikad on need ettevõtted, kes annavad hinnangu saatnud kliendile tagasisidet/ tegelevad lahendust ootava probleemiga ehk kasutavad ära võimaluse suurendada kliendilojaalsust. Kui klient saab aru, et talle on antud sõna jõud, mis mõjutab ettevõtte arengusuundi, siis räägib ta hea meelega kaasa ning meie saame ülevaate klientide arvamusest ettevõtte tugevuste ja nõrkuste suhtes.

« Previous |  [1] 2 3 4 5 6  | Next »